heb ik net ook gehad, niet te zuipen dat spulquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:24 schreef Kremers het volgende:
Lekker bakkie Nespresso
Ik heb nog een hele stapel National Geographics liggen, ga die maar eens lezenLiggen hier al een jaar ongelezen op een stapel
![]()
Nespresso? Ik heb het niet over dat oplosspul hoor, maar over zo'n appraat met veel te dure capsulesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
heb ik net ook gehad, niet te zuipen dat spul
Ah dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nespresso? Ik heb het niet over dat oplosspul hoor, maar over zo'n appraat met veel te dure capsules
Ik schrok evenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah dan heb ik niks gezegdOploskoffie is iig
jah lekkerquote:
'Yoni' en 'kelder' in 1 postquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
HalloStraks mijn nieuwe speeltje ophalen en dan maar eens Yoni pesten en haar nieuwe paleis bewonderen
zeker met die studio kelder
dat staat toch gelijk aan 'lekker' en 'genieten' is t nietquote:
Iijsthee is heel slecht voor je tandenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah lekker
kruidentheetje
groentheetje
zoethouttheetje
gewoontheetje
ijstheetje
zelfgemaakte ijsthee nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Iijsthee is heel slecht voor je tanden![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat staat toch gelijk aan 'lekker' en 'genieten' is t niet
Kun je niet gewoon zo'n stoffeerderij binnen lopen, zij maken die dingen toch ook op bestelling?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMiddag allemaal.![]()
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en is.![]()
![]()
Heb nu mijn studioset, maar zoek een achtergrond voor mijn setje. Dat setje wat daar voor heb, kan max breedte aan van 272 meen ik. Maf is dat fotosg wel iets heeft in de breedte van 135, maar niet voor mijn set en dus breder.
Waar ik al driftig naar op zoek ben, is stof. En wel circa 250 breed(als dat er ueberhaupt is) en circa 10 meter lang.
Weet iemand waar ik dit ergens op het internet kan bestellen/kopen? Ben al op markten geweest, maar nog niets tegengekomen.
Ik ken niet zo'n zaak in mijn buurt, die dit doet. Via megastoffen.nl probeer ik het daarom ok al, krijg nog antwoord van hen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zo'n stoffeerderij binnen lopen, zij maken die dingen toch ook op bestelling?
loop hier eens binnen danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik ken niet zo'n zaak in mijn buurt, die dit doet. Via megastoffen.nl probeer ik het daarom ok al, krijg nog antwoord van hen.
Maar ondertussen vraag ik me af of er meerdere opties voor via internet zijn, die anderen hier al weten/kennen.
Thnx Ynskequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
loop hier eens binnen dan
http://www.destoffenkraam.nl/4550.html
dat had je zelf ook kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Thnx Ynske![]()
![]()
![]()
Ben al ff aan het kijken en zal hun zo eens schrijven.![]()
Alles kits met je en...je arm/pols?
Pffffffff .... heb al genoeg sites bekeken op internet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat had je zelf ook kunnen verzinnen
google > stoffen > rotterdam
hier gaat alles lekker
voel me goed
Op marktplaats adverteerd er eentje met diverse kleuren, 3m breed, 10 euro per meter. Ik ben gewoon naar de IKEA gegaan en heb nu 320cm met een naad in het midden. En die naad is zo weg in PS, en met zwart zie je het geeneens. En bij de IKEA betaal ik 2 euro per meter, 160cm breed...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMiddag allemaal.![]()
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en is.![]()
![]()
Heb nu mijn studioset, maar zoek een achtergrond voor mijn setje. Dat setje wat daar voor heb, kan max breedte aan van 272 meen ik. Maf is dat fotosg wel iets heeft in de breedte van 135, maar niet voor mijn set en dus breder.
Waar ik al driftig naar op zoek ben, is stof. En wel circa 250 breed(als dat er ueberhaupt is) en circa 10 meter lang.
Weet iemand waar ik dit ergens op het internet kan bestellen/kopen? Ben al op markten geweest, maar nog niets tegengekomen.
De vorige keer nog nietquote:
Thnx Freudquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:46 schreef freud het volgende:
[..]
Op marktplaats adverteerd er eentje met diverse kleuren, 3m breed, 10 euro per meter. Ik ben gewoon naar de IKEA gegaan en heb nu 320cm met een naad in het midden. En die naad is zo weg in PS, en met zwart zie je het geeneens. En bij de IKEA betaal ik 2 euro per meter, 160cm breed...
Vanmorgen nog nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vorige keer nog niet
En het zonnetje begint hier heel voorzichtig te schijnen, dus gaat goed zo
Wrom? Het weer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef Ynske het volgende:
pfff damn ben echt triest vandaag
ben mijn bed alleen ngo uitgeweest om naar t toilet te gaan...
nee gewoon geen zinquote:
OK, kleine ruimte is dan misschien niet lekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee gewoon geen zin
kleine ruimte, laptop in bed ipv op schoot in stoel
tv aan, bak thee erbij
Marktplaats, zoekterm "Achtergronddoek" en dan is het meestal de eerste entry al...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Thnx Freud![]()
![]()
Op marktplaats ben ik ook al geweest, heb zeer veel advertenties bekeken, maar nix gevonden.
Je weet zeker niet meer om welke advertentie het ging?![]()
IKEA is inderdaad ook ene optie. Zal dit ook eens bekijken. Aan die heb ik dus niet gedacht![]()
Tja, is toch leuk beetje beppen met die oude bejaarden, waarvan hun kinderen ze amper komen opzoeken. Je hebt ook een maatschappelijke functie.. En nu weer lekker koken..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:24 schreef Chanty het volgende:
Zoooowww tweede huis ook schoon. Wat kunnen die oude mensen toch kletsen zegHad een half uur eerder weg kunnen zijn
Opmerkelijk ook dat die mensen zo ongeveer direct beginnen over wie er allemaal dood is gegaan
Maar verder lekker gewerkt
Oh kinderen komen ook nog langs, maar ze beppen gewoon graagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, is toch leuk beetje beppen met die oude bejaarden, waarvan hun kinderen ze amper komen opzoeken. Je hebt ook een maatschappelijke functie.. En nu weer lekker koken..
Thnx Freud, zal eens gaan zoeken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef freud het volgende:
[..]
Marktplaats, zoekterm "Achtergronddoek" en dan is het meestal de eerste entry al...
Maar maar...quote:Perfect kiekje wordt toerist bijna fataal
AMSTERDAM - Bij zijn poging om vanaf een brug in een natuurpark in Nieuw-Zeeland de perfecte vakantiefoto te maken, is een jonge Ierse toerist bijna om het leven gekomen. De 19-jarige Desmond Loy viel maandag twintig meter naar beneden en kwam in een rivier terecht.
Wonder boven wonder hield hij er alleen snijwonden en blauwe plekken aan over. Hij slaagde erin op eigen kracht een rots te bereiken, waarna een helikopter hem ophaalde en naar het ziekenhuis bracht.
Het ongeluk had plaats in het Abel Tasman National Park.
Ja toch? Dat is het gene wat teltquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
klik
[..]
Maar maar...
.
IS DIE FOTO NOU GELUKT??
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja toch? Dat is het gene wat telt![]()
![]()
![]()
Eg wel, drom. Je moet tenslotte wat voor de fotografie over hebben en...het nageslacht wil tenslotte ook watquote:
Moet ook wel, de fotograaf is er tenslotte ook voor gevallenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
EN het schijnt nogal een beuaty van een perfecte foto geworden te zijn
Ik ken het verhaal voor alle camera's, maar ben er vrij zeker van dat mijn Canon 300D dit niet doet. Het kan natuurlijk zijn dat je lens niet heel erg scherp is=quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:29 schreef Roeni3 het volgende:
ja, hoi, klein vraagje wat vind ik niet in een of ander groot topic hoort:
Klopt het dat de foto's van de Pentax K10D een 'soft-look' over zich hebben wanneer je ze door de camera zelf laat processen? Dpreview raadt aan de foto's in RAW te schieten en ze daarna met bewerkingsprogramma verder te bewerken, omdat de 'standaard JPG's' die de camera maakt dus te... 'smooth' zijn; niet bijzonder scherp.
Heeft iemand hier ervaring mee?
* Ynske geeft ..zapper een aai over zijn bolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef ..zapper het volgende:
Pff iedereen om me heen is of wordt ziek. Zo heb ik een week vol leuke dingen en zo niet meer boehoe.
Overdag moet ik gewoon werken helaas.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske geeft ..zapper een aai over zijn bol
ga je morgen toch mee naar Blijdorp
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Overdag moet ik gewoon werken helaas.
Eigen baas he, dus moeilijk voor de gek te houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maar je ziet wel een beetje witjes hoor, weet je het wel zeker?
juist dan is t misschien makkelijk om vrij te komenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Eigen baas he, dus moeilijk voor de gek te houden.
Die momenten spaar ik liever voor mooi weer met een fles rosé te gaan zeilen als het windstil is en dergelijkequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist dan is t misschien makkelijk om vrij te komen
ok ik heb echt een zieke geestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
HalloHeb net bij Yoni geklust
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel afplaktape plakken
Of een lijmspatel of hoe heet zo'n ding kopen, plak je daar tape omheen en die druk je tijdens het schilderen tegen de te beschermen vlakkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
HalloHeb net bij Yoni geklust
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel afplaktape plakken
Haha, ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok ik heb echt een zieke geest
ik las dus gekust
Kan ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Of een lijmspatel of hoe heet zo'n ding kopen, plak je daar tape omheen en die druk je tijdens het schilderen tegen de te beschermen vlakken.
Dat is iets wat je op een PDA met touchscreen doet, om vast te stellen waar je moet tikken als je "daar" wil tikken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef Kremers het volgende:
Zo, hehe, eindelijk mijn scherm gecalibreerd
gefeli, daarna nieuwe startquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Peet heeft na jarenlange strijd zijn huis verkocht![]()
![]()
Nu moet mijn ex nog met goed adres ondertekenen bij notaris![]()
Uh, neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets wat je op een PDA met touchscreen doet, om vast te stellen waar je moet tikken als je "daar" wil tikken.
uh?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef kvdv het volgende:
Aargh, Fotokonijn is dood.
uh?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klopt ze zijn failliet..
hey ik ken t welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
http://koopdigitaal.nl
Dat je die niet kent
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey ik ken t wel
geloofde alleen niet echt erin dat ie failliet is
gereanimeerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef kvdv het volgende:
't konijn leeft weer.
Nog even wachten, tot kerstmis of zoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef kvdv het volgende:
Aargh, Fotokonijn is dood.
NOG EVEN WACHTENquote:
is dat niet ergens in juli dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG EVEN WACHTEN
Wat snap je niet aan "Kerstmis"?![]()
owquote:
FLAPPIEquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG EVEN WACHTEN
Wat snap je niet aan "Kerstmis"?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |