Het is een inkoppertje, maar met wie heeft hij weer lol?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:25 schreef farceman het volgende:
Blij om te zien dat Jaap weer kan lachen
Ik denk wel dat er meer in Nadia zit dan dat we tot nu toe gezien hebben, maar dan moet ze wel van die Dennix af. Ze heeft gewoon iemand in huis nodig om los te komen, en die persoon is er nu gewoon niet buiten Dennix om.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef farceman het volgende:
Een ding ben ik blij: de redactie vind de nieuwe bewoners net zo interessant als wij.
Zie ze gelukkig niet op de streams
Zolang ze voldoende witte substantie gevoerd krijgt vindt ze alles bestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:25 schreef Dark het volgende:
The happy couple is weer okee, Brian voert Manny wat ijs.
Dat krijg je als je bij de mensen gaat zitten waarbij je jezelf het meest op je gemak voelt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:25 schreef farceman het volgende:
Blij om te zien dat Jaap weer kan lachen
IJs voeren doet Brian zonder muts, de rest ook?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zolang ze voldoende witte substantie gevoerd krijgt vindt ze alles best
Of als je iets leuks op TV ziet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat krijg je als je bij de mensen gaat zitten waarbij je jezelf het meest op je gemak voelt.
dat wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:28 schreef Dark het volgende:
[..]
IJs voeren doet Brian zonder muts, de rest ook?
Uiteraard, een gevoelig persoontje als Brian kan zonder condoom al bijna niet klaarkomen, dus met helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:28 schreef Dark het volgende:
[..]
IJs voeren doet Brian zonder muts, de rest ook?
Amanda krijgt elke avond die substantie gevoerd van Brainquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zolang ze voldoende witte substantie gevoerd krijgt vindt ze alles best
Toch niet als je het van je lichaam moet hebben? Dan wil je zo lang mogelijk 18 zijn en misschien zelfs wel helemaal 19 ( tot je door je 35ste verjaardag bent ingehaald?)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Liegen over je leeftijd doe je pas als je ouder dan 25 bent..... zeker op je 19de wil je graag ouder geschat worden dan je bent.
Ouder = volwassener....
Dan is het wel een paar dagen helemaal stil op de streamsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Toch niet als je het van je lichaam moet hebben? Dan wil je zo lang mogelijk 18 zijn en misschien zelfs wel helemaal 19 ( tot je door je 35ste verjaardag bent ingehaald?)
Kunnen Huub en Lieke niet gewoon even leuk trouwen vrijdag? Even de kleren innemen ( of Marco's moeder vragen langs te komen) En dan Hup Huub en Lieke naar Egypte toe! Prima plan?!
Vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:32 schreef Soho het volgende:
Doet die nieuwe meid nou make-up op voordat ze naar bed gaat?
Logisch... zou ik ook eens aan moeten denkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Owkay........... Nadia maakt zich klaar om te gaan slapen en doet nog even mascara op.![]()
Goed voor de politiek ook nog!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dan is het wel een paar dagen helemaal stil op de streams
Ja dus, even lekker met de mascara in de weer.quote:
Jij ben heel niet hip als je dat niet doetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Logisch... zou ik ook eens aan moeten denken![]()
hipster heet zo'n ding toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
Wat een uitermate sexy broekje heeft Nadia aan![]()
Als ze nou eens vertelde wat zij weet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:34 schreef Dark het volgende:
Natas zegt dat ze niet meteen weer lief kan doen tegen Huub, dat werkt niet zo bij haar.
Hiij weet niet wat zij weet en dat maakt het zo erg.
Is ze uberhaupt al een keer zonder makeup gecapt/gefilmpt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja dus, even lekker met de mascara in de weer.
Je make-up er niet afhalen, kan gebeuren, het er voor het slapen gaan opdoen........ heeeeel raar!
Ach, ik ben dan ook 40 en kan nog steeds de make-up doos laten staan.... alleen mascara is voldoende.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij ben heel niet hip als je dat niet doet![]()
Wij weten toch wat zij weet!quote:
Je kent haar?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:33 schreef Dark het volgende:
Iemand zegt dat Nadia zo aardig en beleefd lijkt, maar het is een kutwijf en een bitchass.
Boven en onderhelft passen niet bij elkaar. Tot op rond de heupen zeer oke, daarboven zwaar minderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef patist het volgende:
ik vind dat nadia een verschrikkelijk lelijk lichaam heeft.....
OMG GOOGLE!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:38 schreef webextreme.nl het volgende:
Polyamorie is een levenswijze met ruimte voor meerdere liefdesrelaties
Iemand zegt dat dat niet klopt, want poly is alleen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:38 schreef webextreme.nl het volgende:
Polyamorie is een levenswijze met ruimte voor meerdere liefdesrelaties
Ja want dat was tenslotte het criterium om in De Gouden Kooi te mogenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe Brian door de screening is gekomen met die niet-mannelijke lach...![]()
ik was eerstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |