Dit is toch niet goed voor een mens, je dag als Fokker zo beginnen, ik zit met een hartslag van 180.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
Schop dat verdomde kutwijf er toch uit!
Kan dat mens niet geruimd worden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef pullup het volgende:
En daar is de bedreiging dat hij door zijn kanis word geschoten door Milton.
LOUD AND CLEAR![]()
Die kijken wel uit, voor je het weet staat ze keihard naast ej bed te gillen. want ze kan nog veeeel meer geluid producerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef tipsch het volgende:
het verbaast me echt dat niemand anders even vraagt of blablasia even d'r muil kan houden zo op de vroege ochtend
??? gewoon dennis waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef demins het volgende:
Beetonnen schoentjesDan zal ze mij wel Deemins noemen
Dat is toch een heuse en regelrechte bedreiging. Voor zover ik weet, is het uiten van dit soort werkelijke levensbedreigingen toch werkelijk strafbaar in Nederland. Hoe komt het toch, dat Natasia dit soort teksten keer op keer (en nu zelfs met de naam Milton werkelijk uitgesproken) over de streams kan gillen, en dat niemand (ja redactie, vooral jullie!) daar iets tegen doet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan we weer: Jij wordt voor je kanis geschoten door Milton. Ze noemt nu zelfs zijn naam.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste rookpauze op het werk gaat altijd gepaard met het oplossen van de puzzel in NRC Next (en op vrijdag een crypto) . Vandaag had ik na twee letters al het gezochte 'midden in het nieuws' woord. Gouden Kooi
.
Jesus Christ, dit is toch te erg voor woorden. En dit wordt allemaal wel getolereerd. De verhoudingen en het eind is zo zoek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan we weer: Jij wordt voor je kanis geschoten door Milton. Ze noemt nu zelfs zijn naam.
Ik snap echt geen fuck van die kutredactie. Ga je een heel item maken als slachtoffer van een chantagepoging van Cora en co. Waarop zij echt de lievertjes zijn en blabla en dit laat je allemaal wel gebeuren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet goed voor een mens, je dag als Fokker zo beginnen, ik zit met een hartslag van 180.![]()
Bedreigen mag. Het wordt pas serieus genomen als er iets is gebeurd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is toch een heuse en regelrechte bedreiging. Voor zover ik weet, is het uiten van dit soort werkelijke levensbedreigingen toch werkelijk strafbaar in Nederland. Hoe komt het toch, dat Natasia dit soort teksten keer op keer (en nu zelfs met de naam Milton werkelijk uitgesproken) over de streams kan gillen, en dat niemand (ja redactie, vooral jullie!) daar iets tegen doet?
Ik kan maar tot een conclusie komen: Ook Talpa in de tang van Milton en aanhang. Denk aan het bericht van een aantal maanden geleden in de krant, waarin stond dat de Holleederclan J. de Mol Jr. wilde ontvoeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is toch een heuse en regelrechte bedreiging. Voor zover ik weet, is het uiten van dit soort werkelijke levensbedreigingen toch werkelijk strafbaar in Nederland. Hoe komt het toch, dat Natasia dit soort teksten keer op keer (en nu zelfs met de naam Milton werkelijk uitgesproken) over de streams kan gillen, en dat niemand (ja redactie, vooral jullie!) daar iets tegen doet?
Omdat ze ook hun rug toekeerden naar alles wat Huub heeft gedaan, daarom. Als ze 1 lijn hadden willen trekken vanaf het vertrek van nathanael, was wellicht alleen Nadia nog overgeweestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bedreigen mag. Het wordt pas serieus genomen als er iets is gebeurd.
Natasia noemde toch zelf de naam van Milton?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Natasia denkt dat Huub op zijn kop gaat krijgen omdat hij Milton's naam weer heeft genoemd.
Dat zal toch een mooie bedoening zijn.. zij mag zijn moeder voor alles wat lelijk is uitmaken en hij mag de naam van haar ex niet noemen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |