abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 10:47:44 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_51086202
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Iets wat niet waar is en wat nog niet in de media is geweest (buiten DGK, dan) heeft absoluut geen nieuwswaarde. Chantage mbt een programma dat juist nu volop in de negatieve belangstelling staat, heeft juist enorme nieuwswaarde.
Precies.
tijd voor een poetsbeurt in Huize beequeen, tot later.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:48:48 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51086237
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef yvonne het volgende:

Dat dat huwelijk niet door zou gaan konden we wel aan voelen komen toch?
Maar dit enorm vage verhaal over afpersing en chantage?
Komop, erg slecht gesoapt, had dan, zoals in iedere soap, de bruid neer laten schieten voor het altaar

Mail de makers even. Lijkt mij een prima verhaallijn, want werkte het een hele poos terug bij Dynasty, dan werkt het ook in DGK!
En daarna meteen op zwart.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51086263
Mooie Op Zusje van me.

Duidelijk voor de niet streamertjes

shit ik heb bijna 15.000 posts.
Moet nu weg naar drenthe.

14498 (gemiddeld 6 per dag)
pi_51086291
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef itsme het volgende:

[..]

heel opvallend dat er niets in de kranten staat idd.
Er is eerder al uitgebreid melding gemaakt van het aanstaande huwelijk van Jaap en Cora. Nu dat huwelijk niet door gaat zullen ze daar toch wel iets over moeten schrijven. Ze zullen nog in beraad zijn hoe ze dat inhoudelijk gaan doen.

Overdenking:
"Cora heeft geprobeerd Talpa te chanteren met de dreiging dat het huwelijk niet door zou gaan. Dat is mislukt en als straf gaat het huwelijk niet door"
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:50:19 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51086298
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Iets wat niet waar is en wat nog niet in de media is geweest (buiten DGK, dan) heeft absoluut geen nieuwswaarde. Chantage mbt een programma dat juist nu volop in de negatieve belangstelling staat, heeft juist enorme nieuwswaarde.
Zou je denken? Iemand die niets gedaan heeft, maar al wel op de streams landelijk door een TV zender wordt afgemaakt en neergezet als crimineel heeft geen nieuwswaarde? Daar denk ik toch even iets anders over.

Ik zie de krantenkop al: "Onschuldige vrouw door TIEN neergezet als crimineel vanwege een programma"
My soul is painted like the wings of butterflies
  Admin dinsdag 3 juli 2007 @ 10:53:16 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51086370
Schreeuwende koppen hoor :
Talpa gechanteerd door verliefde vrouw en haar zaakwaarnemer!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51086374
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zou je denken? Iemand die niets gedaan heeft, maar al wel op de streams landelijk door een TV zender wordt afgemaakt en neergezet als crimineel heeft geen nieuwswaarde? Daar denk ik toch even iets anders over.
Ik ook. Zeker als een groot bedrijf als Talpa er in betrokken is.
pi_51086386
voor wie er netzo over denkt
mail naar dgk

WIJ ZIJN DE BEDREIGINGEN ZAT
Artikel 285 | Sr, Boek 2, Titel 18
1.
Bedreiging met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

2.
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

3.
Bedreiging met een terroristisch misdrijf wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie
pi_51086387
Straks hebben Huub en Nasty weer de grootste lol, zo gaat het na elke ruzie
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:53:48 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51086393
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:

Het hele chantageverhaal is niet verder gekomen dan de site van DGK en diverse fora. Is gewoon een non-item voor de media, want voordat het in het nieuws kon komen, bleek (...) het al anders te zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51086403
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is wel vreemd ja. Misschien nog bezig met een onderzoek ofzo, want er is vast veel meer aan de hand.
Voor de artikelen op de Privé-pagina van de Telegraaf wordt echt geen onderzoek gedaan hoor. Ik verwacht ook geen stuk hierover, waarschijnlijk alleen een vermeding dat het huwelijk niet doorgaat.
pi_51086431
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het hele chantageverhaal is niet verder gekomen dan de site van DGK en diverse fora. Is gewoon een non-item voor de media, want voordat het in het nieuws kon komen, bleek (...) het al anders te zijn.
Denk ik ook ja
pi_51086443
Kijken of Sylvia vanavond nog wat info aan Huub geeft
Benieuwd wat ze allemaal te melden heeft
pi_51086473
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
mail naar dgk
Ik moet zeggen dat ik tempted ben. hoe zeg je dat.

Als ik zo terug ben
nog 499 posts te gaan dan pas 150.000
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:56:53 #65
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_51086479
quote:
mail naar dgk

1.
Bedreiging met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

2.
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

3.
Bedreiging met een terroristisch misdrijf wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie
Het is voornamelijk artikel 285b wat op deze situatie van toepassing is:

Artikel 285b
1. Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.
2. Vervolging vindt niet plaats dan op klacht van hem tegen wie het misdrijf is begaan.
pi_51086486
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef CoT het volgende:
Geloof ik niet. Die kijkt en volgt het niet meer denk ik
pi_51086487
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef CoT het volgende:
Dat Lieke niet te vertrouwen is en dat Eric echt een lieverd is.
Natasia is enorm gegroeid en Brian blijft heel dicht bij z'n gevoel. Huub moet oppassen met de hoeveelheid alcohol.
Dat denk ik.
Go hard or go home
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:57:15 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51086495
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik ook. Zeker als een groot bedrijf als Talpa er in betrokken is.
Ik geloof dat wij de enige zijn die er zo over denken. De rest denkt dat een huwelijk in de gouden kooi wel nieuwswaarde heeft, maar dat de bruid-to-be nu door TIEN gebruikt wordt en als crimineel wordt neergezet niet.
Tja, tijd om wat anders te gaan doen. Ik heb nog wel een dvdtje liggen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51086542
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef itsme het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Die kijkt en volgt het niet meer denk ik
toen Huub haar belde zei ze dat ze nog wel keek
Ze wist toen ook wat er allemaal gebeurd was, en dat Eric naar huis was gegaan
pi_51086546
ik neem aan dat we er niet bij hoeven te zetten op wie we doelen?
straks denken ze dat we het zielig vinden voor talpa dat die bedreigt zijn

grr waar blijft mijn vader.
pi_51086570
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:59 schreef CoT het volgende:

[..]

toen Huub haar belde zei ze dat ze nog wel keek
Ze wist toen ook wat er allemaal gebeurd was, en dat Eric naar huis was gegaan
Oke Maar goed, alleen televisie? dan kan ze weinig hulp bieden.
en wat kan ze zeggen om hem te helpen? dat hij nog steeds popi is
over popi gesproken. kunnen we al smsen?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:03:27 #72
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51086662
quote:
mail naar dgk

1.

2.

3.
Wat is het apestaartje?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:03:51 #73
130054 demins
We weten niks
pi_51086671
Als ik Dennis zo bezig zie met een bal, kan ik bijna niet geloven dat hij ooit een veelbelovend voetballer is geweest...
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:05:37 #74
175331 Liess
Liess.nl
pi_51086744
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:05:40 #75
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51086745
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef demins het volgende:
Als ik Dennis zo bezig zie met een bal, kan ik bijna niet geloven dat hij ooit een veelbelovend voetballer is geweest...
Hij is bij AJAX en Feyenoord geskipt omdat hij voetbalde met zijn handen in zijn zakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')