Wacht, zowel de som der cijfers als de wortel zijn allebei priemgetallen! En de samenstellende cijfers van dit kwadraat zijn zelf beide ook weer een kwadraatquote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef freud het volgende:
Pff, nummer 49 alweer. Het moet wel een hele goeie SC worden hoor! 49=72. En iedereen weet dat zeven een geluksgetal is (lucky seven)! Het kwadraat is dus nog meer fun! En iedereen weet dat een kwadraat nooit negatief is!
Kortom: wordt weer een dolle boel.
tevens tvp
Das alleen maar een voordeelquote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef freud het volgende:
[..]
En het is geen hint als zelfs virusmakers je OS links laten liggen?
hoe bedoel je de textrendering?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:19 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik vind de textrendering van ff niet mooi, dus ie weer
Precies wat ik zegquote:
daar heb ik eigenlijk geen last van. is dat niet ook afzonderlijk in te stellen bij de :about van ffquote:Op maandag 2 juli 2007 15:22 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. In FF zijn de teksten heel iel, terwijl ze in ie iets dikker en een stuk smoother zijn, is Safari zijn ze zelfs nog een stapje dikker, in IE vind ik het geheel het mooiste plaatje opleveren
.
Geen idee, :about doet bij mij niets in FF. Zal ook wel kwestie van persoonlijke smaak zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb ik eigenlijk geen last van. is dat niet ook afzonderlijk in te stellen bij de :about van ff
zelf vind ik dat ff prettige in gebruik is. en ik heb er meer overzicht in
about:configquote:Op maandag 2 juli 2007 15:26 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Geen idee, :about doet bij mij niets in FF. Zal ook wel kwestie van persoonlijke smaak zijn.
Maar dan wel de 7e maand in '07...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef freud het volgende:
Pff, nummer 49 alweer. Het moet wel een hele goeie SC worden hoor! 49=72. En iedereen weet dat zeven een geluksgetal is (lucky seven)! Het kwadraat is dus nog meer fun! En iedereen weet dat een kwadraat nooit negatief is!
Kortom: wordt weer een dolle boel.
tevens tvp
ouwezeurquote:Op maandag 2 juli 2007 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het weer een [DIG SC] geworden?
Eigenlijk pas na jouw opmerkingquote:Op maandag 2 juli 2007 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het weer een [DIG SC] geworden?
Precies! Sterker nog op de 2e van de 7e maand... 72 van 2007.quote:
Van dat soort programmaatjes zou ik juist rsi krijgen...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:54 schreef LekkerApart het volgende:
ghehehe.. ik zit momenteel aan de anti-rsi software :S
Teveel samenvattingen tikken voor je laatste toetsen levert toch enige lichemalijke pijn op :S
En die betreffende software flipt steeds op mijn typesnelheid, als je te snel typt vliegt het kreng op slot. Maar het schijnt te helpen, en straks (na woensdag) toch weer fijn vakantie
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske medelijden heeft met mensen in utrechtt zeikt hier werkelijk uit de lucht
Hier ookquote:Op maandag 2 juli 2007 16:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske medelijden heeft met mensen in utrechtt zeikt hier werkelijk uit de lucht
*ex-rsiklant meldtquote:Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Van dat soort programmaatjes zou ik juist rsi krijgen...
nu is t alweer droogquote:Op maandag 2 juli 2007 16:04 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zit in utrecht en hier schijnt de zon..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |