neeu herpa zal zich er wel niet mee bezig houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:48 schreef blomst het volgende:
Palma tegen herma: zou het waar zijn van je weet wel(natas en wilgo)
Herma: ik weet het niet.
Hou me er ook niet mee bezig.
wc-rolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
oe palma en herpa in de hoofdrol op de vroege ochtend sla ik maar even over| mogge fokkertjes
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
A: Een marokaan is geen dief, maar Jaap is wel dik en dom. Hij noemt mij toch ook stoephoer, wil je gaan huilen om hem.
B: Amanda alsjeblieft. Heb ik dat gezegd tegen jou.
A: ja maar
B: Nee hou het bij nee.
A: Als iets over mij gaat verdedig jij mij ook niet
B: Amanda deze discussie tussen ons zal nooit werken, zullen we verder gaan met onze relatie.
A: Oke.
Herma heeft een uitgebreid verslag van Natasia gehad 's morgens bij de trap. Daar is zelfs nog een filmpje van op Youtube.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:48 schreef blomst het volgende:
Palma tegen herma: zou het waar zijn van je weet wel(natas en wilgo)
Herma: ik weet het niet.
Hou me er ook niet mee bezig.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:55 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Het is toch bijna een absurdistische Monty Python sketch, de ruzie van Amanda en Brian, gisteravond laat?
[..]
![]()
Vooral dat 'zullen we verder gaan met onze relatie?' en 'Okay' doet 't 'm.
En dan later op sarcastische toon.. 'Dankjewel Palma voor je hulp'..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:59 schreef blomst het volgende:
Herma tegen Palma: ga jij maar naar de keuken, je kunt er niets van. Over het ramen lappen.
Ja Sylvia komt vanavondquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:53 schreef Black_king het volgende:
Morning on this beautiful "Sylvia-day"
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1477321.ecequote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:57 schreef lorence1 het volgende:
het ad opent vandaag alweer met boycot dgk
neem op dan, zijn wij van dat geluid af.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:02 schreef kleinzusje het volgende:
Bij het geluid van de stofzuiger denk ik steeds dat het mijn GSM is![]()
Ik ook, heb deze week een nieuwe gekocht en blijf er in trappen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:02 schreef kleinzusje het volgende:
Bij het geluid van de stofzuiger denk ik steeds dat het mijn GSM is![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:04 schreef blomst het volgende:
[..]
neem op dan, zijn wij van dat geluid af.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:07 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen allemaal
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:04 schreef blomst het volgende:
[..]
neem op dan, zijn wij van dat geluid af.
En dan door stembandkanker graagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:18 schreef Peter6000 het volgende:
Mag Natasia dood?
Be my guest.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:18 schreef Peter6000 het volgende:
Mag Natasia dood?
Het bleek geen bedreiging te zijn, Natasia geeft aan dat het 'de hogere macht GOD' is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
Even wachten op de bedreigingen.
Dennix die graag ook een gebroken vinger wilde hebbenquote:
Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:21 schreef noekje het volgende:
.
*gooit zich op de grond en mept om zich heen*
Hij heeft zijn sjaatje nog niet om.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:22 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom poetst Dennis zn tanden in bed ?![]()
En weg met Huubquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dennix die graag ook een gebroken vinger wilde hebben
Hij wil alles wat Huub heeft:
1. Seks in de kooi
2. een vriendin
3. geliefd zijn
4. fans
5. aandacht
6. slim zijn
7. iets kunnen ( als in 'ergens goed in zijn' )
8. vrienden met Jaap zijn
9. Lieke?
10.............Oh ja, de pp winnen!![]()
'Eventjes' valt wel tegen. Je moet zo'n behandeling een keer of 5 ondergaan wil het effect hebben en het is niet pijnloos.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is nou een gemiste kans, het even gratis permanent laten ontharen.![]()
Raadselachtig blijft het allemaalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
Even terugkomend op de CORAgate.
Als het allemaal echt zou zijn geweest, zou het toch op zijn minst uitgebreid in de Telegraaf hebben gestaan, maar geen woord.
5 is nog minimaal en met een beetje geluk komt een jaar later alles weer terug.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:30 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
'Eventjes' valt wel tegen. Je moet zo'n behandeling een keer of 5 ondergaan wil het effect hebben en het is niet pijnloos.
Die Nadia tochquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:31 schreef kleinzusje het volgende:
Nadia gaf Amanda even een heel klein knipoogje met haar linker oog![]()
![]()
Dit is toch niet goed voor een mens, je dag als Fokker zo beginnen, ik zit met een hartslag van 180.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
Schop dat verdomde kutwijf er toch uit!
Kan dat mens niet geruimd worden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef pullup het volgende:
En daar is de bedreiging dat hij door zijn kanis word geschoten door Milton.
LOUD AND CLEAR![]()
Die kijken wel uit, voor je het weet staat ze keihard naast ej bed te gillen. want ze kan nog veeeel meer geluid producerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef tipsch het volgende:
het verbaast me echt dat niemand anders even vraagt of blablasia even d'r muil kan houden zo op de vroege ochtend
??? gewoon dennis waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef demins het volgende:
Beetonnen schoentjesDan zal ze mij wel Deemins noemen
Dat is toch een heuse en regelrechte bedreiging. Voor zover ik weet, is het uiten van dit soort werkelijke levensbedreigingen toch werkelijk strafbaar in Nederland. Hoe komt het toch, dat Natasia dit soort teksten keer op keer (en nu zelfs met de naam Milton werkelijk uitgesproken) over de streams kan gillen, en dat niemand (ja redactie, vooral jullie!) daar iets tegen doet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan we weer: Jij wordt voor je kanis geschoten door Milton. Ze noemt nu zelfs zijn naam.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste rookpauze op het werk gaat altijd gepaard met het oplossen van de puzzel in NRC Next (en op vrijdag een crypto) . Vandaag had ik na twee letters al het gezochte 'midden in het nieuws' woord. Gouden Kooi
.
Jesus Christ, dit is toch te erg voor woorden. En dit wordt allemaal wel getolereerd. De verhoudingen en het eind is zo zoek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan we weer: Jij wordt voor je kanis geschoten door Milton. Ze noemt nu zelfs zijn naam.
Ik snap echt geen fuck van die kutredactie. Ga je een heel item maken als slachtoffer van een chantagepoging van Cora en co. Waarop zij echt de lievertjes zijn en blabla en dit laat je allemaal wel gebeuren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet goed voor een mens, je dag als Fokker zo beginnen, ik zit met een hartslag van 180.![]()
Bedreigen mag. Het wordt pas serieus genomen als er iets is gebeurd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is toch een heuse en regelrechte bedreiging. Voor zover ik weet, is het uiten van dit soort werkelijke levensbedreigingen toch werkelijk strafbaar in Nederland. Hoe komt het toch, dat Natasia dit soort teksten keer op keer (en nu zelfs met de naam Milton werkelijk uitgesproken) over de streams kan gillen, en dat niemand (ja redactie, vooral jullie!) daar iets tegen doet?
Ik kan maar tot een conclusie komen: Ook Talpa in de tang van Milton en aanhang. Denk aan het bericht van een aantal maanden geleden in de krant, waarin stond dat de Holleederclan J. de Mol Jr. wilde ontvoeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is toch een heuse en regelrechte bedreiging. Voor zover ik weet, is het uiten van dit soort werkelijke levensbedreigingen toch werkelijk strafbaar in Nederland. Hoe komt het toch, dat Natasia dit soort teksten keer op keer (en nu zelfs met de naam Milton werkelijk uitgesproken) over de streams kan gillen, en dat niemand (ja redactie, vooral jullie!) daar iets tegen doet?
Omdat ze ook hun rug toekeerden naar alles wat Huub heeft gedaan, daarom. Als ze 1 lijn hadden willen trekken vanaf het vertrek van nathanael, was wellicht alleen Nadia nog overgeweestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bedreigen mag. Het wordt pas serieus genomen als er iets is gebeurd.
Natasia noemde toch zelf de naam van Milton?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Natasia denkt dat Huub op zijn kop gaat krijgen omdat hij Milton's naam weer heeft genoemd.
Dat zal toch een mooie bedoening zijn.. zij mag zijn moeder voor alles wat lelijk is uitmaken en hij mag de naam van haar ex niet noemen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |