OT: Dat is wel mooi hoor op je paard. Mijn paard heeft een frontriem met Swarovski steentjesquote:
Maar ... de hamvraag ... is het ook roze? Die combi is toch wel erg Albert Cuyp chic, in mijn ogenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:36 schreef BuffyJan het volgende:
OT: Dat is wel mooi hoor op je paard. Mijn paard heeft een frontriem met Swarovski steentjes(en een halster, en een dekje en mn stijgbeugels
)
Nee zwartquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ... de hamvraag ... is het ook roze? Die combi is toch wel erg Albert Cuyp chic, in mijn ogen.
I case my rest!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:39 schreef BuffyJan het volgende:
Nee zwartRoze doe ik dr inderdaad niet aan
Dat is voor de paupers uit Almere Amsterdam Noord
![]()
Telegraaf heeft geen zin. John de Mol steekt daar als aandeelhouder een stokje voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal ik het meteen maar naar het AD, de Party en de Telegraaf doen?![]()
Party heeft denk ik ook geen zin. Stuur t dan naar de Privé of Weekend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Telegraaf heeft geen zin. John de Mol steekt daar als aandeelhouder een stokje voor.
De dag na de bekendmaking dat Tien zou stoppen was het groots voorpaginanieuws met kruizen door de hoofden van de presentatoren, denk dat John de Mol daar ook niet echt blij mee is maar dat is ook gebeurd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Telegraaf heeft geen zin. John de Mol steekt daar als aandeelhouder een stokje voor.
Privé is ook van TMG. Ik zou dan juist voor de Party gaan. Die publiceren i.t.t. Weekend vrijwel iedere week over DGK.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:42 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Party heeft denk ik ook geen zin. Stuur t dan naar de Privé of Weekend.
Maar t zou best kunnen dat Party een mediapartner is. Aangezien ze juist zoveel aandacht aan die kneuters besteden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Privé is ook van TMG. Ik zou dan juist voor de Party gaan. Die publiceren i.t.t. Weekend vrijwel iedere week over DGK.
Daar hebben ze toch ook van die misdaadverslaggevers? Laten ze dan meteen het MF verhaal uitzoeken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Maar t zou best kunnen dat Party een mediapartner is. Aangezien ze juist zoveel aandacht aan die kneuters besteden.
Waarom sturen jullie t niet naar de Revu! Heeft nix met TMG te maken en zijn volgens mij altijd wel in voor dit soort verhalen
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook van die misdaadverslaggevers? Laten ze dan meteen het MF verhaal uitzoeken.
Woooow bijna 100.000 meer dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef LoveProfusion het volgende:
519.000 kijkers naar de 20.00 uitzending en 170.000 naar de late uitzending..stijgende cijfers dus!
WB maakt zich zorgen over het feit dat de kinderen e.e.a. vernemen over de uitlatingen van Natasja. Op zich wel netjes van hem want dat Mamma zich niets van haar kindertjes aantrekt mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn. Het is een egocentrisch NARCISTISCH wezen die alleen maar aan zich zelf denkt en alles in haar directe omgeving slachtoffert ter eer en meerdere glorie van de door haar gestelde doelenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Brian heeft problemen met het gedrag van Natasia?
Natasia kan d'r moedergevoelens niet kwijt bij d'r kindjes dus zoekt ze daarvoor een vervanging. Ze doet het bij iedereen (ook al laat ze die dan ook weer keihard vallen). Brian lijkt eindelijk volwassen te worden en is nu in de puberteit beland. En zet zich af tegen z'n wannabee mammie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Brian heeft problemen met het gedrag van Natasia?
hoe was uw zomer sint Jan waarde?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:01 schreef DrsH het volgende:
[..]
WB maakt zich zorgen over het feit dat de kinderen e.e.a. vernemen over de uitlatingen van Natasja. Op zich wel netjes van hem want dat Mamma zich niets van haar kindertjes aantrekt mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn. Het is een egocentrisch NARCISTISCH wezen die alleen maar aan zich zelf denkt en alles in haar directe omgeving slachtoffert ter eer en meerdere glorie van de door haar gestelde doelen
Mijn zomer is nog steeds fantastisch mijn het dus bekommer je niet om mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Bijna... het is distantierenquote:
sorry?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
Mijn zomer is nog steeds fantastisch mijn zoon dus bekommer je niet om mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da's toch die vriend die vreemdging? In dat geval doet hij boete met die fanhyvesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG, m'n voormalig beste vriend heeft een fanhyves aangemaakt voor Palma.. sinds de mei-vakantie ga ik niet meer met hem om...lol
Nee, 'beste vriend' niet als in ex ofzo. Hij vond DGK walgelijk maar heeft nu een site over haar gemaakt. Ik zal hem er even op wijzen hoe nep hij wel niet is om het nu opeens super te vinden nu die oude heks erin zit..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's toch die vriend die vreemdging? In dat geval doet hij boete met die fanhyves![]()
vrees niet ik voel mij nooit aangevallen, ik vond het eerder een heel attente opmerkingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:08 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
sorry?
was een simpele vraag aangezien uw zei Br:., te zijn .
niet meteen zo aangevallen voelen![]()
Ik kan helemaal niets leuks of goeds van Palma bedenken dat een fansite rechtvaardigtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee, 'beste vriend' niet als in ex ofzo. Hij vond DGK walgelijk maar heeft nu een site over haar gemaakt. Ik zal hem er even op wijzen hoe nep hij wel niet is om het nu opeens super te vinden nu die oude heks erin zit..
ff off topic, kom jij uit arnhem of omstreken ? je schrijft met een accentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:24 schreef Disana het volgende:
Dennis vindt Nadia heel leuk, zegt hij als antwoord op de vraag van Amanda.
Ik dacht trouwens dat hij geen oorbellen meer mocht, omdat Brian al het etiket 'mooiboy met mooie oorbellen' opgeplakt heeft gekregen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef Kaleddis het volgende:
Leuk die oorbelletjes bij Dennix ! Lijkt ie een stuk minder gay![]()
Dennix vindt jongens poepertjes geil, en nix andersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:24 schreef Disana het volgende:
Dennis vindt Nadia heel leuk, zegt hij als antwoord op de vraag van Amanda.
Hoe schrijven mensen uit Arnhem dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff off topic, kom jij uit arnhem of omstreken ? je schrijft met een accent![]()
Dat vermoeden heb ik ook, ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dennix vindt jongens poepertjes geil, en nix anders
Grapjasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:32 schreef farscapevr6 het volgende:
goed nieuws voor huub;
http://www.nu.nl/news/113(...)idaties_stoppen.html
hmm, maar snollie blijft een duur kutkrengquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Wonderbaarlijk... ik geloof dat dit de eerste keer is dat er maar 1 figuur van DOB aanwezig is.
ze zeggen vaak JAZEKERquote:
Nou, ik kom uit Rotterdam en Groningen, jazeker! Werk zequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze zeggen vaak JAZEKERmaar ff werken tot vannacht allemaal
![]()
Die wordt zeker ook weer terug in het script geschreven met de overgang naar RTL.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef Dark het volgende:
De golfleraar aan de telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |