Ajax zag de bui al hangen en heeft hem naar 010 gestuurdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef demins het volgende:
Als ik Dennis zo bezig zie met een bal, kan ik bijna niet geloven dat hij ooit een veelbelovend voetballer is geweest...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
voor wie er netzo over denkt
mail naar dgk
WIJ ZIJN DE BEDREIGINGEN ZAT
Artikel 285 | Sr, Boek 2, Titel 18
1.
Bedreiging met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
2.
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
ik weet niet of je dit beseft, maar hier geniet DGK van, extra fanatie fans, extra controversie, meer publiciteit, hogere kijkcijfers, je maakt het hen alleen maar makkelijker
3.
Bedreiging met een terroristisch misdrijf wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie
Volgende keer een iets vrolijkere tvp doen dan. Ik was al bang dat je de redactie niet leuk meer vond.quote:
De redactie die zoveel noeste arbeid verzet om het programma op hoog niveau te houden? What's not to like?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef noekje het volgende:
Volgende keer een iets vrolijkere tvp doen dan. Ik was al bang dat je de redactie niet leuk meer vond.
Ze geeft me echt het idee het helemaal niet leuk te hebben daar. Dennis, hoe loserig ook, lijkt het daar nog naar zijn zin te hebben op een vage manier. Nadia zie je denken van ," waar ben ik godsnaam in terecht gekomen?"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:15 schreef Clank het volgende:
Wacht op het moment dat Nadia gaat flippen.. zal zoiets worden als.. 'Foei!! Ik vind jou helemaal niet aardig!!'![]()
Dat snap ik dan ook niet. Voordat je besluit aan zoiets deel te nemen, doe je toch flink wat research en kom je, in het geval van DGK, er mi al snel achter dat dit programma ver, verder, verst onder het niveau is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Ze geeft me echt het idee het helemaal niet leuk te hebben daar. Dennis, hoe loserig ook, lijkt het daar nog naar zijn zin te hebben op een vage manier. Nadia zie je denken van ," waar ben ik godsnaam in terecht gekomen?"
Precies! Juist in tijd van nood en in tijden van harde chantage kunnen ze onze steun hard gebruiken. De manier waarop ze het oplossen is echt fantastisch, zo vriendelijk en zonder juristen. Ze verdienen een lintje, die fuckers!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
De redactie die zoveel noeste arbeid verzet om het programma op hoog niveau te houden? What's not to like?![]()
Zal ik het meteen maar naar het AD, de Party en de Telegraaf doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:11 schreef johngrisham het volgende:
via talpa sit dgk onderaan staat
mail de redactie
[..]
Vergeet dan niet RTL ook te tippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal ik het meteen maar naar het AD, de Party en de Telegraaf doen?![]()
Kan EditieNL mooi een follow-up doen van het item van gisteren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef DrsH het volgende:
Vergeet dan niet RTL ook te tippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed plan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef DrsH het volgende:
[..]
Vergeet dan niet RTL ook te tippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat daar allemaal sufkutten op de redactie zitten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef BuffyJan het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze in EditieNL geen beelden hebben laten zien van n blerende/dreigende Tas.
Wie gaat er rijden vandaag? Brianquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:31 schreef mazaru het volgende:
Zo'n stoer paard als Fries doe je toch geen roze tuig om
Heeft Amanda voor hem uitgekozen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:31 schreef mazaru het volgende:
Zo'n stoer paard als Fries doe je toch geen roze tuig om
Zitten er ook Zwarovski steentjes op?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |