Overdag moet ik gewoon werken helaas.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske geeft ..zapper een aai over zijn bol
ga je morgen toch mee naar Blijdorp
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Overdag moet ik gewoon werken helaas.
Eigen baas he, dus moeilijk voor de gek te houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maar je ziet wel een beetje witjes hoor, weet je het wel zeker?
juist dan is t misschien makkelijk om vrij te komenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Eigen baas he, dus moeilijk voor de gek te houden.
Die momenten spaar ik liever voor mooi weer met een fles rosé te gaan zeilen als het windstil is en dergelijkequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist dan is t misschien makkelijk om vrij te komen
ok ik heb echt een zieke geestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
HalloHeb net bij Yoni geklust
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel afplaktape plakken
Of een lijmspatel of hoe heet zo'n ding kopen, plak je daar tape omheen en die druk je tijdens het schilderen tegen de te beschermen vlakkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
HalloHeb net bij Yoni geklust
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel afplaktape plakken
Haha, ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok ik heb echt een zieke geest
ik las dus gekust
Kan ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Of een lijmspatel of hoe heet zo'n ding kopen, plak je daar tape omheen en die druk je tijdens het schilderen tegen de te beschermen vlakken.
Dat is iets wat je op een PDA met touchscreen doet, om vast te stellen waar je moet tikken als je "daar" wil tikken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef Kremers het volgende:
Zo, hehe, eindelijk mijn scherm gecalibreerd
gefeli, daarna nieuwe startquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Peet heeft na jarenlange strijd zijn huis verkocht![]()
![]()
Nu moet mijn ex nog met goed adres ondertekenen bij notaris![]()
Uh, neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets wat je op een PDA met touchscreen doet, om vast te stellen waar je moet tikken als je "daar" wil tikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |