Vind het ook gewoon leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niks mis met die conditie van jou! Jemig, wat vloog jij die trappen nog op met dat laminaat!

Geduld diet hem he! lekker hoor... ik ga morgen weer. Had eigenlijk een flinke shoot samen met deze jongenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja!
dit gaat wel weer wat worden denk ik.
gewoon langzaam opbouwen.

Jaaa superquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vind het ook gewoon leuk![]()
En help graag
En 't staat nu wel mooi boven![]()

Zonde!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Geduld diet hem he! lekker hoor... ik ga morgen weer. Had eigenlijk een flinke shoot samen met deze jongen
http://www.vincentkos.nl/index.html
maar hij is aan het afstuderen dus druk. ff uitgesteld dus.

Geen probleem! Deed 't graag even!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa superEcht lief dat je even helpen kwam
![]()

Ja datum moet nog geprikt worden...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zonde!
De shoot is nu dus vercshoven wel?
Ik mag nu zaterdag weer rennen van m'n schema

Nouja, heb zaterdag een drukke dag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja datum moet nog geprikt worden...
lopen zaterdag is lekker, alles op gemakje![]()

was nog niet gepland toch? dat feestje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nouja, heb zaterdag een drukke dag.
Kapper, hardlopen, 's avonds wat mensen over de vloer i.v.m. m'n verjaardag etc.
Jullie mogen ook nog komenmaar later pas, i.c.m. house-warming
![]()

phoe, kreeg al hartverzakkingen hahaquote:

Shame on youquote:

is niet handig dan heb ik te weinig overzicht en weet ik niet wanneer ik kaartjes wil kopen. normaal deed ik dat altijd wel, maar sinds de breuk komt daar dus niets meer vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Shame on youSchrijf ze dan ook in je agenda
Daar heb je zo'n ding voor

Ik blaat hier morgen nog wel even dat ik jarig benquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef An24 het volgende:
[..]
phoe, kreeg al hartverzakkingen haha
Ik bedenk direct dat mijn verjaardagskalender nog bij ex moet liggen en ik maar eens een nieuwe moet aanschaffen. Onthou het niet allemaal meer![]()
![]()

Ga er morgen eentje halen, ben jij de eerstequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik blaat hier morgen nog wel even dat ik jarig ben![]()
En anders vraag je het nog maar als je weer een kalender hebt

Aaaaaaaaaaah....vandaar dat ik er geen eentje vond in mijn brievenbusquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
is niet handig dan heb ik te weinig overzicht en weet ik niet wanneer ik kaartjes wil kopen. normaal deed ik dat altijd wel, maar sinds de breuk komt daar dus niets meer van![]()

Dat gaat hier fout sinds ik de wc heb geschilderd, moet hem nog terughangen maar er staan ook allemaal namen op die niet bij mij horen, dus ik moet een nieuwe. Vergeet nu ook steeds kaartjes te sturenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
is niet handig dan heb ik te weinig overzicht en weet ik niet wanneer ik kaartjes wil kopen. normaal deed ik dat altijd wel, maar sinds de breuk komt daar dus niets meer van![]()

quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja ik heb er van jou ook helemaaal geen gehad.

Ik feliciteerde vandaag iemand die 4 mei jarig wasquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]

P.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
IjsChocolate Therapy
Lang leve de videotheek

das niet tof.quote:

Niet zeuren ik heb gisteren de hele dag buiten in de regen mogen lopen om een kermis attractie over te rijden en weer op te bouwen.quote:

Risico van het vakquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:41 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet zeuren ik heb gisteren de hele dag buiten in de regen mogen lopen om een kermis attractie over te rijden en weer op te bouwen.

quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Mjah vak is een groot woord. Tis mer een goeie vriend helpen.
Hij had zijn vriendin alweer ingepland 3 weken na de bevallingDat ging op de een of andere manier niet echt lukken. Dus tja dan spring je maar een beetje bij.

* AirwiN doet een duit in het zakjequote:Op donderdag 5 juli 2007 08:46 schreef ..zapper het volgende:
Het komt door de titel van dit SC. Nog een paar posts en dan hoop ik op een SC met veel zonneschijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |