Dat is idd te ranzig voor woorden, laat die Dreams of Terror meiden daar eens een harsstrip overheen gooien....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
Heeft Natasia een sterke baardgroei? Steeds dat gepluk aan de kin....
Ik zie ze wel samen shoppen, diorzonnebrilletjes, chaneloorbelletjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:43 schreef cobain94 het volgende:
Wel een leuk stelletje die nadia niets en dennis noppes...
Dat is nou een gemiste kans, het even gratis permanent laten ontharen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd te ranzig voor woorden, laat die Dreams of Terror meiden daar eens een harsstrip overheen gooien....
Zeg er even bij op de zwarte markt in Beverwijk want het is natuurlijk allemaal fakequote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie ze wel samen shoppen, diorzonnebrilletjes, chaneloorbelletjes.
Dat zou zo het paintballen als bedrijfsuitje kunnen vervangen. Jij neemt het op met je afdeling tegen de Dreams of Terror. Slechts gekleed in een slipje en gewapend met een stripje. Wie harst het meest...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd te ranzig voor woorden, laat die Dreams of Terror meiden daar eens een harsstrip overheen gooien....
Tering Vunzige Praatjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die dingen zijn zoveel geiler dan gewoon een string.
Nou, in dit geval is het zo dat Nadia nog niet heeft laten blijken een bitch en een kutwijf te zijn. Er is nog geen onvertogen woord over haar lippen gekomen zelfs. Dus het was eigenlijk een serieuze vraag, al kan-ie als sarcastisch worden opgevat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ah, dat zou een mooie auto-reply zijn op iedere post!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tering Vunzige Praatjes
maar zoooooooooooooooooooo waar![]()
![]()
truste![]()
Dit misschien?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:
Verklaring TT: Geen idee
omdat Nada tegen nix zei dat er helemaal nix ging gebeuren (kwa seks) in bed met dennixquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:49 schreef webextreme.nl het volgende:
waarom baalt dennis trouwens? (uit vorige topic)
Dennis zei dat tegen Natasia - Ze lijkt aardig, maar ze is een kutwijf en een bitchass, Nadia moest er een beetje om lachen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, in dit geval is het zo dat Nadia nog niet heeft laten blijken een bitch en een kutwijf te zijn. Er is nog geen onvertogen woord over haar lippen gekomen zelfs. Dus het was eigenlijk een serieuze vraag, al kan-ie als sarcastisch worden opgevat.
Helemaal wetenschappelijk is ook nog niet vastgesteld dat Natasia beter omgelegd kan worden, Brian een crimineel is, Huub de nieuwe minister-president wordt en Dennis NoLife vertegenwoordigt. Nou misschien dat laatste wel, hij kwam toch van dat forum vandaan?)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, in dit geval is het zo dat Nadia nog niet heeft laten blijken een bitch en een kutwijf te zijn. Er is nog geen onvertogen woord over haar lippen gekomen zelfs. Dus het was eigenlijk een serieuze vraag, al kan-ie als sarcastisch worden opgevat.
Ah.. OK. thx.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Dennis zei dat tegen Natasia - Ze lijkt aardig, maar ze is een kutwijf en een bitchass, Nadia moest er een beetje om lachen.
Ik denk het ook.quote:
Van een huidoperatie weet ik niks, maar inderdaad, Cora zou het idee hebben gehad dat Talpa beloftes aan Jaap niet na zou komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed Cora wilde dus geld van Talpa voor de bruiloft en ze was opgejut door een aantal mensen om dat te vragen (Jelte en Nicolaas?) ..en Cora had het idee dat 10 Jaap gebruikte en hem nooit de huidoperatie zou geven en daarom werkte ze eraan mee?
Goh..eerst Diana, de boksleraar die op de Endstra-tapes wordt genoemd, Milton Feltner de ex van Natasia ook al, Amanda de penosa-hoer..lekker zooitje.
Moeten ze de bewoners maar niet allemaal in of rond Amsterdam zoekenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed Cora wilde dus geld van Talpa voor de bruiloft en ze was opgejut door een aantal mensen om dat te vragen (Jelte en Nicolaas?) ..en Cora had het idee dat 10 Jaap gebruikte en hem nooit de huidoperatie zou geven en daarom werkte ze eraan mee?
Goh..eerst Diana, de boksleraar die op de Endstra-tapes wordt genoemd, Milton Feltner de ex van Natasia ook al, Amanda de penosa-hoer..lekker zooitje.
Hee, waaraan kun je dat zien? (nieuwsgierig)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:24 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Disana ben jij linkshandig? Sorry dat ik het vraag.
dat is idd een goede vergelijking; een schoolkamp.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:24 schreef farscapevr6 het volgende:
ik taai af
nadia en dennix in bed
tis net een nachtje tijdens een schoolkamp.............. kiddies
Allemaal~? Alleen Amanda komt uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moeten ze de bewoners maar niet allemaal in of rond Amsterdam zoeken![]()
Jaap zijn Linker oog.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, waaraan kun je dat zien? (nieuwsgierig)
En nadia.... Alhoewel die oorspronkelijk uit Nijmegen komtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:27 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Allemaal~? Alleen Amanda komt uit Amsterdam.
Laat hem ook even zijn tv momentje hebben;)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:34 schreef farceman het volgende:
Palma wordt vet gedist door Denix , hij do9et met zeer zware stem na hoe ze klaarkomt en dat ze zegt pijp me
Over het algemeen knipoogt de linkshandige met linker oog en rechtshandige... Ik heb nog nooit een uitzondering gezien maar dat zegt niet dat er geen uitzonderingen zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Nou eerlijk gezegd: dat was al wat dichter, vandaar![]()
Ik denk beslist dat je gelijk hebt hoor. En let ook eens op schoudertassen. Aangezien jij er zo op let: ben je zelf ook linkshandig?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:39 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Over het algemeen knipoogt de linkshandige met linker oog en rechtshandige... Ik heb nog nooit een uitzondering gezien maar dat zegt niet dat er geen uitzonderingen zijn.
Ik heb wel beeld en geluid maar doe eigenlijk iets anders omdat het zo flauw is, en het eigenlijk al 2 dagen vrij flauw is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:40 schreef farceman het volgende:
Zit er niemand anders te streamen?
Lieke faked echt super gaaf dat ze een deep throat bij Huub doet en dat ze zich verslikt/stikt.
En roept dan naar Natasia : ik kan het ook !
Haha niet gezien, bij mij staan ze op Nada en Dennix. Net 2 pubers die met schoolkamp voor het eerst bij elkaar in bed liggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:40 schreef farceman het volgende:
Zit er niemand anders te streamen?
Lieke faked echt super gaaf dat ze een deep throat bij Huub doet en dat ze zich verslikt/stikt.
En roept dan naar Natasia : ik kan het ook !
Vond vanavond toch nog best wel boeiend zo met Jaap zijn bekentenis en de ruzie van Huub en Natasja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel beeld en geluid maar doe eigenlijk iets anders omdat het zo flauw is, en het eigenlijk al 2 dagen vrij flauw is.
Ja, dat mocht ook wel zeg, twee korte interesse-momenten in twee saaie dagen. De ruzie heb ik trouwens grotendeels gemist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:43 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Vond vanavond toch nog best wel boeiend zo met Jaap zijn bekentenis en de ruzie van Huub en Natasja.
't Is helemaal OT sinds linkshandige Eric weg is, maar nog even: links en rechts beperkt zich vrijwel nooit tot handigheidquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er bestaat geen duidelijk verschil in lateralisatie tussen links en rechtshandigen
Ik heb genoten van Huub tijdens de lange confrontatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat mocht ook wel zeg, twee korte interesse-momenten in twee saaie dagen. De ruzie heb ik trouwens grotendeels gemist.
Moooooiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:45 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Huub tijdens de lange confrontatie.
Internet in de kooi doet het niet..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:46 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom werkt Jaap zijn website niet meer bij?
Ja, ik ben ook linkshandig. Ik let er nooit op. Alleen soms zie ik het, of komt het ineens in me op, de laatste keer dat ik eraan moest denken was... nou ik weet niet meer wannier het was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk beslist dat je gelijk hebt hoor. En let ook eens op schoudertassen. Aangezien jij er zo op let: ben je zelf ook linkshandig?
Dennis geeft geen antwoord als hem gevraagd wordt met hoeveel vrouwen die sex heeft gehadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:46 schreef bosb het volgende:
Nadia vertelt tijdens haar eerste nacht bij Dennis in bed met hoevel mannen ze sex heeft gehad....
Ik heb een linkshandige kurketrekker waarmee ik rechtshandigen pestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:47 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook linkshandig. Ik let er nooit op. Alleen soms zie ik het, of komt het ineens in me op, de laatste keer dat ik eraan moest denken was... nou ik weet niet meer wannier het was.
Sjah, als je N een battle verloren heeft gaat ze altijd lopen dreigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
MoooooiWat ik wel heb meegekregen is Natasia's dreigement op het eind. Dat ze daar niet eens iets aan doen.
En hoeveel zijn dat dan van beiden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:48 schreef CoT het volgende:
[..]
Dennis geeft geen antwoord als hem gevraagd wordt met hoeveel vrouwen die sex heeft gehad
hoeveel dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:46 schreef bosb het volgende:
Nadia vertelt tijdens haar eerste nacht bij Dennis in bed met hoevel mannen ze sex heeft gehad....
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric behoorde zelfs dubbel tot een minderheid: homo en links.
ik vind nada en nix allebeiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Damn wat doen N en D kinderachtig in bed, ze zijn nu begonnen aan een potje handje druk.
Tja. Maar Nadia zal zich nu wel wat beter voelen dan afgelopen nachtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Damn wat doen N en D kinderachtig in bed, ze zijn nu begonnen aan een potje handje druk.
Huub en Lieke maken ze steeds wakker door hard gelach. Dennix licht helemaal van Nada af met de rug toegekeerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:07 schreef CoT het volgende:
Nadia kijkt ook steeds vaker naar Huub en Lieke
Tot nu toe heeft Nadia best wel geile uitspraken gedaan sinds ze in de kooi is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
Beetje pesten, beetje stoeien, die 2 (Nadia en Dennis) gaan nog wel een keer neuken.
Jeps..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Hoor ik nu Amanda steeds fluisteren?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:28 schreef bosb het volgende:
[..]
En nadia.... Alhoewel die oorspronkelijk uit Nijmegen komt
En Bart
En Nena kwam veel in Adam
En Huub heeft daar gewoond
En hoeveel zijn dat er geweest?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:46 schreef bosb het volgende:
Nog niet heeft laten blijken een kutwijf te zijn? Ik vind het anders een behoorlijk minne grap dat ze aan Amanda vroeg of het goed was dat ze bij haar en Brian zou slapen. Op haar eerste avond nota bene. Begrijp me niet verkeerd, ik he me rot gelachen om Aman haar reactie maar objectief gezien is het natuurlijk een valse streek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
oe palma en herpa in de hoofdrol op de vroege ochtend sla ik maar even overquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Palma en herma zitten in de priveroom, ze kunnen niets doen omdat de vloeren? worden schoongemaakt.
waarom nu geen streamlock?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |