't Is hier van alles... Vooral onbetrouwbaar dus...quote:
WHZ ik gebruik ook NOD32 prima progje.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Uit tests blijkt dat gratis virusscanner best vaak wat doorlaten. Een goede virusscanner kost geld, maar hoeft niet duur te zijn. Toen ik nog Winodws gebruikte, gebruikte ik NOD32 van Eset, erg goed en neemt niet veel recources in beslag.
Mja...plu...die moet ik ook nog ff regelen. Die van mij zijn gesneuveld op vakantiequote:Op maandag 2 juli 2007 13:26 schreef ..zapper het volgende:
Met plu op tvp doet.
Was idd maar 1 weekje wegquote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef Ynske het volgende:
Ben je nu maar 1 weekje weggeweest P? of is die tijd zo snel omgevlogen
Gebruik ik ook sinds kort. Is de helft goedkoper dan Symantec, is retesnel en, wellicht het meest belangrijke punt, neemt veel minder van je werkgeheugen en HDD ruimte in.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:22 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
WHZ ik gebruik ook NOD32 prima progje.![]()
nee dank je, heb geen zin in fastfoodquote:
Heerlijk idd, welke virussen vraag je je dan af..quote:
tijd teveel?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef freud het volgende:
Pff, nummer 49 alweer. Het moet wel een hele goeie SC worden hoor! 49=72. En iedereen weet dat zeven een geluksgetal is (lucky seven)! Het kwadraat is dus nog meer fun! En iedereen weet dat een kwadraat nooit negatief is!
Kortom: wordt weer een dolle boel.
tevens tvp
toch maar naar ffquote:Op maandag 2 juli 2007 14:47 schreef ..zapper het volgende:
En tussen je tabbladen switchen moet met Ctrl-Shift-[ en ]. Ik heb hem maar weer afgesloten.
En het is geen hint als zelfs virusmakers je OS links laten liggen?quote:
Ignorance is a bliss toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef freud het volgende:
[..]
En het is geen hint als zelfs virusmakers je OS links laten liggen?
Wacht, zowel de som der cijfers als de wortel zijn allebei priemgetallen! En de samenstellende cijfers van dit kwadraat zijn zelf beide ook weer een kwadraatquote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef freud het volgende:
Pff, nummer 49 alweer. Het moet wel een hele goeie SC worden hoor! 49=72. En iedereen weet dat zeven een geluksgetal is (lucky seven)! Het kwadraat is dus nog meer fun! En iedereen weet dat een kwadraat nooit negatief is!
tevens tvp
Das alleen maar een voordeelquote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef freud het volgende:
[..]
En het is geen hint als zelfs virusmakers je OS links laten liggen?
hoe bedoel je de textrendering?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:19 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik vind de textrendering van ff niet mooi, dus ie weer
Precies wat ik zegquote:
daar heb ik eigenlijk geen last van. is dat niet ook afzonderlijk in te stellen bij de :about van ffquote:Op maandag 2 juli 2007 15:22 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. In FF zijn de teksten heel iel, terwijl ze in ie iets dikker en een stuk smoother zijn, is Safari zijn ze zelfs nog een stapje dikker, in IE vind ik het geheel het mooiste plaatje opleveren
.
Geen idee, :about doet bij mij niets in FF. Zal ook wel kwestie van persoonlijke smaak zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb ik eigenlijk geen last van. is dat niet ook afzonderlijk in te stellen bij de :about van ff
zelf vind ik dat ff prettige in gebruik is. en ik heb er meer overzicht in
about:configquote:Op maandag 2 juli 2007 15:26 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Geen idee, :about doet bij mij niets in FF. Zal ook wel kwestie van persoonlijke smaak zijn.
Maar dan wel de 7e maand in '07...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef freud het volgende:
tevens tvp
ouwezeurquote:Op maandag 2 juli 2007 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het weer een [DIG SC] geworden?
Eigenlijk pas na jouw opmerkingquote:Op maandag 2 juli 2007 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het weer een [DIG SC] geworden?
Precies! Sterker nog op de 2e van de 7e maand... 72 van 2007.quote:
Van dat soort programmaatjes zou ik juist rsi krijgen...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:54 schreef LekkerApart het volgende:
ghehehe.. ik zit momenteel aan de anti-rsi software :S
Teveel samenvattingen tikken voor je laatste toetsen levert toch enige lichemalijke pijn op :S
En die betreffende software flipt steeds op mijn typesnelheid, als je te snel typt vliegt het kreng op slot. Maar het schijnt te helpen, en straks (na woensdag) toch weer fijn vakantie
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske medelijden heeft met mensen in utrechtt zeikt hier werkelijk uit de lucht
Hier ookquote:Op maandag 2 juli 2007 16:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske medelijden heeft met mensen in utrechtt zeikt hier werkelijk uit de lucht
*ex-rsiklant meldtquote:Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Van dat soort programmaatjes zou ik juist rsi krijgen...
nu is t alweer droogquote:Op maandag 2 juli 2007 16:04 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zit in utrecht en hier schijnt de zon..
Sinds ik alleen nog maar met de mousepad op mn laptop werk heb ik nergens meer last van. Toenstraks nog even externe muis en toetsenbord aangekoppeld gehad (omdat die op deze werkplek lagen) en na een kwartiertje kreeg ik last van mn arm, en nu weer 'ongezond' op het laptoptoetsenbord+mousepad en nergens meer last van..quote:Op maandag 2 juli 2007 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
*ex-rsiklant meldt
die blijken volgens mijn fysio en ergotherapeut helemaal niet goed te zijn.
rust en regelmaat zelf indelen is beter dan geforceerd moeten van een pf ander proggel
mij is zelfs geadviseerd om een laptoptoetsenbord aan te schaffen ivm mijn klachten, en na operatie ook geadviseerd door de arts in t ziekenhuis. voor weinig muizen gebruik ik een trackball die overdwars staat. dus met de bal richting mij, en mijn hand/arm ligt schuin ter ontlasting van mijn pols en voor shopwerk of langer muiswerk is er mijn tekentablet.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Sinds ik alleen nog maar met de mousepad op mn laptop werk heb ik nergens meer last van. Toenstraks nog even externe muis en toetsenbord aangekoppeld gehad (omdat die op deze werkplek lagen) en na een kwartiertje kreeg ik last van mn arm, en nu weer 'ongezond' op het laptoptoetsenbord+mousepad en nergens meer last van..
kweet niet wat jij voor laptop hebt maar bij mij is de ruimte evengroot als bij de pc bij mijn ouders/werk etc.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:12 schreef Kremers het volgende:
Vreemd, bij mij is het juist andersom... Te lang op een laptop toetsenbord werken is ook niet goed, omdat er te weinig ruimte tussen de toetsen zit.
General speaking bedoel ikquote:Op maandag 2 juli 2007 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet wat jij voor laptop hebt maar bij mij is de ruimte evengroot als bij de pc bij mijn ouders/werk etc.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:36 schreef ..zapper het volgende:
OSX is zelf een virus, het doet vreemde dingen met mensen...
Liever dat, dan een virus dat je knettergek maakt met allerlei irritant werkende functies en pop-upsquote:Op maandag 2 juli 2007 16:36 schreef ..zapper het volgende:
Klopt, het is een poort naar de hemelquote:Op maandag 2 juli 2007 16:36 schreef ..zapper het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Foto nummer 9999 uit mijn camera is een hele symbolische geworden![]()
Zijn dat de huissleutels van je Ex-vriendjesquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Foto nummer 9999 uit mijn camera is een hele symbolische geworden![]()
Ik denk eerder dat die bestemd zijn voor dr toekomstige ex-vriendjesquote:Op maandag 2 juli 2007 17:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zijn dat de huissleutels van je Ex-vriendjes
Ik had er ook ooit 12, nu nog 3, vraag is alleen waar die andere 9 gebleven zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 17:55 schreef Yoni het volgende:
Vestia snapt niet helemaal dat als al je deuren dezelfde sleutel hebben, je niet per deur drie sleutels nodig hebt
(voordeur + vier balkondeuren en dat allemaal dus x 3)
Wees blij dat je nog kan lopen Xil...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef Xilantof het volgende:
Damn, wat valt dat hardlopen tegen na ong. 2 maanden blessures
mja...je moet ook niet gelijk de 10 willen lopen hequote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef Xilantof het volgende:
Damn, wat valt dat hardlopen tegen na ong. 2 maanden blessures
Oei...maar best netjes hoor na je ellendequote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef Xilantof het volgende:
@Freud: true![]()
Damn, zo'n infectie is echt niet fijn
@An: het waren er maar 4 ofzo. dus echt neit ver. Maar was gebroken
Maar nu gewoon weer mijn schema aanhouden, en dus 3 keer in de week rennen.
wat denk je? nog zin om woensdag te gaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
Savonds
Iedereen het weekend weer overleefd?
Hangt er van af wie er achter haar aan zitquote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef _Kaatje_ het volgende:
Yoni gefeliciteerd! Bewaar die sleutels maar goed, ooit moet je dat overschot weer inleveren.(Spreekt uit ervaring, moest toen ALLES afzoeken om toch maar weer aan het oorspronkelijke aantal te komen. Is nog gelukt ook.)
Ik 'moet' ook 3x per week hardlopen. Heb nu al een week gespijbeld, in 1e instantie ook vanwege 'blessure' (spierpijn in het scheenbeen; is nooit grappig). An, jij rent er 7??
![]()
Ja zeker wel, heb al geregeld dat ik maar tot 11 uur moet werken. Kan dus om kwart over 11 in Blijdorp zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat denk je? nog zin om woensdag te gaan?
kijk geniaalquote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja zeker wel, heb al geregeld dat ik maar tot 11 uur moet werken. Kan dus om kwart over 11 in Blijdorp zijn
Ik moet 10 minuten fietsenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk geniaal
dat moet voor mij ook makkelijk te halen zijn. rond half 11 in de auto stappen
gezellig
Ik heb er dus in totaal 18..... waarvan 12 dus dezelfde zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 18:23 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik had er ook ooit 12, nu nog 3, vraag is alleen waar die andere 9 gebleven zijn.
tijd om bundeltjes te maken, 1 in je sokkenlade, 1 in de berging, 1 in de keuken, 1 in de meterkast, 1 in je tas, 1 in je reservetas, 1 bij je ouders, 1bij eventuele broer/zus, 1 bij de buren, 1 onder je matras, 1 achter de televisie, en niet te vergeten 1 in de koekjeskastquote:Op maandag 2 juli 2007 22:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb er dus in totaal 18..... waarvan 12 dus dezelfde zijnEn dan drie van de portiekdeur en drie van de brievenbus
Mjah niet echt veel hoor...was gewoon een kleine training. Moet eigenlijk minstens 10 km lopen..maar was moequote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef _Kaatje_ het volgende:
Yoni gefeliciteerd! Bewaar die sleutels maar goed, ooit moet je dat overschot weer inleveren.(Spreekt uit ervaring, moest toen ALLES afzoeken om toch maar weer aan het oorspronkelijke aantal te komen. Is nog gelukt ook.)
Ik 'moet' ook 3x per week hardlopen. Heb nu al een week gespijbeld, in 1e instantie ook vanwege 'blessure' (spierpijn in het scheenbeen; is nooit grappig). An, jij rent er 7??
![]()
Hmm, jij ook al? Ik had echt _geen_ zin om te lopen gisteren. Na kwartiertje lopen ook maar even poging tot crosstrainer gedaan, maar het zat er niet in...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah niet echt veel hoor...was gewoon een kleine training. Moet eigenlijk minstens 10 km lopen..maar was moe![]()
Morguh..ga weer werken..doei![]()
Grappig! Ik net andersom!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:25 schreef Chanty het volgende:
Whoeoeoe eerste werkdagheb t gevoel alsof ik al jaren vakantie heb
heb je ook, dat noemen ze 'studeren'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:25 schreef Chanty het volgende:
Whoeoeoe eerste werkdagheb t gevoel alsof ik al jaren vakantie heb
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
HalloStraks mijn nieuwe speeltje ophalen en dan maar eens Yoni pesten en haar nieuwe paleis bewonderen
zeker met die studio kelder
heb ik net ook gehad, niet te zuipen dat spulquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:24 schreef Kremers het volgende:
Lekker bakkie Nespresso
Ik heb nog een hele stapel National Geographics liggen, ga die maar eens lezenLiggen hier al een jaar ongelezen op een stapel
![]()
Nespresso? Ik heb het niet over dat oplosspul hoor, maar over zo'n appraat met veel te dure capsulesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
heb ik net ook gehad, niet te zuipen dat spul
Ah dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nespresso? Ik heb het niet over dat oplosspul hoor, maar over zo'n appraat met veel te dure capsules
Ik schrok evenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah dan heb ik niks gezegdOploskoffie is iig
jah lekkerquote:
'Yoni' en 'kelder' in 1 postquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
HalloStraks mijn nieuwe speeltje ophalen en dan maar eens Yoni pesten en haar nieuwe paleis bewonderen
zeker met die studio kelder
dat staat toch gelijk aan 'lekker' en 'genieten' is t nietquote:
Iijsthee is heel slecht voor je tandenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah lekker
kruidentheetje
groentheetje
zoethouttheetje
gewoontheetje
ijstheetje
zelfgemaakte ijsthee nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Iijsthee is heel slecht voor je tanden![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat staat toch gelijk aan 'lekker' en 'genieten' is t niet
Kun je niet gewoon zo'n stoffeerderij binnen lopen, zij maken die dingen toch ook op bestelling?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMiddag allemaal.![]()
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en is.![]()
![]()
Heb nu mijn studioset, maar zoek een achtergrond voor mijn setje. Dat setje wat daar voor heb, kan max breedte aan van 272 meen ik. Maf is dat fotosg wel iets heeft in de breedte van 135, maar niet voor mijn set en dus breder.
Waar ik al driftig naar op zoek ben, is stof. En wel circa 250 breed(als dat er ueberhaupt is) en circa 10 meter lang.
Weet iemand waar ik dit ergens op het internet kan bestellen/kopen? Ben al op markten geweest, maar nog niets tegengekomen.
Ik ken niet zo'n zaak in mijn buurt, die dit doet. Via megastoffen.nl probeer ik het daarom ok al, krijg nog antwoord van hen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zo'n stoffeerderij binnen lopen, zij maken die dingen toch ook op bestelling?
loop hier eens binnen danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik ken niet zo'n zaak in mijn buurt, die dit doet. Via megastoffen.nl probeer ik het daarom ok al, krijg nog antwoord van hen.
Maar ondertussen vraag ik me af of er meerdere opties voor via internet zijn, die anderen hier al weten/kennen.
Thnx Ynskequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
loop hier eens binnen dan
http://www.destoffenkraam.nl/4550.html
dat had je zelf ook kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Thnx Ynske![]()
![]()
![]()
Ben al ff aan het kijken en zal hun zo eens schrijven.![]()
Alles kits met je en...je arm/pols?
Pffffffff .... heb al genoeg sites bekeken op internet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat had je zelf ook kunnen verzinnen
google > stoffen > rotterdam
hier gaat alles lekker
voel me goed
Op marktplaats adverteerd er eentje met diverse kleuren, 3m breed, 10 euro per meter. Ik ben gewoon naar de IKEA gegaan en heb nu 320cm met een naad in het midden. En die naad is zo weg in PS, en met zwart zie je het geeneens. En bij de IKEA betaal ik 2 euro per meter, 160cm breed...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMiddag allemaal.![]()
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en is.![]()
![]()
Heb nu mijn studioset, maar zoek een achtergrond voor mijn setje. Dat setje wat daar voor heb, kan max breedte aan van 272 meen ik. Maf is dat fotosg wel iets heeft in de breedte van 135, maar niet voor mijn set en dus breder.
Waar ik al driftig naar op zoek ben, is stof. En wel circa 250 breed(als dat er ueberhaupt is) en circa 10 meter lang.
Weet iemand waar ik dit ergens op het internet kan bestellen/kopen? Ben al op markten geweest, maar nog niets tegengekomen.
De vorige keer nog nietquote:
Thnx Freudquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:46 schreef freud het volgende:
[..]
Op marktplaats adverteerd er eentje met diverse kleuren, 3m breed, 10 euro per meter. Ik ben gewoon naar de IKEA gegaan en heb nu 320cm met een naad in het midden. En die naad is zo weg in PS, en met zwart zie je het geeneens. En bij de IKEA betaal ik 2 euro per meter, 160cm breed...
Vanmorgen nog nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vorige keer nog niet
En het zonnetje begint hier heel voorzichtig te schijnen, dus gaat goed zo
Wrom? Het weer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef Ynske het volgende:
pfff damn ben echt triest vandaag
ben mijn bed alleen ngo uitgeweest om naar t toilet te gaan...
nee gewoon geen zinquote:
OK, kleine ruimte is dan misschien niet lekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee gewoon geen zin
kleine ruimte, laptop in bed ipv op schoot in stoel
tv aan, bak thee erbij
Marktplaats, zoekterm "Achtergronddoek" en dan is het meestal de eerste entry al...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Thnx Freud![]()
![]()
Op marktplaats ben ik ook al geweest, heb zeer veel advertenties bekeken, maar nix gevonden.
Je weet zeker niet meer om welke advertentie het ging?![]()
IKEA is inderdaad ook ene optie. Zal dit ook eens bekijken. Aan die heb ik dus niet gedacht![]()
Tja, is toch leuk beetje beppen met die oude bejaarden, waarvan hun kinderen ze amper komen opzoeken. Je hebt ook een maatschappelijke functie.. En nu weer lekker koken..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:24 schreef Chanty het volgende:
Zoooowww tweede huis ook schoon. Wat kunnen die oude mensen toch kletsen zegHad een half uur eerder weg kunnen zijn
Opmerkelijk ook dat die mensen zo ongeveer direct beginnen over wie er allemaal dood is gegaan
Maar verder lekker gewerkt
Oh kinderen komen ook nog langs, maar ze beppen gewoon graagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, is toch leuk beetje beppen met die oude bejaarden, waarvan hun kinderen ze amper komen opzoeken. Je hebt ook een maatschappelijke functie.. En nu weer lekker koken..
Thnx Freud, zal eens gaan zoeken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef freud het volgende:
[..]
Marktplaats, zoekterm "Achtergronddoek" en dan is het meestal de eerste entry al...
Maar maar...quote:Perfect kiekje wordt toerist bijna fataal
AMSTERDAM - Bij zijn poging om vanaf een brug in een natuurpark in Nieuw-Zeeland de perfecte vakantiefoto te maken, is een jonge Ierse toerist bijna om het leven gekomen. De 19-jarige Desmond Loy viel maandag twintig meter naar beneden en kwam in een rivier terecht.
Wonder boven wonder hield hij er alleen snijwonden en blauwe plekken aan over. Hij slaagde erin op eigen kracht een rots te bereiken, waarna een helikopter hem ophaalde en naar het ziekenhuis bracht.
Het ongeluk had plaats in het Abel Tasman National Park.
Ja toch? Dat is het gene wat teltquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
klik
[..]
Maar maar...
.
IS DIE FOTO NOU GELUKT??
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja toch? Dat is het gene wat telt![]()
![]()
![]()
Eg wel, drom. Je moet tenslotte wat voor de fotografie over hebben en...het nageslacht wil tenslotte ook watquote:
Moet ook wel, de fotograaf is er tenslotte ook voor gevallenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
EN het schijnt nogal een beuaty van een perfecte foto geworden te zijn
Ik ken het verhaal voor alle camera's, maar ben er vrij zeker van dat mijn Canon 300D dit niet doet. Het kan natuurlijk zijn dat je lens niet heel erg scherp is=quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:29 schreef Roeni3 het volgende:
ja, hoi, klein vraagje wat vind ik niet in een of ander groot topic hoort:
Klopt het dat de foto's van de Pentax K10D een 'soft-look' over zich hebben wanneer je ze door de camera zelf laat processen? Dpreview raadt aan de foto's in RAW te schieten en ze daarna met bewerkingsprogramma verder te bewerken, omdat de 'standaard JPG's' die de camera maakt dus te... 'smooth' zijn; niet bijzonder scherp.
Heeft iemand hier ervaring mee?
* Ynske geeft ..zapper een aai over zijn bolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef ..zapper het volgende:
Pff iedereen om me heen is of wordt ziek. Zo heb ik een week vol leuke dingen en zo niet meer boehoe.
Overdag moet ik gewoon werken helaas.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske geeft ..zapper een aai over zijn bol
ga je morgen toch mee naar Blijdorp
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Overdag moet ik gewoon werken helaas.
Eigen baas he, dus moeilijk voor de gek te houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maar je ziet wel een beetje witjes hoor, weet je het wel zeker?
juist dan is t misschien makkelijk om vrij te komenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Eigen baas he, dus moeilijk voor de gek te houden.
Die momenten spaar ik liever voor mooi weer met een fles rosé te gaan zeilen als het windstil is en dergelijkequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist dan is t misschien makkelijk om vrij te komen
ok ik heb echt een zieke geestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
HalloHeb net bij Yoni geklust
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel afplaktape plakken
Of een lijmspatel of hoe heet zo'n ding kopen, plak je daar tape omheen en die druk je tijdens het schilderen tegen de te beschermen vlakkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
HalloHeb net bij Yoni geklust
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel afplaktape plakken
Haha, ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok ik heb echt een zieke geest
ik las dus gekust
Kan ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Of een lijmspatel of hoe heet zo'n ding kopen, plak je daar tape omheen en die druk je tijdens het schilderen tegen de te beschermen vlakken.
Dat is iets wat je op een PDA met touchscreen doet, om vast te stellen waar je moet tikken als je "daar" wil tikken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef Kremers het volgende:
Zo, hehe, eindelijk mijn scherm gecalibreerd
gefeli, daarna nieuwe startquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Peet heeft na jarenlange strijd zijn huis verkocht![]()
![]()
Nu moet mijn ex nog met goed adres ondertekenen bij notaris![]()
Uh, neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets wat je op een PDA met touchscreen doet, om vast te stellen waar je moet tikken als je "daar" wil tikken.
uh?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef kvdv het volgende:
Aargh, Fotokonijn is dood.
uh?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klopt ze zijn failliet..
hey ik ken t welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
http://koopdigitaal.nl
Dat je die niet kent
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey ik ken t wel
geloofde alleen niet echt erin dat ie failliet is
gereanimeerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef kvdv het volgende:
't konijn leeft weer.
Nog even wachten, tot kerstmis of zoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef kvdv het volgende:
Aargh, Fotokonijn is dood.
NOG EVEN WACHTENquote:
is dat niet ergens in juli dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG EVEN WACHTEN
Wat snap je niet aan "Kerstmis"?![]()
owquote:
FLAPPIEquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG EVEN WACHTEN
Wat snap je niet aan "Kerstmis"?![]()
Ik heb 10 jaar lang in de Efteling gemiddeld 300 kilo friet en 1000 snacks per dag weg staan scheppen, en daar verging me de trek niet van hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb twee jaar gewerkt in een postvestiging die bij verkeerde wind benedenwinds van de Mora lag. Dan vergaat je de trek wel.
Je weegt nu zeker een ton?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
Hoewel 6 frikandellen in de middagpauze op een gegeven moment toch wel een signaal gaan afgeven van "kun je niet eens gewoon 2 kroketten, een kipcorn, een mexicano en een gehaktstaaf pakken?"
Buiten de friet sate+mayonaise om natuurlijk he
HONGER
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
Hoewel 6 frikandellen in de middagpauze op een gegeven moment toch wel een signaal gaan afgeven van "kun je niet eens gewoon 2 kroketten, een kipcorn, een mexicano en een gehaktstaaf pakken?"
HONGER
hier iemand die in de friture van de camping werkte. maar voor mij behoorlijk lang geen friet en toebehorenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
HONGER
Kijk, _jij_ snapt het!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
HONGER
Een frikadelletje was er best ingegaan...quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:21 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk, _jij_ snapt het!
Mogge! Bij gebrek aan frikandel speciaal: koffie!!
ontbijten met frikandel speciaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:21 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk, _jij_ snapt het!
Mogge! Bij gebrek aan frikandel speciaal: koffie!!
ben je er ook al achter??quote:
Sinds gisteravond, toen ik eindelijk de doos uitpaktequote:
En nog goedkoper tegenwoordig dan een goeie flitserquote:
Leuke upgrade..quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinds gisteravond, toen ik eindelijk de doos uitpakteEn vandaag nog ff een kleine upgrade fixen
Van 1 naar 2 GB geheugen EN een 500 GB harde schijf intern erbij
Dus dat wordt 1,6 TB aan schijfruimte, waarvan 1,2 voor foto's en backups van foto's
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:35 schreef Ynske het volgende:
terug van de ergo
t gaat goed, goh
hoef niet meer terug te komen
Beetje moe?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet over 2 moeten richting Blijdorp gaan fietsen om daar zo foto's te maken
Ik ben fan van effen. Met patroontjes trekt het toch aandacht weg, past niet bij de stijl van je shoot oid. Je kan altijd nog variëren door gekleurde stroken op je achtergrond te spelden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Zie dat jullie lekker bezig zijn .... 22 inch scherm ... schilderen en frikandel als ontbijt.
Ondertussen ben ik stoffen aan het bekijken, van diverse aanbieders.
@ Freud ...die op marktplaats heb ik gevonden...Thnx nog !!
Maarrr ... ik wou gaan voor een effen kleur en eerst zwart en wit. Heb nu mijn bedenkingen en vraag me af of bedrukt (maar niet te druk) beter en of leuker is. Yep, ieder zijn smaak en keuze.
Door te testen met mijn studioset en me ff noodgedwongen zelf maar als proefkonijn moest pakken, zag ik ook de uitwerking van de achtergond die ik ook gebruikt heb. Voorbeelden staan in mijn fotoboek en in topic userfoto's (hoe zie je er vandaag uit).
Achtergrond aanpassen aan model en kleding, of andersom? dat zou betekenen dat je dus diverse soorten achtergronden hebben moet en dus ook niet alleen de effen kleuren. Tuurlijk, effen is neutraal zoals met zwart en wit. Toch is bewerkt ergens leuker en speelser.
Hoe gaan jullie hier mee om en benaderen jullie dat?
Oftewel je bent klaar voor de dagquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef Chanty het volgende:
Middag
Bejaarden die net verhuisd zijn en alles hebben weggegooid zijn prettige schoonmaakklanten![]()
Heb je helemaal gelijk aan Freud, zonder meer waar!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben fan van effen. Met patroontjes trekt het toch aandacht weg, past niet bij de stijl van je shoot oid. Je kan altijd nog variëren door gekleurde stroken op je achtergrond te spelden.
Nope, ga nu naar de tweede client van vandaagquote:
Met stof moet je niet glimmend hebben. Als het glimt, heb je veel meer overstraling op je model. Met wit is het niet altijd een ramp, maar met kleuren is het een drama. Rooie randen om je model etc. Katoen werkt voor mij prima. Kreukels zijn wel lastig, maar die blur ik er meestal toch uit als de DOF het niet oploste.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk aan Freud, zonder meer waar!!!Ook ik neig daartoe. Maar gezien de foto's die ik gemaakt heb, met als achtergrond een dekbedovertrek met teksten als een woordenboek, kijk ik er wel anders tegenaan. Achtergrond kun je natuurlijk verder vervagen d.m.v. je diafragma en zo minder storend maken, indien nodig.
Welke stof gebruik je? Stof wat niet glimt, of juist misschien weer wel? Ik ging eerst uit van katoen, maar twijfel nu ook hierin. Als de achtergrond onscherp wordt, maakt het niet veel uit of die nu uit katoen of satijn bestaat(om maar iets te noemen). Misschien wel, dat het licht meer opgenomen wordt door bepaalde stoffen. Hier ben ik nog niet in thuis en zal dus verder moeten testen![]()
Je 2e client vandaag..quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nope, ga nu naar de tweede client van vandaagMaar vanochtend iig prettig gewerkt. Nog mee geweest naar de dokter, ze vond het fijn als ik ff meeliep want ze is zo bang dat ze valt. Geeft je toch een fijn gevoel dit werk
Anyway: ik ga de regen in
Thnx Freudquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:18 schreef freud het volgende:
[..]
Met stof moet je niet glimmend hebben. Als het glimt, heb je veel meer overstraling op je model. Met wit is het niet altijd een ramp, maar met kleuren is het een drama. Rooie randen om je model etc. Katoen werkt voor mij prima. Kreukels zijn wel lastig, maar die blur ik er meestal toch uit als de DOF het niet oploste.
Volgens mij ben je op de terugweg echt zeiknat gewordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet over 2 moeten richting Blijdorp gaan fietsen om daar zo foto's te maken
Ja bij de thuiszorg spreekt met niet over klanten of patiënten maar cliëntenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je 2e client vandaag..oke, veel plezier..
allemaal opa'tjes en oma'tjes om je heenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja bij de thuiszorg spreekt met niet over klanten of patiënten maar cliënten
Overigens wonderbaarlijk hoe je op een dag bij twee zo verschillende mensen kunt komenVanochtend alles nieuw en nu dacht ik ff terug in 1900 te zijn. Nog nooit zo een oud en vervallen huis gezien, trouwens een geweldige fotografielocatie
Leek net alsof ik gezwommen hadquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Volgens mij ben je op de terugweg echt zeiknat geworden
Had je je camera niet meegenomen? Ik mis de foto's een beetje in dit topic..quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja bij de thuiszorg spreekt met niet over klanten of patiënten maar cliënten
Overigens wonderbaarlijk hoe je op een dag bij twee zo verschillende mensen kunt komenVanochtend alles nieuw en nu dacht ik ff terug in 1900 te zijn. Nog nooit zo een oud en vervallen huis gezien, trouwens een geweldige fotografielocatie
nee, maar het was in inspirerende plek voor een griezelshootquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Had je je camera niet meegenomen? Ik mis de foto's een beetje in dit topic..
Naja, goed met een beetje geluk had je al een lijk als model gehad...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee, maar het was in inspirerende plek voor een griezelshoot
Gelukkig leefde ie nogquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Naja, goed met een beetje geluk had je al een lijk als model gehad...
Ochquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hinnikt dat nou een beetje lekker, zo voor zoeen karretje, Xila?
Super!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef Xilantof het volgende:
zow! net weer even wezen hardlopen.
En dat ging best aardig!
Langzaam weer opbouwen en dat gaat helemaal goed komen!
Ja!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Super!
Vandaag uitje gehad met collega's..was nat...ff douchen![]()
Niks mis met die conditie van jou! Jemig, wat vloog jij die trappen nog op met dat laminaat!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef Xilantof het volgende:
zow! net weer even wezen hardlopen.
En dat ging best aardig!
Langzaam weer opbouwen en dat gaat helemaal goed komen!
Vind het ook gewoon leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niks mis met die conditie van jou! Jemig, wat vloog jij die trappen nog op met dat laminaat!
Geduld diet hem he! lekker hoor... ik ga morgen weer. Had eigenlijk een flinke shoot samen met deze jongenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja!
dit gaat wel weer wat worden denk ik.
gewoon langzaam opbouwen.
Jaaa superquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vind het ook gewoon leuk![]()
En help graag
En 't staat nu wel mooi boven![]()
Zonde!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Geduld diet hem he! lekker hoor... ik ga morgen weer. Had eigenlijk een flinke shoot samen met deze jongen
http://www.vincentkos.nl/index.html
maar hij is aan het afstuderen dus druk. ff uitgesteld dus.
Geen probleem! Deed 't graag even!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa superEcht lief dat je even helpen kwam
![]()
Ja datum moet nog geprikt worden...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zonde!
De shoot is nu dus vercshoven wel?
Ik mag nu zaterdag weer rennen van m'n schema
Nouja, heb zaterdag een drukke dag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja datum moet nog geprikt worden...
lopen zaterdag is lekker, alles op gemakje![]()
was nog niet gepland toch? dat feestje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nouja, heb zaterdag een drukke dag.
Kapper, hardlopen, 's avonds wat mensen over de vloer i.v.m. m'n verjaardag etc.
Jullie mogen ook nog komenmaar later pas, i.c.m. house-warming
![]()
phoe, kreeg al hartverzakkingen hahaquote:
Shame on youquote:
is niet handig dan heb ik te weinig overzicht en weet ik niet wanneer ik kaartjes wil kopen. normaal deed ik dat altijd wel, maar sinds de breuk komt daar dus niets meer vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Shame on youSchrijf ze dan ook in je agenda
Daar heb je zo'n ding voor
Ik blaat hier morgen nog wel even dat ik jarig benquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef An24 het volgende:
[..]
phoe, kreeg al hartverzakkingen haha
Ik bedenk direct dat mijn verjaardagskalender nog bij ex moet liggen en ik maar eens een nieuwe moet aanschaffen. Onthou het niet allemaal meer![]()
![]()
Ga er morgen eentje halen, ben jij de eerstequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik blaat hier morgen nog wel even dat ik jarig ben![]()
En anders vraag je het nog maar als je weer een kalender hebt
Aaaaaaaaaaah....vandaar dat ik er geen eentje vond in mijn brievenbusquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
is niet handig dan heb ik te weinig overzicht en weet ik niet wanneer ik kaartjes wil kopen. normaal deed ik dat altijd wel, maar sinds de breuk komt daar dus niets meer van![]()
Dat gaat hier fout sinds ik de wc heb geschilderd, moet hem nog terughangen maar er staan ook allemaal namen op die niet bij mij horen, dus ik moet een nieuwe. Vergeet nu ook steeds kaartjes te sturenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
is niet handig dan heb ik te weinig overzicht en weet ik niet wanneer ik kaartjes wil kopen. normaal deed ik dat altijd wel, maar sinds de breuk komt daar dus niets meer van![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja ik heb er van jou ook helemaaal geen gehad.
Ik feliciteerde vandaag iemand die 4 mei jarig wasquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
P.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
IjsChocolate Therapy
Lang leve de videotheek
das niet tof.quote:
Niet zeuren ik heb gisteren de hele dag buiten in de regen mogen lopen om een kermis attractie over te rijden en weer op te bouwen.quote:
Risico van het vakquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:41 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet zeuren ik heb gisteren de hele dag buiten in de regen mogen lopen om een kermis attractie over te rijden en weer op te bouwen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Mjah vak is een groot woord. Tis mer een goeie vriend helpen.
Hij had zijn vriendin alweer ingepland 3 weken na de bevallingDat ging op de een of andere manier niet echt lukken. Dus tja dan spring je maar een beetje bij.
* AirwiN doet een duit in het zakjequote:Op donderdag 5 juli 2007 08:46 schreef ..zapper het volgende:
Het komt door de titel van dit SC. Nog een paar posts en dan hoop ik op een SC met veel zonneschijn.
Feli Prupke en Xilaquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:02 schreef prupke het volgende:
Mogguh, De zon schijnt
Zometeen maar eens naar mijn werk
* prupke schuift soesjes en koffie de sc in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |