OT: Dat is wel mooi hoor op je paard. Mijn paard heeft een frontriem met Swarovski steentjesquote:
Maar ... de hamvraag ... is het ook roze? Die combi is toch wel erg Albert Cuyp chic, in mijn ogenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:36 schreef BuffyJan het volgende:
OT: Dat is wel mooi hoor op je paard. Mijn paard heeft een frontriem met Swarovski steentjes(en een halster, en een dekje en mn stijgbeugels
)
Nee zwartquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ... de hamvraag ... is het ook roze? Die combi is toch wel erg Albert Cuyp chic, in mijn ogen.
I case my rest!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:39 schreef BuffyJan het volgende:
Nee zwartRoze doe ik dr inderdaad niet aan
Dat is voor de paupers uit Almere Amsterdam Noord
![]()
Telegraaf heeft geen zin. John de Mol steekt daar als aandeelhouder een stokje voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal ik het meteen maar naar het AD, de Party en de Telegraaf doen?![]()
Party heeft denk ik ook geen zin. Stuur t dan naar de Privé of Weekend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Telegraaf heeft geen zin. John de Mol steekt daar als aandeelhouder een stokje voor.
De dag na de bekendmaking dat Tien zou stoppen was het groots voorpaginanieuws met kruizen door de hoofden van de presentatoren, denk dat John de Mol daar ook niet echt blij mee is maar dat is ook gebeurd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Telegraaf heeft geen zin. John de Mol steekt daar als aandeelhouder een stokje voor.
Privé is ook van TMG. Ik zou dan juist voor de Party gaan. Die publiceren i.t.t. Weekend vrijwel iedere week over DGK.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:42 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Party heeft denk ik ook geen zin. Stuur t dan naar de Privé of Weekend.
Maar t zou best kunnen dat Party een mediapartner is. Aangezien ze juist zoveel aandacht aan die kneuters besteden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Privé is ook van TMG. Ik zou dan juist voor de Party gaan. Die publiceren i.t.t. Weekend vrijwel iedere week over DGK.
Daar hebben ze toch ook van die misdaadverslaggevers? Laten ze dan meteen het MF verhaal uitzoeken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Maar t zou best kunnen dat Party een mediapartner is. Aangezien ze juist zoveel aandacht aan die kneuters besteden.
Waarom sturen jullie t niet naar de Revu! Heeft nix met TMG te maken en zijn volgens mij altijd wel in voor dit soort verhalen
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook van die misdaadverslaggevers? Laten ze dan meteen het MF verhaal uitzoeken.
Woooow bijna 100.000 meer dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef LoveProfusion het volgende:
519.000 kijkers naar de 20.00 uitzending en 170.000 naar de late uitzending..stijgende cijfers dus!
WB maakt zich zorgen over het feit dat de kinderen e.e.a. vernemen over de uitlatingen van Natasja. Op zich wel netjes van hem want dat Mamma zich niets van haar kindertjes aantrekt mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn. Het is een egocentrisch NARCISTISCH wezen die alleen maar aan zich zelf denkt en alles in haar directe omgeving slachtoffert ter eer en meerdere glorie van de door haar gestelde doelenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Brian heeft problemen met het gedrag van Natasia?
Natasia kan d'r moedergevoelens niet kwijt bij d'r kindjes dus zoekt ze daarvoor een vervanging. Ze doet het bij iedereen (ook al laat ze die dan ook weer keihard vallen). Brian lijkt eindelijk volwassen te worden en is nu in de puberteit beland. En zet zich af tegen z'n wannabee mammie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Brian heeft problemen met het gedrag van Natasia?
hoe was uw zomer sint Jan waarde?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:01 schreef DrsH het volgende:
[..]
WB maakt zich zorgen over het feit dat de kinderen e.e.a. vernemen over de uitlatingen van Natasja. Op zich wel netjes van hem want dat Mamma zich niets van haar kindertjes aantrekt mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn. Het is een egocentrisch NARCISTISCH wezen die alleen maar aan zich zelf denkt en alles in haar directe omgeving slachtoffert ter eer en meerdere glorie van de door haar gestelde doelen
Mijn zomer is nog steeds fantastisch mijn het dus bekommer je niet om mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Bijna... het is distantierenquote:
sorry?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
Mijn zomer is nog steeds fantastisch mijn zoon dus bekommer je niet om mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da's toch die vriend die vreemdging? In dat geval doet hij boete met die fanhyvesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG, m'n voormalig beste vriend heeft een fanhyves aangemaakt voor Palma.. sinds de mei-vakantie ga ik niet meer met hem om...lol
Nee, 'beste vriend' niet als in ex ofzo. Hij vond DGK walgelijk maar heeft nu een site over haar gemaakt. Ik zal hem er even op wijzen hoe nep hij wel niet is om het nu opeens super te vinden nu die oude heks erin zit..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's toch die vriend die vreemdging? In dat geval doet hij boete met die fanhyves![]()
vrees niet ik voel mij nooit aangevallen, ik vond het eerder een heel attente opmerkingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:08 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
sorry?
was een simpele vraag aangezien uw zei Br:., te zijn .
niet meteen zo aangevallen voelen![]()
Ik kan helemaal niets leuks of goeds van Palma bedenken dat een fansite rechtvaardigtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee, 'beste vriend' niet als in ex ofzo. Hij vond DGK walgelijk maar heeft nu een site over haar gemaakt. Ik zal hem er even op wijzen hoe nep hij wel niet is om het nu opeens super te vinden nu die oude heks erin zit..
ff off topic, kom jij uit arnhem of omstreken ? je schrijft met een accentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:24 schreef Disana het volgende:
Dennis vindt Nadia heel leuk, zegt hij als antwoord op de vraag van Amanda.
Ik dacht trouwens dat hij geen oorbellen meer mocht, omdat Brian al het etiket 'mooiboy met mooie oorbellen' opgeplakt heeft gekregen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef Kaleddis het volgende:
Leuk die oorbelletjes bij Dennix ! Lijkt ie een stuk minder gay![]()
Dennix vindt jongens poepertjes geil, en nix andersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:24 schreef Disana het volgende:
Dennis vindt Nadia heel leuk, zegt hij als antwoord op de vraag van Amanda.
Hoe schrijven mensen uit Arnhem dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff off topic, kom jij uit arnhem of omstreken ? je schrijft met een accent![]()
Dat vermoeden heb ik ook, ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dennix vindt jongens poepertjes geil, en nix anders
Grapjasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:32 schreef farscapevr6 het volgende:
goed nieuws voor huub;
http://www.nu.nl/news/113(...)idaties_stoppen.html
hmm, maar snollie blijft een duur kutkrengquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Wonderbaarlijk... ik geloof dat dit de eerste keer is dat er maar 1 figuur van DOB aanwezig is.
ze zeggen vaak JAZEKERquote:
Nou, ik kom uit Rotterdam en Groningen, jazeker! Werk zequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze zeggen vaak JAZEKERmaar ff werken tot vannacht allemaal
![]()
Die wordt zeker ook weer terug in het script geschreven met de overgang naar RTL.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef Dark het volgende:
De golfleraar aan de telefoon.
binnenkort gaan ze ook zeilen ivm dat botenprogramma op rtlquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wordt zeker ook weer terug in het script geschreven met de overgang naar RTL.
Iedereen haakt af, en de buurman denkt, ik kan wel wat negatieve publiciteit gebruiken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wordt zeker ook weer terug in het script geschreven met de overgang naar RTL.
Spannende stemmingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef Dark het volgende:
Amanda en Tas gaan weer golfen, morgen om 12:00 uur komt Marco ze ophalen.
Adverteerder AH haakt in ieder geval af:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iedereen haakt af, en de buurman denkt, ik kan wel wat negatieve publiciteit gebruiken.![]()
Vandaar de zakken van Super de Boer afgelopen vrijdag. Je gaat als programma toch wel af zeg, als bijna iedereen wegloopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Adverteerder AH haakt in ieder geval af:
http://www.distrifood.nl/(...)topLabel/distrifood/
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Amina zegt dat Amanda rustig aan moet doen met haar haar, geen rollers in.
Amanda vindt haar haar zo kort.
nou jah zeg....hahaha....doe maar een killootje danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:23 schreef DrsH het volgende:
Ik kan in alle behoeften voorzien coke is voorradig, ik heb goede contacten in Roemenie dus u vraagt en wij draaiien
Oh nee, toch wegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:57 schreef Copycat het volgende:
Typisch, op de site van DGK is het nieuwsbericht over Jaap's verhaal over de afpersing weg.
Edit: en nu is het weer terug.
is het ook, haar echte haar is nog korter dan menig bob-kapseltje, en haar nephaar is wat korter geknipt dan het was.quote:
Het bericht van Tien om 8.42 uur, foto van een slapende Jaap, met de tekst.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee, toch weg. Het staat wel bij de nieuwitems, maar opent in een leeg artikel. Doet u mij nog een doofpotje?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
voor wie er netzo over denkt
mail naar dgk
WIJ ZIJN DE BEDREIGINGEN ZAT
Artikel 285 | Sr, Boek 2, Titel 18
1.
Bedreiging met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
2.
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
Dit kan beter naat RTL Boulevard gemailt worden, + een link naar een filmpje, en het verleden van die Milton.
Dan is er kans dat ze het oppikken.
3.
Bedreiging met een terroristisch misdrijf wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
On topic: er staat een vreemde vent met zijn handen in zijn zakken tegen Natasja te lullen.
hoe was de censuur eerst?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:06 schreef beequeen het volgende:
Het gewijzigde bericht op de site van Tien, van Gisteren. Niet te geloven, de draai die ze er nu aan willen geven.
23:10 - Jaap legt uit...
Jaap is weer ‘on speaking terms’ en wil graag iets met de mede-Miljonairs delen. “Cora is hier vanavond gekomen en mijn scenario, dat ik in mijn hoofd had, klopte”, legt Jaap uit. ”Er is veel over gesproken en ik ga Cora niet loslaten! Vrijdag gaat sowieso niet door en van mijn kant is het twijfelachtig of het ooit nog doorgaat!" Dan zijn we allemaal weer op de hoogte!
en jij denkt dat de advocaten en juridische staf van dit programma die zelfde info ook niet heeft...ut heeft geen nut...als DGK strax bij rtl 4 is...is het over met de pret...gaat Natasia natuurlijk weer janken dat ze regels opgelegd krijg..jah in de jungle heb je geen regels jah die van de natuur...nou volgens die regels was natasia allang het leven uit hoor..quote:
Die heb ik niet gesaved, maar een heel ander verhaal dus. Hier worden de chantage en bedreigingen gewoon weggelaten.quote:
Ik kan me er toch wel iets bij voorstellen. Een misdaadfilm of -serie is in de eerste plaats natuurlijk geen 'real life soap' met echte mensen die elkaar de tent uit pesten, schelden, kotsen, neuken en bedreigen. Daarbij moet je als groot concern heel erg uitkijken waarmee je geassocieerd wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een onzin dat afhaken van adverteerders. Als er reclame van Appie Heijn in de onderbreking van een misdaadfilm of -serie waarin net iemand is "omgelegd" wordt vertoond denkt toch ook niemand dat AH een voorstander is van moord en doodslag.
Dat staat nog wel eerder op de VillaVandaag van gisteren vermeld. Voor zolang het duurt, tenminste ...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Die heb ik niet gesaved, maar een heel ander verhaal dus. Hier worden de chantage en bedreigingen gewoon weggelaten.
dat gevoel krijg ik bij Dennisquote:
Dat domme wijf word elke dag lekker opgemaakt en nog steeds heeft ze die verlopen kop.quote:
Een beetje dood mag toch wel ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat domme wijf word elke dag lekker opgemaakt en nog steeds heeft ze die verlopen kop.
Valt geen eer meer aan te behalen.
Ach die Amandel, ze wordt met de dag dommer en lelijkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef Clank het volgende:
Kapster: Is Nadia een beetje jouw typje?
Amanda: We hebben wel veel overeenkomsten.. ze houdt ook van stylen en tutten.
Dat wijf is echt zo dom.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef Clank het volgende:
Amanda: Wat moet je van iemand vinden die je vriend wil zoenen.. die vind je toch nooit leuk?!
Over buurmannen gesproken. http://www.dumpert.nl/search/V/Musselkanaal/quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iedereen haakt af, en de buurman denkt, ik kan wel wat negatieve publiciteit gebruiken.![]()
ja mooi was dat... ze snapt niet eens hoe dat bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef Clank het volgende:
Amanda zegt dat Lieke gewoon toegeeft dat ze sex met Huub heeft voor back-up.
Als Lieke gebashed wordt door BAN die zeggen dat ze sex heeft voor back-up dan beaamt Lieke dat om af te zijn van het gezeur
d'r haar is al dood, en ze begrijpt absoluut niet hoe het komt dat haar haar in zo'n slechte conditie isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje dood mag toch wel ?Dat is tenminste een verbetering
Dit kan op verschillende wijven slaan in dat hok, wie bedoel je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef pullup het volgende:
Dat machinegeweerachtige geratel als intonatie ook als dat wijf een beetje opgefokt is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |