Ik heb 10 jaar lang in de Efteling gemiddeld 300 kilo friet en 1000 snacks per dag weg staan scheppen, en daar verging me de trek niet van hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb twee jaar gewerkt in een postvestiging die bij verkeerde wind benedenwinds van de Mora lag. Dan vergaat je de trek wel.
Je weegt nu zeker een ton?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
Hoewel 6 frikandellen in de middagpauze op een gegeven moment toch wel een signaal gaan afgeven van "kun je niet eens gewoon 2 kroketten, een kipcorn, een mexicano en een gehaktstaaf pakken?"
Buiten de friet sate+mayonaise om natuurlijk he
HONGER
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
Hoewel 6 frikandellen in de middagpauze op een gegeven moment toch wel een signaal gaan afgeven van "kun je niet eens gewoon 2 kroketten, een kipcorn, een mexicano en een gehaktstaaf pakken?"
HONGER
hier iemand die in de friture van de camping werkte. maar voor mij behoorlijk lang geen friet en toebehorenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
HONGER
Kijk, _jij_ snapt het!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, het went
HONGER
Een frikadelletje was er best ingegaan...quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:21 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk, _jij_ snapt het!
Mogge! Bij gebrek aan frikandel speciaal: koffie!!
ontbijten met frikandel speciaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:21 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk, _jij_ snapt het!
Mogge! Bij gebrek aan frikandel speciaal: koffie!!
ben je er ook al achter??quote:
Sinds gisteravond, toen ik eindelijk de doos uitpaktequote:
En nog goedkoper tegenwoordig dan een goeie flitserquote:
Leuke upgrade..quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinds gisteravond, toen ik eindelijk de doos uitpakteEn vandaag nog ff een kleine upgrade fixen
Van 1 naar 2 GB geheugen EN een 500 GB harde schijf intern erbij
Dus dat wordt 1,6 TB aan schijfruimte, waarvan 1,2 voor foto's en backups van foto's
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:35 schreef Ynske het volgende:
terug van de ergo
t gaat goed, goh
hoef niet meer terug te komen
Beetje moe?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet over 2 moeten richting Blijdorp gaan fietsen om daar zo foto's te maken
Ik ben fan van effen. Met patroontjes trekt het toch aandacht weg, past niet bij de stijl van je shoot oid. Je kan altijd nog variëren door gekleurde stroken op je achtergrond te spelden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Zie dat jullie lekker bezig zijn .... 22 inch scherm ... schilderen en frikandel als ontbijt.
Ondertussen ben ik stoffen aan het bekijken, van diverse aanbieders.
@ Freud ...die op marktplaats heb ik gevonden...Thnx nog !!
Maarrr ... ik wou gaan voor een effen kleur en eerst zwart en wit. Heb nu mijn bedenkingen en vraag me af of bedrukt (maar niet te druk) beter en of leuker is. Yep, ieder zijn smaak en keuze.
Door te testen met mijn studioset en me ff noodgedwongen zelf maar als proefkonijn moest pakken, zag ik ook de uitwerking van de achtergond die ik ook gebruikt heb. Voorbeelden staan in mijn fotoboek en in topic userfoto's (hoe zie je er vandaag uit).
Achtergrond aanpassen aan model en kleding, of andersom? dat zou betekenen dat je dus diverse soorten achtergronden hebben moet en dus ook niet alleen de effen kleuren. Tuurlijk, effen is neutraal zoals met zwart en wit. Toch is bewerkt ergens leuker en speelser.
Hoe gaan jullie hier mee om en benaderen jullie dat?
Oftewel je bent klaar voor de dagquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef Chanty het volgende:
Middag
Bejaarden die net verhuisd zijn en alles hebben weggegooid zijn prettige schoonmaakklanten![]()
Heb je helemaal gelijk aan Freud, zonder meer waar!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben fan van effen. Met patroontjes trekt het toch aandacht weg, past niet bij de stijl van je shoot oid. Je kan altijd nog variëren door gekleurde stroken op je achtergrond te spelden.
Nope, ga nu naar de tweede client van vandaagquote:
Met stof moet je niet glimmend hebben. Als het glimt, heb je veel meer overstraling op je model. Met wit is het niet altijd een ramp, maar met kleuren is het een drama. Rooie randen om je model etc. Katoen werkt voor mij prima. Kreukels zijn wel lastig, maar die blur ik er meestal toch uit als de DOF het niet oploste.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk aan Freud, zonder meer waar!!!Ook ik neig daartoe. Maar gezien de foto's die ik gemaakt heb, met als achtergrond een dekbedovertrek met teksten als een woordenboek, kijk ik er wel anders tegenaan. Achtergrond kun je natuurlijk verder vervagen d.m.v. je diafragma en zo minder storend maken, indien nodig.
Welke stof gebruik je? Stof wat niet glimt, of juist misschien weer wel? Ik ging eerst uit van katoen, maar twijfel nu ook hierin. Als de achtergrond onscherp wordt, maakt het niet veel uit of die nu uit katoen of satijn bestaat(om maar iets te noemen). Misschien wel, dat het licht meer opgenomen wordt door bepaalde stoffen. Hier ben ik nog niet in thuis en zal dus verder moeten testen![]()
Je 2e client vandaag..quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nope, ga nu naar de tweede client van vandaagMaar vanochtend iig prettig gewerkt. Nog mee geweest naar de dokter, ze vond het fijn als ik ff meeliep want ze is zo bang dat ze valt. Geeft je toch een fijn gevoel dit werk
Anyway: ik ga de regen in
Thnx Freudquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:18 schreef freud het volgende:
[..]
Met stof moet je niet glimmend hebben. Als het glimt, heb je veel meer overstraling op je model. Met wit is het niet altijd een ramp, maar met kleuren is het een drama. Rooie randen om je model etc. Katoen werkt voor mij prima. Kreukels zijn wel lastig, maar die blur ik er meestal toch uit als de DOF het niet oploste.
Volgens mij ben je op de terugweg echt zeiknat gewordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet over 2 moeten richting Blijdorp gaan fietsen om daar zo foto's te maken
Ja bij de thuiszorg spreekt met niet over klanten of patiënten maar cliëntenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je 2e client vandaag..oke, veel plezier..
allemaal opa'tjes en oma'tjes om je heenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja bij de thuiszorg spreekt met niet over klanten of patiënten maar cliënten
Overigens wonderbaarlijk hoe je op een dag bij twee zo verschillende mensen kunt komenVanochtend alles nieuw en nu dacht ik ff terug in 1900 te zijn. Nog nooit zo een oud en vervallen huis gezien, trouwens een geweldige fotografielocatie
Leek net alsof ik gezwommen hadquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Volgens mij ben je op de terugweg echt zeiknat geworden
Had je je camera niet meegenomen? Ik mis de foto's een beetje in dit topic..quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja bij de thuiszorg spreekt met niet over klanten of patiënten maar cliënten
Overigens wonderbaarlijk hoe je op een dag bij twee zo verschillende mensen kunt komenVanochtend alles nieuw en nu dacht ik ff terug in 1900 te zijn. Nog nooit zo een oud en vervallen huis gezien, trouwens een geweldige fotografielocatie
nee, maar het was in inspirerende plek voor een griezelshootquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Had je je camera niet meegenomen? Ik mis de foto's een beetje in dit topic..
Naja, goed met een beetje geluk had je al een lijk als model gehad...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee, maar het was in inspirerende plek voor een griezelshoot
Gelukkig leefde ie nogquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Naja, goed met een beetje geluk had je al een lijk als model gehad...
Ochquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hinnikt dat nou een beetje lekker, zo voor zoeen karretje, Xila?
Super!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef Xilantof het volgende:
zow! net weer even wezen hardlopen.
En dat ging best aardig!
Langzaam weer opbouwen en dat gaat helemaal goed komen!
Ja!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Super!
Vandaag uitje gehad met collega's..was nat...ff douchen![]()
Niks mis met die conditie van jou! Jemig, wat vloog jij die trappen nog op met dat laminaat!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef Xilantof het volgende:
zow! net weer even wezen hardlopen.
En dat ging best aardig!
Langzaam weer opbouwen en dat gaat helemaal goed komen!
Vind het ook gewoon leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niks mis met die conditie van jou! Jemig, wat vloog jij die trappen nog op met dat laminaat!
Geduld diet hem he! lekker hoor... ik ga morgen weer. Had eigenlijk een flinke shoot samen met deze jongenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja!
dit gaat wel weer wat worden denk ik.
gewoon langzaam opbouwen.
Jaaa superquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vind het ook gewoon leuk![]()
En help graag
En 't staat nu wel mooi boven![]()
Zonde!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Geduld diet hem he! lekker hoor... ik ga morgen weer. Had eigenlijk een flinke shoot samen met deze jongen
http://www.vincentkos.nl/index.html
maar hij is aan het afstuderen dus druk. ff uitgesteld dus.
Geen probleem! Deed 't graag even!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa superEcht lief dat je even helpen kwam
![]()
Ja datum moet nog geprikt worden...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zonde!
De shoot is nu dus vercshoven wel?
Ik mag nu zaterdag weer rennen van m'n schema
Nouja, heb zaterdag een drukke dag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja datum moet nog geprikt worden...
lopen zaterdag is lekker, alles op gemakje![]()
was nog niet gepland toch? dat feestje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nouja, heb zaterdag een drukke dag.
Kapper, hardlopen, 's avonds wat mensen over de vloer i.v.m. m'n verjaardag etc.
Jullie mogen ook nog komenmaar later pas, i.c.m. house-warming
![]()
phoe, kreeg al hartverzakkingen hahaquote:
Shame on youquote:
is niet handig dan heb ik te weinig overzicht en weet ik niet wanneer ik kaartjes wil kopen. normaal deed ik dat altijd wel, maar sinds de breuk komt daar dus niets meer vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Shame on youSchrijf ze dan ook in je agenda
Daar heb je zo'n ding voor
Ik blaat hier morgen nog wel even dat ik jarig benquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef An24 het volgende:
[..]
phoe, kreeg al hartverzakkingen haha
Ik bedenk direct dat mijn verjaardagskalender nog bij ex moet liggen en ik maar eens een nieuwe moet aanschaffen. Onthou het niet allemaal meer![]()
![]()
Ga er morgen eentje halen, ben jij de eerstequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik blaat hier morgen nog wel even dat ik jarig ben![]()
En anders vraag je het nog maar als je weer een kalender hebt
Aaaaaaaaaaah....vandaar dat ik er geen eentje vond in mijn brievenbusquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
is niet handig dan heb ik te weinig overzicht en weet ik niet wanneer ik kaartjes wil kopen. normaal deed ik dat altijd wel, maar sinds de breuk komt daar dus niets meer van![]()
Dat gaat hier fout sinds ik de wc heb geschilderd, moet hem nog terughangen maar er staan ook allemaal namen op die niet bij mij horen, dus ik moet een nieuwe. Vergeet nu ook steeds kaartjes te sturenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
is niet handig dan heb ik te weinig overzicht en weet ik niet wanneer ik kaartjes wil kopen. normaal deed ik dat altijd wel, maar sinds de breuk komt daar dus niets meer van![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja ik heb er van jou ook helemaaal geen gehad.
Ik feliciteerde vandaag iemand die 4 mei jarig wasquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
P.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
IjsChocolate Therapy
Lang leve de videotheek
das niet tof.quote:
Niet zeuren ik heb gisteren de hele dag buiten in de regen mogen lopen om een kermis attractie over te rijden en weer op te bouwen.quote:
Risico van het vakquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:41 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet zeuren ik heb gisteren de hele dag buiten in de regen mogen lopen om een kermis attractie over te rijden en weer op te bouwen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Mjah vak is een groot woord. Tis mer een goeie vriend helpen.
Hij had zijn vriendin alweer ingepland 3 weken na de bevallingDat ging op de een of andere manier niet echt lukken. Dus tja dan spring je maar een beetje bij.
* AirwiN doet een duit in het zakjequote:Op donderdag 5 juli 2007 08:46 schreef ..zapper het volgende:
Het komt door de titel van dit SC. Nog een paar posts en dan hoop ik op een SC met veel zonneschijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |