Precies.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets wat niet waar is en wat nog niet in de media is geweest (buiten DGK, dan) heeft absoluut geen nieuwswaarde. Chantage mbt een programma dat juist nu volop in de negatieve belangstelling staat, heeft juist enorme nieuwswaarde.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef yvonne het volgende:
Dat dat huwelijk niet door zou gaan konden we wel aan voelen komen toch?
Maar dit enorm vage verhaal over afpersing en chantage?
Komop, erg slecht gesoapt, had dan, zoals in iedere soap, de bruid neer laten schieten voor het altaar
Er is eerder al uitgebreid melding gemaakt van het aanstaande huwelijk van Jaap en Cora. Nu dat huwelijk niet door gaat zullen ze daar toch wel iets over moeten schrijven. Ze zullen nog in beraad zijn hoe ze dat inhoudelijk gaan doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef itsme het volgende:
[..]
heel opvallend dat er niets in de kranten staat idd.
Zou je denken? Iemand die niets gedaan heeft, maar al wel op de streams landelijk door een TV zender wordt afgemaakt en neergezet als crimineel heeft geen nieuwswaarde? Daar denk ik toch even iets anders over.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets wat niet waar is en wat nog niet in de media is geweest (buiten DGK, dan) heeft absoluut geen nieuwswaarde. Chantage mbt een programma dat juist nu volop in de negatieve belangstelling staat, heeft juist enorme nieuwswaarde.
Ik ook. Zeker als een groot bedrijf als Talpa er in betrokken is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou je denken? Iemand die niets gedaan heeft, maar al wel op de streams landelijk door een TV zender wordt afgemaakt en neergezet als crimineel heeft geen nieuwswaarde? Daar denk ik toch even iets anders over.
Het hele chantageverhaal is niet verder gekomen dan de site van DGK en diverse fora. Is gewoon een non-item voor de media, want voordat het in het nieuws kon komen, bleek (...) het al anders te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:
Zou je denken? Iemand die niets gedaan heeft, maar al wel op de streams landelijk door een TV zender wordt afgemaakt en neergezet als crimineel heeft geen nieuwswaarde? Daar denk ik toch even iets anders over.
Voor de artikelen op de Privé-pagina van de Telegraaf wordt echt geen onderzoek gedaan hoor. Ik verwacht ook geen stuk hierover, waarschijnlijk alleen een vermeding dat het huwelijk niet doorgaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd ja. Misschien nog bezig met een onderzoek ofzo, want er is vast veel meer aan de hand.
Denk ik ook jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het hele chantageverhaal is niet verder gekomen dan de site van DGK en diverse fora. Is gewoon een non-item voor de media, want voordat het in het nieuws kon komen, bleek (...) het al anders te zijn.
Ik moet zeggen dat ik tempted ben. hoe zeg je dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
voor wie er netzo over denkt
mail naar dgk
Het is voornamelijk artikel 285b wat op deze situatie van toepassing is:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
mail naar dgk
WIJ ZIJN DE BEDREIGINGEN ZAT
Artikel 285 | Sr, Boek 2, Titel 18
1.
Bedreiging met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
2.
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
3.
Bedreiging met een terroristisch misdrijf wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie
Geloof ik niet. Die kijkt en volgt het niet meer denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef CoT het volgende:
Kijken of Sylvia vanavond nog wat info aan Huub geeft
Benieuwd wat ze allemaal te melden heeft
Dat Lieke niet te vertrouwen is en dat Eric echt een lieverd is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef CoT het volgende:
Kijken of Sylvia vanavond nog wat info aan Huub geeft
Benieuwd wat ze allemaal te melden heeft
Ik geloof dat wij de enige zijn die er zo over denken. De rest denkt dat een huwelijk in de gouden kooi wel nieuwswaarde heeft, maar dat de bruid-to-be nu door TIEN gebruikt wordt en als crimineel wordt neergezet niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker als een groot bedrijf als Talpa er in betrokken is.
toen Huub haar belde zei ze dat ze nog wel keekquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Die kijkt en volgt het niet meer denk ik
Oke Maar goed, alleen televisie? dan kan ze weinig hulp bieden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:59 schreef CoT het volgende:
[..]
toen Huub haar belde zei ze dat ze nog wel keek
Ze wist toen ook wat er allemaal gebeurd was, en dat Eric naar huis was gegaan
Wat is het apestaartje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
mail naar dgk
WIJ ZIJN DE BEDREIGINGEN ZAT
Artikel 285 | Sr, Boek 2, Titel 18
1.
Bedreiging met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
2.
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
3.
Bedreiging met een terroristisch misdrijf wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie
Hij is bij AJAX en Feyenoord geskipt omdat hij voetbalde met zijn handen in zijn zakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef demins het volgende:
Als ik Dennis zo bezig zie met een bal, kan ik bijna niet geloven dat hij ooit een veelbelovend voetballer is geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |