't Is hier van alles... Vooral onbetrouwbaar dus...quote:
WHZ ik gebruik ook NOD32 prima progje.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Uit tests blijkt dat gratis virusscanner best vaak wat doorlaten. Een goede virusscanner kost geld, maar hoeft niet duur te zijn. Toen ik nog Winodws gebruikte, gebruikte ik NOD32 van Eset, erg goed en neemt niet veel recources in beslag.
Mja...plu...die moet ik ook nog ff regelen. Die van mij zijn gesneuveld op vakantiequote:Op maandag 2 juli 2007 13:26 schreef ..zapper het volgende:
Met plu op tvp doet.
Was idd maar 1 weekje wegquote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef Ynske het volgende:
Ben je nu maar 1 weekje weggeweest P? of is die tijd zo snel omgevlogen
Gebruik ik ook sinds kort. Is de helft goedkoper dan Symantec, is retesnel en, wellicht het meest belangrijke punt, neemt veel minder van je werkgeheugen en HDD ruimte in.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:22 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
WHZ ik gebruik ook NOD32 prima progje.![]()
nee dank je, heb geen zin in fastfoodquote:
Heerlijk idd, welke virussen vraag je je dan af..quote:
tijd teveel?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef freud het volgende:
Pff, nummer 49 alweer. Het moet wel een hele goeie SC worden hoor! 49=72. En iedereen weet dat zeven een geluksgetal is (lucky seven)! Het kwadraat is dus nog meer fun! En iedereen weet dat een kwadraat nooit negatief is!
Kortom: wordt weer een dolle boel.
tevens tvp
toch maar naar ffquote:Op maandag 2 juli 2007 14:47 schreef ..zapper het volgende:
En tussen je tabbladen switchen moet met Ctrl-Shift-[ en ]. Ik heb hem maar weer afgesloten.
En het is geen hint als zelfs virusmakers je OS links laten liggen?quote:
Ignorance is a bliss toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef freud het volgende:
[..]
En het is geen hint als zelfs virusmakers je OS links laten liggen?
Wacht, zowel de som der cijfers als de wortel zijn allebei priemgetallen! En de samenstellende cijfers van dit kwadraat zijn zelf beide ook weer een kwadraatquote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef freud het volgende:
Pff, nummer 49 alweer. Het moet wel een hele goeie SC worden hoor! 49=72. En iedereen weet dat zeven een geluksgetal is (lucky seven)! Het kwadraat is dus nog meer fun! En iedereen weet dat een kwadraat nooit negatief is!
tevens tvp
Das alleen maar een voordeelquote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef freud het volgende:
[..]
En het is geen hint als zelfs virusmakers je OS links laten liggen?
hoe bedoel je de textrendering?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:19 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik vind de textrendering van ff niet mooi, dus ie weer
Precies wat ik zegquote:
daar heb ik eigenlijk geen last van. is dat niet ook afzonderlijk in te stellen bij de :about van ffquote:Op maandag 2 juli 2007 15:22 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. In FF zijn de teksten heel iel, terwijl ze in ie iets dikker en een stuk smoother zijn, is Safari zijn ze zelfs nog een stapje dikker, in IE vind ik het geheel het mooiste plaatje opleveren
.
Geen idee, :about doet bij mij niets in FF. Zal ook wel kwestie van persoonlijke smaak zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb ik eigenlijk geen last van. is dat niet ook afzonderlijk in te stellen bij de :about van ff
zelf vind ik dat ff prettige in gebruik is. en ik heb er meer overzicht in
about:configquote:Op maandag 2 juli 2007 15:26 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Geen idee, :about doet bij mij niets in FF. Zal ook wel kwestie van persoonlijke smaak zijn.
Maar dan wel de 7e maand in '07...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef freud het volgende:
tevens tvp
ouwezeurquote:Op maandag 2 juli 2007 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het weer een [DIG SC] geworden?
Eigenlijk pas na jouw opmerkingquote:Op maandag 2 juli 2007 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het weer een [DIG SC] geworden?
Precies! Sterker nog op de 2e van de 7e maand... 72 van 2007.quote:
Van dat soort programmaatjes zou ik juist rsi krijgen...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:54 schreef LekkerApart het volgende:
ghehehe.. ik zit momenteel aan de anti-rsi software :S
Teveel samenvattingen tikken voor je laatste toetsen levert toch enige lichemalijke pijn op :S
En die betreffende software flipt steeds op mijn typesnelheid, als je te snel typt vliegt het kreng op slot. Maar het schijnt te helpen, en straks (na woensdag) toch weer fijn vakantie
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske medelijden heeft met mensen in utrechtt zeikt hier werkelijk uit de lucht
Hier ookquote:Op maandag 2 juli 2007 16:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske medelijden heeft met mensen in utrechtt zeikt hier werkelijk uit de lucht
*ex-rsiklant meldtquote:Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Van dat soort programmaatjes zou ik juist rsi krijgen...
nu is t alweer droogquote:Op maandag 2 juli 2007 16:04 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zit in utrecht en hier schijnt de zon..
Sinds ik alleen nog maar met de mousepad op mn laptop werk heb ik nergens meer last van. Toenstraks nog even externe muis en toetsenbord aangekoppeld gehad (omdat die op deze werkplek lagen) en na een kwartiertje kreeg ik last van mn arm, en nu weer 'ongezond' op het laptoptoetsenbord+mousepad en nergens meer last van..quote:Op maandag 2 juli 2007 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
*ex-rsiklant meldt
die blijken volgens mijn fysio en ergotherapeut helemaal niet goed te zijn.
rust en regelmaat zelf indelen is beter dan geforceerd moeten van een pf ander proggel
mij is zelfs geadviseerd om een laptoptoetsenbord aan te schaffen ivm mijn klachten, en na operatie ook geadviseerd door de arts in t ziekenhuis. voor weinig muizen gebruik ik een trackball die overdwars staat. dus met de bal richting mij, en mijn hand/arm ligt schuin ter ontlasting van mijn pols en voor shopwerk of langer muiswerk is er mijn tekentablet.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Sinds ik alleen nog maar met de mousepad op mn laptop werk heb ik nergens meer last van. Toenstraks nog even externe muis en toetsenbord aangekoppeld gehad (omdat die op deze werkplek lagen) en na een kwartiertje kreeg ik last van mn arm, en nu weer 'ongezond' op het laptoptoetsenbord+mousepad en nergens meer last van..
kweet niet wat jij voor laptop hebt maar bij mij is de ruimte evengroot als bij de pc bij mijn ouders/werk etc.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:12 schreef Kremers het volgende:
Vreemd, bij mij is het juist andersom... Te lang op een laptop toetsenbord werken is ook niet goed, omdat er te weinig ruimte tussen de toetsen zit.
General speaking bedoel ikquote:Op maandag 2 juli 2007 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet wat jij voor laptop hebt maar bij mij is de ruimte evengroot als bij de pc bij mijn ouders/werk etc.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:36 schreef ..zapper het volgende:
OSX is zelf een virus, het doet vreemde dingen met mensen...
Liever dat, dan een virus dat je knettergek maakt met allerlei irritant werkende functies en pop-upsquote:Op maandag 2 juli 2007 16:36 schreef ..zapper het volgende:
Klopt, het is een poort naar de hemelquote:Op maandag 2 juli 2007 16:36 schreef ..zapper het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Foto nummer 9999 uit mijn camera is een hele symbolische geworden![]()
Zijn dat de huissleutels van je Ex-vriendjesquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Foto nummer 9999 uit mijn camera is een hele symbolische geworden![]()
Ik denk eerder dat die bestemd zijn voor dr toekomstige ex-vriendjesquote:Op maandag 2 juli 2007 17:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zijn dat de huissleutels van je Ex-vriendjes
Ik had er ook ooit 12, nu nog 3, vraag is alleen waar die andere 9 gebleven zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 17:55 schreef Yoni het volgende:
Vestia snapt niet helemaal dat als al je deuren dezelfde sleutel hebben, je niet per deur drie sleutels nodig hebt
(voordeur + vier balkondeuren en dat allemaal dus x 3)
Wees blij dat je nog kan lopen Xil...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef Xilantof het volgende:
Damn, wat valt dat hardlopen tegen na ong. 2 maanden blessures
mja...je moet ook niet gelijk de 10 willen lopen hequote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef Xilantof het volgende:
Damn, wat valt dat hardlopen tegen na ong. 2 maanden blessures
Oei...maar best netjes hoor na je ellendequote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef Xilantof het volgende:
@Freud: true![]()
Damn, zo'n infectie is echt niet fijn
@An: het waren er maar 4 ofzo. dus echt neit ver. Maar was gebroken
Maar nu gewoon weer mijn schema aanhouden, en dus 3 keer in de week rennen.
wat denk je? nog zin om woensdag te gaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
Savonds
Iedereen het weekend weer overleefd?
Hangt er van af wie er achter haar aan zitquote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef _Kaatje_ het volgende:
Yoni gefeliciteerd! Bewaar die sleutels maar goed, ooit moet je dat overschot weer inleveren.(Spreekt uit ervaring, moest toen ALLES afzoeken om toch maar weer aan het oorspronkelijke aantal te komen. Is nog gelukt ook.)
Ik 'moet' ook 3x per week hardlopen. Heb nu al een week gespijbeld, in 1e instantie ook vanwege 'blessure' (spierpijn in het scheenbeen; is nooit grappig). An, jij rent er 7??
![]()
Ja zeker wel, heb al geregeld dat ik maar tot 11 uur moet werken. Kan dus om kwart over 11 in Blijdorp zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat denk je? nog zin om woensdag te gaan?
kijk geniaalquote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja zeker wel, heb al geregeld dat ik maar tot 11 uur moet werken. Kan dus om kwart over 11 in Blijdorp zijn
Ik moet 10 minuten fietsenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk geniaal
dat moet voor mij ook makkelijk te halen zijn. rond half 11 in de auto stappen
gezellig
Ik heb er dus in totaal 18..... waarvan 12 dus dezelfde zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 18:23 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik had er ook ooit 12, nu nog 3, vraag is alleen waar die andere 9 gebleven zijn.
tijd om bundeltjes te maken, 1 in je sokkenlade, 1 in de berging, 1 in de keuken, 1 in de meterkast, 1 in je tas, 1 in je reservetas, 1 bij je ouders, 1bij eventuele broer/zus, 1 bij de buren, 1 onder je matras, 1 achter de televisie, en niet te vergeten 1 in de koekjeskastquote:Op maandag 2 juli 2007 22:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb er dus in totaal 18..... waarvan 12 dus dezelfde zijnEn dan drie van de portiekdeur en drie van de brievenbus
Mjah niet echt veel hoor...was gewoon een kleine training. Moet eigenlijk minstens 10 km lopen..maar was moequote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef _Kaatje_ het volgende:
Yoni gefeliciteerd! Bewaar die sleutels maar goed, ooit moet je dat overschot weer inleveren.(Spreekt uit ervaring, moest toen ALLES afzoeken om toch maar weer aan het oorspronkelijke aantal te komen. Is nog gelukt ook.)
Ik 'moet' ook 3x per week hardlopen. Heb nu al een week gespijbeld, in 1e instantie ook vanwege 'blessure' (spierpijn in het scheenbeen; is nooit grappig). An, jij rent er 7??
![]()
Hmm, jij ook al? Ik had echt _geen_ zin om te lopen gisteren. Na kwartiertje lopen ook maar even poging tot crosstrainer gedaan, maar het zat er niet in...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah niet echt veel hoor...was gewoon een kleine training. Moet eigenlijk minstens 10 km lopen..maar was moe![]()
Morguh..ga weer werken..doei![]()
Grappig! Ik net andersom!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:25 schreef Chanty het volgende:
Whoeoeoe eerste werkdagheb t gevoel alsof ik al jaren vakantie heb
heb je ook, dat noemen ze 'studeren'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:25 schreef Chanty het volgende:
Whoeoeoe eerste werkdagheb t gevoel alsof ik al jaren vakantie heb
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
HalloStraks mijn nieuwe speeltje ophalen en dan maar eens Yoni pesten en haar nieuwe paleis bewonderen
zeker met die studio kelder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |