Ik heb 10 jaar lang in de Efteling gemiddeld 300 kilo friet en 1000 snacks per dag weg staan scheppen, en daar verging me de trek niet van hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb twee jaar gewerkt in een postvestiging die bij verkeerde wind benedenwinds van de Mora lag. Dan vergaat je de trek wel.
Je weegt nu zeker een ton?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
Hoewel 6 frikandellen in de middagpauze op een gegeven moment toch wel een signaal gaan afgeven van "kun je niet eens gewoon 2 kroketten, een kipcorn, een mexicano en een gehaktstaaf pakken?"
Buiten de friet sate+mayonaise om natuurlijk he
HONGER
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
Hoewel 6 frikandellen in de middagpauze op een gegeven moment toch wel een signaal gaan afgeven van "kun je niet eens gewoon 2 kroketten, een kipcorn, een mexicano en een gehaktstaaf pakken?"
HONGER
hier iemand die in de friture van de camping werkte. maar voor mij behoorlijk lang geen friet en toebehorenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
HONGER
Kijk, _jij_ snapt het!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
HONGER
Een frikadelletje was er best ingegaan...quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:21 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk, _jij_ snapt het!
Mogge! Bij gebrek aan frikandel speciaal: koffie!!
ontbijten met frikandel speciaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:21 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk, _jij_ snapt het!
Mogge! Bij gebrek aan frikandel speciaal: koffie!!
ben je er ook al achter??quote:
Sinds gisteravond, toen ik eindelijk de doos uitpaktequote:
En nog goedkoper tegenwoordig dan een goeie flitserquote:
Leuke upgrade..quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinds gisteravond, toen ik eindelijk de doos uitpakteEn vandaag nog ff een kleine upgrade fixen
Van 1 naar 2 GB geheugen EN een 500 GB harde schijf intern erbij
Dus dat wordt 1,6 TB aan schijfruimte, waarvan 1,2 voor foto's en backups van foto's
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:35 schreef Ynske het volgende:
terug van de ergo
t gaat goed, goh
hoef niet meer terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |