quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
volgens haar moeder zijn er 8 potentiele vaders voor amanda
dus.....
Ik ga bijna over mijn nek hier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef petraa het volgende:
Wat een walgelijke lul nix.
Zou me niks verbazen als het toekomstige onverwachte kindje van Amanda geboren word...zeg Brian junior..je hebt 60 potientele vaders...effe de streams terug kijken daar zit die vast tussen whahahaha..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
volgens haar moeder zijn er 8 potentiele vaders voor amanda
dus.....
Ik denk dat je hem een beetje overschat... alleen zijn camerageilheid maakt hem wellicht nog geschikt, maar ik denk dat de woorden van meer dan 5 letters een probleem worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Marelle het volgende:
Kunnen ze Dennis niet beter belspelletjes laten presenteren?? Als ie dan aankan.....
Jah net als Martijn..die nep gozer die foto's van Rob de Nijs doorspeelde..en die overigens met de Bus heeft meegedaan..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Marelle het volgende:
Kunnen ze Dennis niet beter belspelletjes laten presenteren?? Als ie dat aankan.....
Ik ken iemand die een belspelletje presenteerde. Ik kende hem ook meer dan me lief was. Nu mag hij geloof ik niet meer presenteren maar Dennis zou een goede vervanger zijn ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Marelle het volgende:
Kunnen ze Dennis niet beter belspelletjes laten presenteren?? Als ie dat aankan.....
Die ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah net als Martijn..die nep gozer die foto's van Rob de Nijs doorspeelde..en die overigens met de Bus heeft meegedaan..
AANPAKKEN?????????quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef neehe het volgende:
Die nix durft alleen Lieke maar aan te pakken, dat is echt een lafaard.
En dan ook nog via Palma, hij durft het niet eens rechtstreeks.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef neehe het volgende:
Die nix durft alleen Lieke maar aan te pakken, dat is echt een lafaard.
dat vreesde ik alquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem een beetje overschat... alleen zijn camerageilheid maakt hem wellicht nog geschikt, maar ik denk dat de woorden van meer dan 5 letters een probleem worden.
Wat een ongelooflijke lafaard diequote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
En dan ook nog via Palma, hij durft het niet eens rechtstreeks.
hoeft niet, lieke maakt em alleen ook wel afquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke lafaard die, doe dat als Huub erbij is.
LOL.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:54 schreef ToughLove het volgende:
Lieke: Fijn dat je me zo goed kent Palma. Heb ik toch een beetje een vaderfiguur hier.
Ik hoorde het ook op de radio, super grappigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
Iemands iets gehoord van het "I hate you so much' geschreeuw net? Was op de radio en zou in/nabij de Gouden Kooi zijn.
afgunst jaloeziequote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef Marelle het volgende:
Waarom zeikt Palma Lieke altijd af??
Ik las net iets hier over Edwin Evers, was dat het soms?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
Iemands iets gehoord van het "I hate you so much' geschreeuw net? Was op de radio en zou in/nabij de Gouden Kooi zijn.
Huub en Lieke houden daar die hele tent draaiend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef farceman het volgende:
Wat jamme'; kunnen ze echt niks anders verzinnen om lieke en Huub aan t4 vallen?
Verzin iets anders en pak iemand anders aan!
Boring tv we already have seen
Palma is cult.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:00 schreef Ning het volgende:
Ik vind er op deze manier echt geen reet meer aan. Huishouding die zich overal mee bemoeit, figurant Dennis.Het herhaalt zich keer op keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |