Dat is idd te ranzig voor woorden, laat die Dreams of Terror meiden daar eens een harsstrip overheen gooien....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
Heeft Natasia een sterke baardgroei? Steeds dat gepluk aan de kin....
Ik zie ze wel samen shoppen, diorzonnebrilletjes, chaneloorbelletjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:43 schreef cobain94 het volgende:
Wel een leuk stelletje die nadia niets en dennis noppes...
Dat is nou een gemiste kans, het even gratis permanent laten ontharen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd te ranzig voor woorden, laat die Dreams of Terror meiden daar eens een harsstrip overheen gooien....
Zeg er even bij op de zwarte markt in Beverwijk want het is natuurlijk allemaal fakequote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie ze wel samen shoppen, diorzonnebrilletjes, chaneloorbelletjes.
Dat zou zo het paintballen als bedrijfsuitje kunnen vervangen. Jij neemt het op met je afdeling tegen de Dreams of Terror. Slechts gekleed in een slipje en gewapend met een stripje. Wie harst het meest...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd te ranzig voor woorden, laat die Dreams of Terror meiden daar eens een harsstrip overheen gooien....
Tering Vunzige Praatjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die dingen zijn zoveel geiler dan gewoon een string.
Nou, in dit geval is het zo dat Nadia nog niet heeft laten blijken een bitch en een kutwijf te zijn. Er is nog geen onvertogen woord over haar lippen gekomen zelfs. Dus het was eigenlijk een serieuze vraag, al kan-ie als sarcastisch worden opgevat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ah, dat zou een mooie auto-reply zijn op iedere post!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tering Vunzige Praatjes
maar zoooooooooooooooooooo waar![]()
![]()
truste![]()
Dit misschien?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:
Verklaring TT: Geen idee
omdat Nada tegen nix zei dat er helemaal nix ging gebeuren (kwa seks) in bed met dennixquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:49 schreef webextreme.nl het volgende:
waarom baalt dennis trouwens? (uit vorige topic)
Dennis zei dat tegen Natasia - Ze lijkt aardig, maar ze is een kutwijf en een bitchass, Nadia moest er een beetje om lachen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, in dit geval is het zo dat Nadia nog niet heeft laten blijken een bitch en een kutwijf te zijn. Er is nog geen onvertogen woord over haar lippen gekomen zelfs. Dus het was eigenlijk een serieuze vraag, al kan-ie als sarcastisch worden opgevat.
Helemaal wetenschappelijk is ook nog niet vastgesteld dat Natasia beter omgelegd kan worden, Brian een crimineel is, Huub de nieuwe minister-president wordt en Dennis NoLife vertegenwoordigt. Nou misschien dat laatste wel, hij kwam toch van dat forum vandaan?)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, in dit geval is het zo dat Nadia nog niet heeft laten blijken een bitch en een kutwijf te zijn. Er is nog geen onvertogen woord over haar lippen gekomen zelfs. Dus het was eigenlijk een serieuze vraag, al kan-ie als sarcastisch worden opgevat.
Ah.. OK. thx.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Dennis zei dat tegen Natasia - Ze lijkt aardig, maar ze is een kutwijf en een bitchass, Nadia moest er een beetje om lachen.
Ik denk het ook.quote:
Van een huidoperatie weet ik niks, maar inderdaad, Cora zou het idee hebben gehad dat Talpa beloftes aan Jaap niet na zou komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed Cora wilde dus geld van Talpa voor de bruiloft en ze was opgejut door een aantal mensen om dat te vragen (Jelte en Nicolaas?) ..en Cora had het idee dat 10 Jaap gebruikte en hem nooit de huidoperatie zou geven en daarom werkte ze eraan mee?
Goh..eerst Diana, de boksleraar die op de Endstra-tapes wordt genoemd, Milton Feltner de ex van Natasia ook al, Amanda de penosa-hoer..lekker zooitje.
Moeten ze de bewoners maar niet allemaal in of rond Amsterdam zoekenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed Cora wilde dus geld van Talpa voor de bruiloft en ze was opgejut door een aantal mensen om dat te vragen (Jelte en Nicolaas?) ..en Cora had het idee dat 10 Jaap gebruikte en hem nooit de huidoperatie zou geven en daarom werkte ze eraan mee?
Goh..eerst Diana, de boksleraar die op de Endstra-tapes wordt genoemd, Milton Feltner de ex van Natasia ook al, Amanda de penosa-hoer..lekker zooitje.
Hee, waaraan kun je dat zien? (nieuwsgierig)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:24 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Disana ben jij linkshandig? Sorry dat ik het vraag.
dat is idd een goede vergelijking; een schoolkamp.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:24 schreef farscapevr6 het volgende:
ik taai af
nadia en dennix in bed
tis net een nachtje tijdens een schoolkamp.............. kiddies
Allemaal~? Alleen Amanda komt uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moeten ze de bewoners maar niet allemaal in of rond Amsterdam zoeken![]()
Jaap zijn Linker oog.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, waaraan kun je dat zien? (nieuwsgierig)
En nadia.... Alhoewel die oorspronkelijk uit Nijmegen komtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:27 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Allemaal~? Alleen Amanda komt uit Amsterdam.
Laat hem ook even zijn tv momentje hebben;)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:34 schreef farceman het volgende:
Palma wordt vet gedist door Denix , hij do9et met zeer zware stem na hoe ze klaarkomt en dat ze zegt pijp me
Over het algemeen knipoogt de linkshandige met linker oog en rechtshandige... Ik heb nog nooit een uitzondering gezien maar dat zegt niet dat er geen uitzonderingen zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Nou eerlijk gezegd: dat was al wat dichter, vandaar![]()
Ik denk beslist dat je gelijk hebt hoor. En let ook eens op schoudertassen. Aangezien jij er zo op let: ben je zelf ook linkshandig?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:39 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Over het algemeen knipoogt de linkshandige met linker oog en rechtshandige... Ik heb nog nooit een uitzondering gezien maar dat zegt niet dat er geen uitzonderingen zijn.
Ik heb wel beeld en geluid maar doe eigenlijk iets anders omdat het zo flauw is, en het eigenlijk al 2 dagen vrij flauw is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:40 schreef farceman het volgende:
Zit er niemand anders te streamen?
Lieke faked echt super gaaf dat ze een deep throat bij Huub doet en dat ze zich verslikt/stikt.
En roept dan naar Natasia : ik kan het ook !
Haha niet gezien, bij mij staan ze op Nada en Dennix. Net 2 pubers die met schoolkamp voor het eerst bij elkaar in bed liggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:40 schreef farceman het volgende:
Zit er niemand anders te streamen?
Lieke faked echt super gaaf dat ze een deep throat bij Huub doet en dat ze zich verslikt/stikt.
En roept dan naar Natasia : ik kan het ook !
Vond vanavond toch nog best wel boeiend zo met Jaap zijn bekentenis en de ruzie van Huub en Natasja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel beeld en geluid maar doe eigenlijk iets anders omdat het zo flauw is, en het eigenlijk al 2 dagen vrij flauw is.
Ja, dat mocht ook wel zeg, twee korte interesse-momenten in twee saaie dagen. De ruzie heb ik trouwens grotendeels gemist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:43 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Vond vanavond toch nog best wel boeiend zo met Jaap zijn bekentenis en de ruzie van Huub en Natasja.
't Is helemaal OT sinds linkshandige Eric weg is, maar nog even: links en rechts beperkt zich vrijwel nooit tot handigheidquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er bestaat geen duidelijk verschil in lateralisatie tussen links en rechtshandigen
Ik heb genoten van Huub tijdens de lange confrontatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat mocht ook wel zeg, twee korte interesse-momenten in twee saaie dagen. De ruzie heb ik trouwens grotendeels gemist.
Moooooiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:45 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Huub tijdens de lange confrontatie.
Internet in de kooi doet het niet..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:46 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom werkt Jaap zijn website niet meer bij?
Ja, ik ben ook linkshandig. Ik let er nooit op. Alleen soms zie ik het, of komt het ineens in me op, de laatste keer dat ik eraan moest denken was... nou ik weet niet meer wannier het was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk beslist dat je gelijk hebt hoor. En let ook eens op schoudertassen. Aangezien jij er zo op let: ben je zelf ook linkshandig?
Dennis geeft geen antwoord als hem gevraagd wordt met hoeveel vrouwen die sex heeft gehadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:46 schreef bosb het volgende:
Nadia vertelt tijdens haar eerste nacht bij Dennis in bed met hoevel mannen ze sex heeft gehad....
Ik heb een linkshandige kurketrekker waarmee ik rechtshandigen pestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:47 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook linkshandig. Ik let er nooit op. Alleen soms zie ik het, of komt het ineens in me op, de laatste keer dat ik eraan moest denken was... nou ik weet niet meer wannier het was.
Sjah, als je N een battle verloren heeft gaat ze altijd lopen dreigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
MoooooiWat ik wel heb meegekregen is Natasia's dreigement op het eind. Dat ze daar niet eens iets aan doen.
En hoeveel zijn dat dan van beiden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:48 schreef CoT het volgende:
[..]
Dennis geeft geen antwoord als hem gevraagd wordt met hoeveel vrouwen die sex heeft gehad
hoeveel dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:46 schreef bosb het volgende:
Nadia vertelt tijdens haar eerste nacht bij Dennis in bed met hoevel mannen ze sex heeft gehad....
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric behoorde zelfs dubbel tot een minderheid: homo en links.
ik vind nada en nix allebeiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Damn wat doen N en D kinderachtig in bed, ze zijn nu begonnen aan een potje handje druk.
Tja. Maar Nadia zal zich nu wel wat beter voelen dan afgelopen nachtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Damn wat doen N en D kinderachtig in bed, ze zijn nu begonnen aan een potje handje druk.
Huub en Lieke maken ze steeds wakker door hard gelach. Dennix licht helemaal van Nada af met de rug toegekeerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:07 schreef CoT het volgende:
Nadia kijkt ook steeds vaker naar Huub en Lieke
Tot nu toe heeft Nadia best wel geile uitspraken gedaan sinds ze in de kooi is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
Beetje pesten, beetje stoeien, die 2 (Nadia en Dennis) gaan nog wel een keer neuken.
Jeps..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Hoor ik nu Amanda steeds fluisteren?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:28 schreef bosb het volgende:
[..]
En nadia.... Alhoewel die oorspronkelijk uit Nijmegen komt
En Bart
En Nena kwam veel in Adam
En Huub heeft daar gewoond
En hoeveel zijn dat er geweest?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:46 schreef bosb het volgende:
Nog niet heeft laten blijken een kutwijf te zijn? Ik vind het anders een behoorlijk minne grap dat ze aan Amanda vroeg of het goed was dat ze bij haar en Brian zou slapen. Op haar eerste avond nota bene. Begrijp me niet verkeerd, ik he me rot gelachen om Aman haar reactie maar objectief gezien is het natuurlijk een valse streek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
oe palma en herpa in de hoofdrol op de vroege ochtend sla ik maar even overquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Palma en herma zitten in de priveroom, ze kunnen niets doen omdat de vloeren? worden schoongemaakt.
waarom nu geen streamlock?
[afbeelding]
neeu herpa zal zich er wel niet mee bezig houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:48 schreef blomst het volgende:
Palma tegen herma: zou het waar zijn van je weet wel(natas en wilgo)
Herma: ik weet het niet.
Hou me er ook niet mee bezig.
wc-rolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
oe palma en herpa in de hoofdrol op de vroege ochtend sla ik maar even over| mogge fokkertjes
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
A: Een marokaan is geen dief, maar Jaap is wel dik en dom. Hij noemt mij toch ook stoephoer, wil je gaan huilen om hem.
B: Amanda alsjeblieft. Heb ik dat gezegd tegen jou.
A: ja maar
B: Nee hou het bij nee.
A: Als iets over mij gaat verdedig jij mij ook niet
B: Amanda deze discussie tussen ons zal nooit werken, zullen we verder gaan met onze relatie.
A: Oke.
Herma heeft een uitgebreid verslag van Natasia gehad 's morgens bij de trap. Daar is zelfs nog een filmpje van op Youtube.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:48 schreef blomst het volgende:
Palma tegen herma: zou het waar zijn van je weet wel(natas en wilgo)
Herma: ik weet het niet.
Hou me er ook niet mee bezig.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:55 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Het is toch bijna een absurdistische Monty Python sketch, de ruzie van Amanda en Brian, gisteravond laat?
[..]
![]()
Vooral dat 'zullen we verder gaan met onze relatie?' en 'Okay' doet 't 'm.
En dan later op sarcastische toon.. 'Dankjewel Palma voor je hulp'..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:59 schreef blomst het volgende:
Herma tegen Palma: ga jij maar naar de keuken, je kunt er niets van. Over het ramen lappen.
Ja Sylvia komt vanavondquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:53 schreef Black_king het volgende:
Morning on this beautiful "Sylvia-day"
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1477321.ecequote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:57 schreef lorence1 het volgende:
het ad opent vandaag alweer met boycot dgk
neem op dan, zijn wij van dat geluid af.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:02 schreef kleinzusje het volgende:
Bij het geluid van de stofzuiger denk ik steeds dat het mijn GSM is![]()
Ik ook, heb deze week een nieuwe gekocht en blijf er in trappen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:02 schreef kleinzusje het volgende:
Bij het geluid van de stofzuiger denk ik steeds dat het mijn GSM is![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:04 schreef blomst het volgende:
[..]
neem op dan, zijn wij van dat geluid af.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:07 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen allemaal
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:04 schreef blomst het volgende:
[..]
neem op dan, zijn wij van dat geluid af.
En dan door stembandkanker graagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:18 schreef Peter6000 het volgende:
Mag Natasia dood?
Be my guest.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:18 schreef Peter6000 het volgende:
Mag Natasia dood?
Het bleek geen bedreiging te zijn, Natasia geeft aan dat het 'de hogere macht GOD' is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
Even wachten op de bedreigingen.
Dennix die graag ook een gebroken vinger wilde hebbenquote:
Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:21 schreef noekje het volgende:
.
*gooit zich op de grond en mept om zich heen*
Hij heeft zijn sjaatje nog niet om.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:22 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom poetst Dennis zn tanden in bed ?![]()
En weg met Huubquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dennix die graag ook een gebroken vinger wilde hebben
Hij wil alles wat Huub heeft:
1. Seks in de kooi
2. een vriendin
3. geliefd zijn
4. fans
5. aandacht
6. slim zijn
7. iets kunnen ( als in 'ergens goed in zijn' )
8. vrienden met Jaap zijn
9. Lieke?
10.............Oh ja, de pp winnen!![]()
'Eventjes' valt wel tegen. Je moet zo'n behandeling een keer of 5 ondergaan wil het effect hebben en het is niet pijnloos.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is nou een gemiste kans, het even gratis permanent laten ontharen.![]()
Raadselachtig blijft het allemaalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
Even terugkomend op de CORAgate.
Als het allemaal echt zou zijn geweest, zou het toch op zijn minst uitgebreid in de Telegraaf hebben gestaan, maar geen woord.
5 is nog minimaal en met een beetje geluk komt een jaar later alles weer terug.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:30 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
'Eventjes' valt wel tegen. Je moet zo'n behandeling een keer of 5 ondergaan wil het effect hebben en het is niet pijnloos.
Die Nadia tochquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:31 schreef kleinzusje het volgende:
Nadia gaf Amanda even een heel klein knipoogje met haar linker oog![]()
![]()
Dit is toch niet goed voor een mens, je dag als Fokker zo beginnen, ik zit met een hartslag van 180.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
Schop dat verdomde kutwijf er toch uit!
Kan dat mens niet geruimd worden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef pullup het volgende:
En daar is de bedreiging dat hij door zijn kanis word geschoten door Milton.
LOUD AND CLEAR![]()
Die kijken wel uit, voor je het weet staat ze keihard naast ej bed te gillen. want ze kan nog veeeel meer geluid producerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef tipsch het volgende:
het verbaast me echt dat niemand anders even vraagt of blablasia even d'r muil kan houden zo op de vroege ochtend
??? gewoon dennis waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef demins het volgende:
Beetonnen schoentjesDan zal ze mij wel Deemins noemen
Dat is toch een heuse en regelrechte bedreiging. Voor zover ik weet, is het uiten van dit soort werkelijke levensbedreigingen toch werkelijk strafbaar in Nederland. Hoe komt het toch, dat Natasia dit soort teksten keer op keer (en nu zelfs met de naam Milton werkelijk uitgesproken) over de streams kan gillen, en dat niemand (ja redactie, vooral jullie!) daar iets tegen doet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan we weer: Jij wordt voor je kanis geschoten door Milton. Ze noemt nu zelfs zijn naam.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste rookpauze op het werk gaat altijd gepaard met het oplossen van de puzzel in NRC Next (en op vrijdag een crypto) . Vandaag had ik na twee letters al het gezochte 'midden in het nieuws' woord. Gouden Kooi
.
Jesus Christ, dit is toch te erg voor woorden. En dit wordt allemaal wel getolereerd. De verhoudingen en het eind is zo zoek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan we weer: Jij wordt voor je kanis geschoten door Milton. Ze noemt nu zelfs zijn naam.
Ik snap echt geen fuck van die kutredactie. Ga je een heel item maken als slachtoffer van een chantagepoging van Cora en co. Waarop zij echt de lievertjes zijn en blabla en dit laat je allemaal wel gebeuren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet goed voor een mens, je dag als Fokker zo beginnen, ik zit met een hartslag van 180.![]()
Bedreigen mag. Het wordt pas serieus genomen als er iets is gebeurd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is toch een heuse en regelrechte bedreiging. Voor zover ik weet, is het uiten van dit soort werkelijke levensbedreigingen toch werkelijk strafbaar in Nederland. Hoe komt het toch, dat Natasia dit soort teksten keer op keer (en nu zelfs met de naam Milton werkelijk uitgesproken) over de streams kan gillen, en dat niemand (ja redactie, vooral jullie!) daar iets tegen doet?
Ik kan maar tot een conclusie komen: Ook Talpa in de tang van Milton en aanhang. Denk aan het bericht van een aantal maanden geleden in de krant, waarin stond dat de Holleederclan J. de Mol Jr. wilde ontvoeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is toch een heuse en regelrechte bedreiging. Voor zover ik weet, is het uiten van dit soort werkelijke levensbedreigingen toch werkelijk strafbaar in Nederland. Hoe komt het toch, dat Natasia dit soort teksten keer op keer (en nu zelfs met de naam Milton werkelijk uitgesproken) over de streams kan gillen, en dat niemand (ja redactie, vooral jullie!) daar iets tegen doet?
Omdat ze ook hun rug toekeerden naar alles wat Huub heeft gedaan, daarom. Als ze 1 lijn hadden willen trekken vanaf het vertrek van nathanael, was wellicht alleen Nadia nog overgeweestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bedreigen mag. Het wordt pas serieus genomen als er iets is gebeurd.
Natasia noemde toch zelf de naam van Milton?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Natasia denkt dat Huub op zijn kop gaat krijgen omdat hij Milton's naam weer heeft genoemd.
Dat zal toch een mooie bedoening zijn.. zij mag zijn moeder voor alles wat lelijk is uitmaken en hij mag de naam van haar ex niet noemen!!!
Dat geldt niet voor dgkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Epi_ het volgende:
Artikel 285
1. Bedreiging met openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
Dat is het vreemde jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Natasia noemde toch zelf de naam van Milton?
Huub maakte de eerste opmerking.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Natasia noemde toch zelf de naam van Milton?
Ze heeft de genuanceerde monoloog van Huub gisteren blijkbaar niet gehoord.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Huub wordt door Natasia weer afgeschilderd als racist.. hij heeft een hekel aan álle Marokkanen, Turken, Moslims.. enz.
Precies, het trapincident met Huub, naast nog een hele boel andere zeer kwalijke zaken die meneer 'op zijn naam heeft staan' worden ook getolereerd, terwijl hij daar net zo makkelijk mee onder dat artikel kan vallen.quote:
Ja ik zou me maar op de vlakte houden want het barst van de Miltons in haar millieuquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben zelfs opeens heel bang dat Milton mij gaat vermoorden als ik iets lelijks over Natasja post![]()
Daar denkt onze wetgever gelukkig heel anders over:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bedreigen mag. Het wordt pas serieus genomen als er iets is gebeurd.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:46 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja ik zou me maar op de vlakte houden want het barst van de Miltons in haar millieu
Ik zal mijn adres doormailen welkom met je blafferquote:
Hup je mand in Milton .Ksssjtquote:
Dit is allemaal ook op Huub van toepassing, met name de feitelijke aanranding van de eerbaarheid (al heeft Jaap die grens met Lieke nu ook opgezocht), dus dat zegt al genoeg. Hier doen ze ook in het geval van Naataasiaa niets mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Daar denkt onze wetgever gelukkig heel anders over:
Artikel 284
1. Met gevangenisstraf van ten hoogste negen maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft:
1°. hij die een ander door geweld of enige andere feitelijkheid of door bedreiging met geweld of enige andere feitelijkheid, gericht hetzij tegen die ander hetzij tegen derden, wederrechtelijk dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden; 2°. hij die een ander door bedreiging met smaad of smaadschrift dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden.
2. In het geval onder 2° omschreven wordt het misdrijf niet vervolgd dan op klacht van hem tegen wie het gepleegd is.
Artikel 285
1. Bedreiging met openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
2. Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
Artikel 285b
1. Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.
2. Vervolging vindt niet plaats dan op klacht van hem tegen wie het misdrijf is begaan.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben zelfs opeens heel bang dat Milton mij gaat vermoorden als ik iets lelijks over Natasja post![]()
Daar merken we ook zo veel van in dgkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Daar denkt onze wetgever gelukkig heel anders over:
-knip-
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:48 schreef Greetings het volgende:
YES!!!!!!!!!!!!!!!! Krajicek heeft gewonnen!![]()
Eh, ik kan me neit herinneren dat Huub ooit iemand heeft gedreigd met het ontnemen van het leven van die persoon door een of andere crimineel? Jij welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dit is allemaal ook op Huub van toepassing, dus dat zegt al genoeg. Hier doen ze ook in het geval van Naataasiaa niets mee.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
En Andy speelt vandaag
![]()
![]()
Het regent gelukkig niet in Eemnes![]()
De redactie geniet ervan.quote:09:35 - Begin de dag met Natasia
De dag begint weer lekker! Alle Miljonairs zijn nog maar net wakker, of Huub en Natasia raken wederom in de clinch. Nadia en Dennis zien de woordenwisseling met lede ogen aan. ‘Waar heb ik me voor opgegeven’, lijken de twee te denken. Huub vindt het allemaal maar prachtig. Zijn dag lijkt pas geslaagd als hij Natasia een keer goed te pakken heeft gehad. En Natasia zelf is ook niet vies van een goede woordenwisseling. Ook haar dag is pas goed als ze een keer goed te keer heeft kunnen gaan tegen een van haar mede-Miljonairs. Heerlijk, De Gouden Kooi!
zegge, Milton Schwarzeneger, ouwe crimineel,.... bedreigingen worden hier op FOK! ook niet getollereerd he!!quote:
2e partij , CC , na Amelie Mquote:
Je hebt geluk dat je geen foto's van hem hebt geplaatst en je hebt ook niet gezegd dat hij lijkt op een josti die luchtgitaar met een triangel speelt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:44 schreef kleinzusje het volgende:
De webredactie is een andere dan de DGK_Redactie.quote:
Hij heeft talloze oneerbare dingen gedaan. Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over), 'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades, iemand met alle geweld proberen van de trap te duwen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar Huub wordt hier door velen nog altijd als heilig beschouwd en ten alle tijde verdedigd, wat ik echt iets vind zeggen over de maatschappij en onze eigen normen en waardenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Eh, ik kan me neit herinneren dat Huub ooit iemand heeft gedreigd met het ontnemen van het leven van die persoon door een of andere crimineel? Jij wel![]()
Dat is iig gericht tegen de spelers in het huis. Dat kun je van Tante Tas niet zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij heeft talloze oneerbare dingen gedaan. Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over), 'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades, iemand met alle geweld proberen van de trap te duwen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar Huub wordt hier door velen nog altijd als heilig beschouwd en ten alle tijde verdedigd, wat ik echt iets vind zeggen over de maatschappij en onze eigen normen en waarden![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef schatje het volgende:
Die Milton schaamt zich misschien wel dood. Eigenlijk zou er een videoboodschap van hem moeten komen waarin hij zich distantiëert van Natasia's uitspraken.
moooooi, zorg ik dat ik klaar zitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
2e partij , CC , na Amelie M
Zonder regen verwacht ik 13.30 Ned tijd![]()
![]()
Natasja leest de krant
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef schatje het volgende:
Die Milton schaamt zich misschien wel dood. Eigenlijk zou er een videoboodschap van hem moeten komen waarin hij zich distantiëert van Natasia's uitspraken.
Die moet er gewoon nog ff inkomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou Fons van Westerloo hier ook van genieten?
Ja, en?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef Dark het volgende:
De webredactie is een andere dan de DGK_Redactie.
Die knalt eerdaags Natasia d'r romp van d'r harses, geeft haar een paar betonnen klompjes....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef schatje het volgende:
goede reactie Miltonquote:
Iemand in het gezicht tikken (of beter: elkaar in het gezicht tikken), uitdagen tot een robbertje duwen en trekken, is allemaal niet strafbaar. Volgens jou is het dus Huub die een ander geweld aan zou doen? Moet je mij eens proberen uit te leggen hoe het komt dat Huub al een gebroken rib en 2 gebroken vingers heeft opgelopen, en hoe het komt dat er niemand anders in dat huis dergelijk letsel heeft opgelopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij heeft talloze oneerbare dingen gedaan. Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over), 'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades, iemand met alle geweld proberen van de trap te duwen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar Huub wordt hier door velen nog altijd als heilig beschouwd en ten alle tijde verdedigd, wat ik echt iets vind zeggen over de maatschappij en onze eigen normen en waarden![]()
Hee Milton, heb je de volgorde van acties tegen Huub al bepaald?quote:
Klopt, ik praat Tas ook niet goed hoor, zal ik nooit doen. Dat gedrag is beneden alle pijl en getuigd ook nog eens van zwakheid. Ze kan Huub blijkbaar niet in een normale woordenwisseling de baas en gaat dan met dergelijke smerige opmerkingen strooien. Ook dat toeteren in iemands oren blijft niet om aan te horen en bovendien zeer laag bij de grond, maar goed... Maar toch vind ik Huub minstens zo erg, door al zijn acties en het voor mij onbrijpelijke feit dat er ook nog maar iemand is die hem beter vindt dan een ander figuur daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is iig gericht tegen de spelers in het huis. Dat kun je van Tante Tas niet zeggen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat M. Felter meer met de Kooi te maken heeft dan goed voor hem is., gezien de uitlatingen van Natasja. Lees en huiver.
http://www.ad.nl/dossiers/holleeder/article1255262.ece
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:44 schreef kleinzusje het volgende:
Het prettige van dit alles is dat Huub helemaal niks zei over Milton. Natasia bracht het subtiel ter sprake, wat ze ook heel gevoelig deed met Huub z'n moeder die verkracht is door een junk die hiv had terwijl ze tippelde.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Natasia nu weer in gesprek met Jaap over wat Huub gezegd heeft en of Jaap het er met hem over wil hebben dat hij dat niet meer moet doen. Jaap schijt al zeven kleuren stront bij het idee alleen al.. hij zegt : Ik schijn tegenwoordig mijn eigen criminele achterban te hebben.
Ik zeg het al 3 dagen: dat hoofd staat permanent op zuur.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:01 schreef pullup het volgende:
Die kop van Amanda nu Brian vriendelijk met Nadia praat![]()
Volgens mij was het wel Huub die het eerste een opmerking maakte, maar dit was amper te verstaan. Natasia heeft het verhaal daarna zelf opgeblazen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het prettige van dit alles is dat Huub helemaal niks zei over Milton. Natasia bracht het subtiel ter sprake, wat ze ook heel gevoelig deed met Huub z'n moeder die verkracht is door een junk die hiv had terwijl ze tippelde.![]()
Klopt ik ben geen Huub fan maar hij heeft de naam van MF niet genoemd dat was de zwarte diva zelf maar die is erg goed in het verdraaiien van feitenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het prettige van dit alles is dat Huub helemaal niks zei over Milton. Natasia bracht het subtiel ter sprake, wat ze ook heel gevoelig deed met Huub z'n moeder die verkracht is door een junk die hiv had terwijl ze tippelde.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef Dark het volgende:
Jaap - Ik ga me er niet mee bemoeien, ik heb m'n eigen criminele achterban.
Natas - Hij is gewoon dom.
Oh, dat heb ik niet gehoord. Ik weet wel dat ze gisteravond ook al dreigde en dat Huub daar zat van was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel Huub die het eerste een opmerking maakte, maar dit was amper te verstaan. Natasia heeft het verhaal daarna zelf opgeblazen.
Het zit Natasia waarschijnlijk nogal dwars dat Huub haar gisteravond even flink de oren heeft gewassen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel Huub die het eerste een opmerking maakte, maar dit was amper te verstaan. Natasia heeft het verhaal daarna zelf opgeblazen.
Het dreigement van vanmorgen is echt heel lelijk en gewoon strafbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, Natasia had het toen duidelijk over Milton maar dat geeft ze natuurlijk nooit toe.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet gehoord. Ik weet wel dat ze gisteravond ook al dreigde en dat Huub daar zat van was.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:13 schreef DrsH het volgende:
Ook tijdens de ruzie van vanmorgen gaf de zwarte diva weer aan niet te zullen vertrekken na haar streefdatum
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het zit Natasia waarschijnlijk nogal dwars dat Huub haar gisteravond even flink de oren heeft gewassen.
Dit verhaal was toch al bekend? Is volgens mij bij de vorige 'Milton-gate' al uitvoerig besproken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
En nog maar een artikel uit het AD. Het wordt steeds gekker.
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article162088.ece
Huub heeft vamorgen de naam niet eens uitgesproken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:14 schreef Clank het volgende:
Zou Jaap vandaag nog met Huub durven omgaan nadat hij 'de naam' weer heeft genoemd?
Ja maar de redactie zal wel overstuur zijn omdat zij slachtoffer zijn van een chantage. De arme zieltjes.. Ze houden zich gelukkig sterk en lossen dit alles op een vredelievende manier op. Zo zijn ze daar he. Te goed voor deze wereld, die mensen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het dreigement van vanmorgen is echt heel lelijk en gewoon strafbaar.
Snap niet dat DGK niet ingrijpt, want het gaat veel en veel te ver.
Het gaat er om dat Natasja dit soort dingen maar mag en kan blijven zeggen. Ergens moet er iets niet goed zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit verhaal was toch al bekend? Is volgens mij bij de vorige 'Milton-gate' al uitvoerig besproken.
geen informatie meer van buitenaf, is voor huub belangrijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:17 schreef Clank het volgende:
Internet doet het nog steeds niet in de villa. Huub baalt er van.
Kan een buitenstaander geen aangifte doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het dreigement van vanmorgen is echt heel lelijk en gewoon strafbaar.
Snap niet dat DGK niet ingrijpt, want het gaat veel en veel te ver.
Chantage of een dreigement die echt serieus moet worden genomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar de redactie zal wel overstuur zijn omdat zij slachtoffer zijn van een chantage. De arme zieltjes.. Ze houden zich gelukkig sterk en lossen dit alles op een vredelievende manier op. Zo zijn ze daar he. Te goed voor deze wereld, die mensen.
En de bruiloft gaat ook al niet door.![]()
Huub maakte een opmerking dat Natasia had moeten tippelen voor haar ex/Milton.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub heeft vamorgen de naam niet eens uitgesproken.
Natasia heeft de naam uitgesproken tijdens dreiging nr .... tig.
Gewoon onbegrijpelijk dat ze er mee door mag gaan, terwijl de dreigementen echt serieus moeten worden genomen .... en dan nog dat ze Jaap er ook mee chanteert min of meer. Echt eerlijk spel, terwijl door de dreigementen het allang geen spel meer genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Natasja dit soort dingen maar mag en kan blijven zeggen. Ergens moet er iets niet goed zitten.
ja, politie bellen, brief schrijven aan de minister-presidentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Kan een buitenstaander geen aangifte doen?
Je hebt gelijk hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Chantage of een dreigement die echt serieus moet worden genomen.
Tja moeilijke keus .. en het is niet zo dat er maar een paar mensen werken.
Volgens mij nam hij het woord ex niet eens in zijn mond en zij hij pooier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub maakte een opmerking dat Natasia had moeten tippelen voor haar ex/Milton.
Ik weet niet of hij ook echt Milton zei.. of 'ex' ....
Laatst gekeken en volgens mij moet het slachtoffer zelf aangifte doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, politie bellen, brief schrijven aan de minister-president
Ik hoorde alleen Natasia over Milton beginnen...Huub zei alleen exquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub noemde gisteren Natasia dom. Haar reactie was: De slavernij is voorbij he!!quote:
Ik heb Huub de naam Milton niet horen noemen, hij zei wel "ex".quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Pooier heb ik wel gehoord ja. Dat was nav van zijn tippelende verkracht door een hiv junkerige moeder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:20 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij nam hij het woord ex niet eens in zijn mond en zij hij pooier.
Dreigementen moeten altijd serieus worden genomen en er niet op ingaan en het door laten gaan is onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.
Ze hebben gewoon geen tijd voor die dreigementen. Ze moeten uithuilen, juristen afbellen want ze willen het fijn en mooiii oplossen. Diep in hun hart is het geen tuig, het lijkt er alleen zo verrot veel op.
TY , had ik ff niet mee gekregenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub noemde gisteren Natasia dom. Haar reactie was: De slavernij is voorbij he!!
Huub begreep het niet en hier ook niemand. In jouw bericht stond dat Natasia Huub dom vond. Toen moest ik er opeens aan denken.![]()
Hopelijk na het vertrek van Natasia, maar ik weet dat dat ijdele hoop is .. zucht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:25 schreef CoT het volgende:
Hoelaat komt Sylvia vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |