Voer voor thuisquote:Op maandag 2 juli 2007 09:26 schreef Cynic het volgende:
ochtend!
Ben ook weer met een liedje bezig en hij is zowaar bijna af, ik moet alleen nog een solo bedenken en de zang.
http://media.putfile.com/Shadowsong
Ik denk dat er niet veel goedkopere (en simpelere) zijn als de boss, loopers zijn gewoon duur.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef SlaggY het volgende:
Goedemorgen allen, weet iemand een goed alternatief voor de Boss RC2 Loopstation? Weet nog niet of ik moet doorsparen voor 'n Boss of een goedkopere aanschaffen (als die er al zijn).
Ik was donderdag ook bij een bandje met een bassist die z'n bas onder z'n oksels had, maar dat was echt echt teringgaaf!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Donderdag een band gezien die alleen maar uit homo's bestond ofzo stuk voor stuk maar de bassist sloeg allesen ze waren saai, die bassist maakte me gewoon echt ARAHSHAHGAHGHAHGHEHRHGHG zoiets
met z'n bas onder z'n oksels
ff checken of ze een site hebben met een plaatje
-edit-
Tjek mij met m'n witte bas... nouja wit.. het is eigenlijk meer gebroke beige [afbeelding]
Altijd wat met die bassistenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik was donderdag ook bij een bandje met een bassist die z'n bas onder z'n oksels had, maar dat was echt echt teringgaaf!!!
Enter Shikari
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=5qpy0E0nKwQ zoek Brian
Kikke!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik was donderdag ook bij een bandje met een bassist die z'n bas onder z'n oksels had, maar dat was echt echt teringgaaf!!!
Enter Shikari
[afbeelding]
Ziet er wat cooler uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is hetnut van dat kapje over die snaren eigenlijk
Bassisten kunnen daar nou eenmaal niks aan doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef Aresdreams het volgende:
tja, bassisten vergeten wel eens wat meer he?
Kan je die niet zelf klussen? Een A/B switch is waarschijnlijk het simpelste pedaal wat je in elkaar kan zettenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:51 schreef punkjunk het volgende:
heeft er niet iemand een a/b switch voor mij voor een leuk prijsje? of wilt der een voor mij maken, voro een leuk prijsje?.
Marcus Miller leunt soms z'n hand erop bij het slappen enzo. Ik had er een op m'n Miller Jazz Bass, maar die heb ik er af gehaald. Slagplaat ook trouwens, resoneert beter. Dat hele ding trilt gewoon me als je een nootje speelt (ja, op een goede manier!)quote:Op maandag 2 juli 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is hetnut van dat kapje over die snaren eigenlijk
Ik heb niks voor je te koop, maar heb je al gekeken naar de Boss LS-1 (Line selector)? Da's een heel handig pedaaltje waarmee je twee gitaren op één versterker (of andersom) kan aansluiten en kan switchen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:51 schreef punkjunk het volgende:
heeft er niet iemand een a/b switch voor mij voor een leuk prijsje? of wilt der een voor mij maken, voro een leuk prijsje?.
Nee dat is een ruistoevoegerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef imported_sphinx het volgende:
Je hebt toch ook wel van die Behringer switches?
(ja je wil toch goedkoop)
gitaar --> a/bquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:01 schreef Cynic het volgende:
waarom wil je eigenlijk een A/B switch? Zodat je je mooie nieuwe versterker en je oude versterker waar je altijd over klaagt tegelijk kan gebruiken?![]()
ik wil em juist als killswitchquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
heeft die korg geen true bypass dan?
Wat een enge vieze ventquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:25 schreef Neidropje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xLb7sj8ErS0
Mja dat ie goed kan spelen enz okeequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:49 schreef Cynic het volgende:
Devin is gaaf.
En op muziekgebied weet-ie best wel waar hij mee bezig is:)
Helemaal mee eens. Ik erger me kapot als de uiterlijke stijl de muziek gaat domineren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:15 schreef Cynic het volgende:
Tja, dat Devin geen hippe pretpunker is betekent nog niet dat hij er wel zo moet uitzien
Blij dat er mensen zijn die een eigen stijl hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=oZ_VBf38XUAquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:52 schreef Aresdreams het volgende:
Hij het wel flink wqat gevoel voor humor vind ik
Kan ook goed spelen trouwens, ff filmpje gekeken!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:52 schreef Aresdreams het volgende:
Hij het wel flink wqat gevoel voor humor vind ik
Dat had ik ook al bedacht, maar monteer je ze vervolgens op je slagplaat (zodat de hoogte kan stellen) of monteer je ze op de body?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef NJlo het volgende:
Voor p90's zal je toch echt ff een ander gaatje moeten hebben dan voor normale tele neck pups..
Kijk. Dat heerscht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=oZ_VBf38XUA![]()
Nou...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:58 schreef punkjunk het volgende:
Kijk, super. Nu weet ik dat als ik zoiets wil ik het moet laten doen.
Evengoed bedankt.
Maar je frees moet wel precies diep genoeg zijn toch? Of is het makkelijker als dat het lijkt? Het solderen enzo lijkt me niet lastig (nog nooit gedaan, maar op dit niveau is het niet bepaald rocket science dunkt mij? ) Maar dat frezen hehquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:02 schreef NJlo het volgende:
[..]
Nou...
gaatje groter maken, schroefjes door dat ding heen jassen, zelfde manier aansluiten als je tele pup (is gewoon enkelspoels, zo'n p90) en je bent kaar dunkt mij..
Yup, 3/4" in de regel. Je zou het in principe ook nog wel verstelbaar kunnen maken denk ik.. Ik weet even niet of een dog-ear ook aan de body vast moet zitten..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar je frees moet wel precies diep genoeg zijn toch?
het heeft mijn interesse wel getrokken na die filmpjes iig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:52 schreef Neidropje het volgende:
SYL roelt de pan uit, project van devin townsend is ook vet! Devin Townsend band
Je hebt ook p90's in single coil en humbucker formaatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef NJlo het volgende:
Voor p90's zal je toch echt ff een ander gaatje moeten hebben dan voor normale tele neck pups..
P90's zijn single coils in een groter formaat (meer windings, breder..). Ze bestaan in Humbucker formaat (denk Seymour Duncan Phat Cat of (iets meer boutique) de Bare Knuckle Mississippi Queen), maar dat zal je dus nooit in enkelspoelsformaat kunnen proppen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt ook p90's in single coil en humbucker formaat
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef Aresdreams het volgende:
Solderen is gaaf, zelfs in krappe ruimtes of kleine dingen niet te moeilijk
en je poten er aan verbranden is stoer
Is zo'n site waar die tele ook vandaan kwam daarboven ergens. Trouwens, punkjunk, qua snaarhoogte: bij een P90 zijn volgens mij de pole pieces (nederlandse woord kwijt) individueel in hoogte instelbaar, dus heel precies hoeft het er niet eens in te zitten (in de hoogte dan)quote:
Okee ik dacht echt dat je ze ook in single coil formaat hebt, maar zou ook best kunnen dat het niet zo isquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:22 schreef NJlo het volgende:
[..]
P90's zijn single coils in een groter formaat (meer windings, breder..). Ze bestaan in Humbucker formaat (denk Seymour Duncan Phat Cat of (iets meer boutique) de Bare Knuckle Mississippi Queen), maar dat zal je dus nooit in enkelspoelsformaat kunnen proppen.
Helemaal in D of drop D? Check: voor drop D zet je je lage E snaar een grote secunde omlaag op je gehoor. Dan check je 'm met door de flageolet 6e snaar 7e fret te vergelijken met flageolet 5e snaar 12e fret. Als die klopt dan kan je met de gebruikelijke flageoletten nog in helemaal D stemmen, als gewenst. Een stemapparaatje is een goede aanwinst hoor!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil Wolfmother met Joker and the thief leren. Maar daarvoor moet ik m`n gitaar van E naar D tunen, hoe doe ik dat precies (K heb geen stemapparaat)? En meteen nog maar een vraagje wat beteken deze tabs: 5h7 en 8p6 en 0h5h7 ?
Que?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:06 schreef NJlo het volgende:
[..]
Helemaal in D of drop D? Check: voor drop D zet je je lage E snaar een grote secunde omlaag op je gehoor. Dan check je 'm met door de flageolet 6e snaar 7e fret te vergelijken met flageolet 5e snaar 12e fret. Als die klopt dan kan je met de gebruikelijke flageoletten nog in helemaal D stemmen, als gewenst. Een stemapparaatje is een goede aanwinst hoor!
Een A-fluitje werkt ook geweldig hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:06 schreef NJlo het volgende:
[..]
Helemaal in D of drop D? Check: voor drop D zet je je lage E snaar een grote secunde omlaag op je gehoor. Dan check je 'm met door de flageolet 6e snaar 7e fret te vergelijken met flageolet 5e snaar 12e fret. Als die klopt dan kan je met de gebruikelijke flageoletten nog in helemaal D stemmen, als gewenst. Een stemapparaatje is een goede aanwinst hoor!
Dan kun je dus je A stemmen en met 12e fret flageolet daarop de (nu) lage D-snaar stemmen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:10 schreef TenWords het volgende:
[..]
Een A-fluitje werkt ook geweldig hoor
5e vakje op je A snaar is ook een Dquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil Wolfmother met Joker and the thief leren. Maar daarvoor moet ik m`n gitaar van E naar D tunen, hoe doe ik dat precies (K heb geen stemapparaat)? En meteen nog maar een vraagje wat beteken deze tabs: 5h7 en 8p6 en 0h5h7 ?
Er vanuitgaande dat z'n gitaar goed geintoneerd is dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef NJlo het volgende:
[..]
Dan moet je wel de intonatie van je axe goed vertrouwen..
H staat voor hammer-on. dat je je vinger dus ineens op die fret zet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
De veren staan blijkbaar niet goed voor je andere stemming danquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:42 schreef Under_Score het volgende:
ik zal het zo nog is proberen, maar tunen blijft een ramp met die dingen, het is maar goed dat ze zo lang goed getuned blijven.
de veren staan wel goed trouwens
Probeer kruislings te stemmen dat maakt het écht een stuk makkelijker sowiesoquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:02 schreef Under_Score het volgende:
ik heb hem op Eb af laten stellen, maar als ik nu mijn Eb snaar stem, en dan mijn Ae dan valt de Eb weer naar beneden als het ware, en zo blijf ik dan bezig
Ik heb de mijne perfect afgesteld staan op 1 bepaald type snaar merk en dikte en totaal geen problemen ook als ik 1 of 2 snaren vervangquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef Under_Score het volgende:
is kijken of dat helpt, net nieuwe snaren erop gezet, de ouden waren toch op en ik had er 2 vervangen dus mischien dat die rek van die nieuwen ook de boel verziekt. nu hebben ze dat allemaal dus dan zou het, theoretisch gezien, goed moetten gaan
Dat deed ik eerst ook maar zodra je bij je laatste snaar aan bent staat die 1e alweer fout, zo om en om werkt veel beter vind ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef Aresdreams het volgende:
Hmm das een goeie drib
ik stem meestal de E (of B in mijn geval) dan de A, of E) en dan weer terug, en zo door tot het eind
Dan moet ik zowiezo nameten hoe diep de frees van dit element is. Opzich heb ik er wel hoop in maar zoweizo nu nog geen tijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef NJlo het volgende:
[..]
Yup, 3/4" in de regel. Je zou het in principe ook nog wel verstelbaar kunnen maken denk ik.. Ik weet even niet of een dog-ear ook aan de body vast moet zitten..
zwaarste baggerquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Zjin 12" Celestion G12T75 eigenlijk goeie speakers ??
euhm... ja?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Zjin 12" Celestion G12T75 eigenlijk goeie speakers ??
Zo'n roze tele?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef Neidropje het volgende:
godver paisley waar ik op aaste al verkocht. klotehippies
wat is de rest van je gear?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef kyoghu het volgende:
Yay! Heb een Boss ME-50 op de kop weten te tikkenHopelijk van het weekend binnen.
![]()
![]()
London City Spitfire mk2quote:
Echt belachelijk wat die ouders die kinderen soms aandoenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Van de FP: Vorig jaar november is Eddy namelijk vader geworden van een zoontje. Fender is de naam van de spruit.
De eerste Made in Holland Fender! Het wachten is op de eerste Stagg. Of Adonis
Ik vind Fender anders nog best wel een leuke naam. Beter dan Bloem, Vlinder of Tijgerquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Echt belachelijk wat die ouders die kinderen soms aandoen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:55 schreef Aresdreams het volgende:
magere heijn geen leuke naam voor een kind?
Ligt eraan wat je ermee wil doen. Je geluid gaat niet door de midi aansluiting.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:07 schreef SNArky het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Maar goed, ff ontopic. Weet iemand hoe ik mijn AX3000 het makkelijkst kan aansluiten op mijn pc? Gewoon met de midi aansluitingen?
Klopt. Ik ging er maar gemakshalve vanuit dat hij hem wil configureren via de pcquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wil doen. Je geluid gaat niet door de midi aansluiting.
Thanks! Dan ga ik daar ff naar op zoek.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
Aangezien d'r geen usb op zit zul je het met midi in/out moeten doen idd.
Daar heb je kabeltjes voor die je op je gameport kunt aansluiten.
[afbeelding]
Mijn geluid moet dus gewoon via de line-out of de s/pdif neem ik aan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wil doen. Je geluid gaat niet door de midi aansluiting.
yupquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:07 schreef SNArky het volgende:
Mijn geluid moet dus gewoon via de line-out of de s/pdif neem ik aan?
Zou die versterker dan toch eindelijk komenquote:Dear Martijn,
We are happy to inform you that your order (#20292607) has been shipped via UPS
to: blablalbl
Misschien moet deze reeks vanaf nu maar "Zelfhulp voor gitaristen" gaan hetenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wil je d'r over praten?
Ik heb al een SlowChat in R&P, kan het niet naar UVT voor hobbies?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef SNArky het volgende:
[..]
Misschien moet deze reeks vanaf nu maar "Zelfhulp voor gitaristen" gaan heten.
Eventueel een subtiel schopje R&P.
Met roestige snarenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga je nu je nu je polsen door shredden
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga je nu je nu je polsen door shredden
Als Billy Gibbons en Brian May met muntjes kunnen spelen...quote:
Preciesquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als Billy Gibbons en Brian May met muntjes kunnen spelen...
wel als je ze goed gebruiktquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, dnek dat je met mesjes je snaren niet echt heel blij worden
Waar moet je anders mee spelen op een Razorbackquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef Aresdreams het volgende:
Philishave dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef Aresdreams het volgende:
hm, ik vraag me af hoe moeilijk dat in de praktijk isquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:41 schreef Zyggie het volgende:
Aan het eind op een dramatische wijze je snaren doorsnijden en je act is compleet.
er hangt wel iets in de lucht.. iets.. goedsquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
Je kunt gewoon aan de posts merken dat het weekend er weer aan zit te komen
Straks komt er weer zo'n mod die de hele shit in 1 keer wegtyftquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
Je kunt gewoon aan de posts merken dat het weekend er weer aan zit te komen
*ziet alleen wolken in de lucht*quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
er hangt wel iets in de lucht.. iets.. goeds![]()
ik zou waterverf doen. Als het dan mislukt of als je onverhoopt in een heel andere band komt te spelen dan is het er zo weer afquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Speakersdoek spuiten van m'n cabinet kan dat met gewoon een spuitbus of moet dat nog met een speciaal soort verf
Mja is zo dat het doek nu rood en wit is van de vorige bezitter, Vaderjacob is nu op z'n werk een metale grill aan het maken voor ervoor dus ik wil het doek erachter gewoon weer zwart hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik zou waterverf doen. Als het dan mislukt of als je onverhoopt in een heel andere band komt te spelen dan is het er zo weer af
Speakers er natuurlijk uit gehaald hequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef Aresdreams het volgende:
lekker je speakers nat spuiten als dat gebeurt?
Of vriendin insmeren met bodypaint en die er constant tegenaan smijten jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
[weekend komt eraan mode]
Ik zou het met vingerverf doen, ben je ook nog lekker creatief bezig!
[/weekend komt eraan mode]
Zoals je al las is die al roodquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ja goed idee! Of wachten tot ze ongesteld is en dan.....nee laat ook maar
(meer een "ku(ns)twerk" voor een grind band)
Dat heb ik ook nooit echt gesnapt dat relic gedoequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:09 schreef Cynic het volgende:
Je cabinet achter de trekhaak van je auto binden en er dan een stukje mee rijden.
En het dan een "relic" noemen ofzo
FOttttttooooooooooooo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit echt gesnapt dat relic gedoemaarja
Net een plank uit m'n ikea boekenrek gesloopt precies in het onderste deel past het cabinet en daarboven precies genoeg ruimte voor de top, alsof het ervoor gemaakt is
Ik dacht al, ik ken dat grapje ergens vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:09 schreef Cynic het volgende:
Je cabinet achter de trekhaak van je auto binden en er dan een stukje mee rijden.
En het dan een "relic" noemen ofzo
Ja Dribbel, foto!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef ikheetmartijn het volgende:
[afbeelding]
Rocktek Overdrive ODR-01
Iemand nog belang bij dit fantastische, uiterst zeldzame, vintage pedaal?
Maak je geluid nu nog krassiger en dunner!
Ik wil hem, indien gewenst, nog wel even voor je relicen (ik heb een trekhaak achter m'n auto).
Of had aanzienlijk teveel Marshallsquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
Die vorige bezitter kon netjes mikken met zijn vriendin!
saaiquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja is zo dat het doek nu rood en wit is van de vorige bezitter, Vaderjacob is nu op z'n werk een metale grill aan het maken voor ervoor dus ik wil het doek erachter gewoon weer zwart hebben.
[..]
Speakers er natuurlijk uit gehaald he![]()
is dat een 1936?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
ikea![]()
En met de wieltjes erondergeschroefd is die precies hoog genoeg
Geen idee, het was in ieder geval zo'n britpop mannetje wat je er ook wel aan kon zienquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vorige bezitter had toevallig deze Fender Mustang?
[afbeelding]
tofquote:
Die zijn toch net een maatje kleiner toch of niet? Wil later ook nog wel een 2e erbij hebben maar moet ik eerst geld hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
tof
ik wil misschien nog een tweede 8222
quote:Gegevens
2 GB 667 DDR2 - 2x1 GB SO-DIMMs
Serial ATA-schijf van 200 GB (4200 rpm)
Toetsenbord (Nederlands) & Mac OS (Nederlands)
2,16-GHz Intel Core 2 Duo
SuperDrive met double-layer-ondersteuning
AirPort Extreme-kaart + Bluetooth
Lichtnetadapter
Batterij
Prijs: Eur 1.335,30
BTW: Eur 253,71
Subtotaal: Eur 1.589,01
Kostda?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die zijn toch net een maatje kleiner toch of niet? Wil later ook nog wel een 2e erbij hebben maar moet ik eerst geld hebben
[afbeelding]
Dat ziet er natuurlijk ook wel tof uitmaar klinkt zoiets niet als een doos karton ?
Ach dan heb je ook iets hequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
Menno gaat MacBook kopen
[..]
![]()
Ach ja moet maar
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die zijn toch net een maatje kleiner toch of niet? Wil later ook nog wel een 2e erbij hebben maar moet ik eerst geld hebben
[afbeelding]
Dat ziet er natuurlijk ook wel tof uitmaar klinkt zoiets niet als een doos karton ?
das wel een ultiem stoere gitaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:52 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hoe moet deze dan wel niet klinken:
[afbeelding]
ja die zijn kleiner en lichter.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is het dan niet dat je top uitsteekt dan over je cabinet ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja die zijn kleiner en lichter.
zijn cabinetten die bij de oude valvestate serie horen.
er is ook nog een 1922 die nu nog wordt gemaakt en die net een slag kleiner dan de 1936 is
99 pond.quote:
neequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het dan niet dat je top uitsteekt dan over je cabinet ?
Alsof het voor elkaar gemaakt isquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
nee![]()
[afbeelding]
Maar een normale top zou er wel op moeten passen
het acryl ipv hout maakt het veel goedkoper jah.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor een gitaar van massief plastic ?
Best tof voor als gitaar erbij als je er nieuwe elementen insmijt maar heb geen flauw idee of dat spul een beetje klinktquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het acryl ipv hout maakt het veel goedkoper jah.
en hij ziet er tof uit.
heeft best aardige reviews, voor wat het waard isquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het acryl ipv hout maakt het veel goedkoper jah.
en hij ziet er tof uit.
Waarschijnlijk het geld zeker waard als je er andere elementen in flikkerd iddquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
heeft best aardige reviews, voor wat het waard is
http://reviews.harmony-ce(...)/Trans-Clear+LP/10/1
Je moet er maar op komen hequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:21 schreef Cynic het volgende:
creatieve man hoor, die Wesley
[afbeelding]
Ik zou em wel mee nemen als hij hier in de winkel hing voor 100 euroquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Best tof voor als gitaar erbij als je er nieuwe elementen insmijt maar heb geen flauw idee of dat spul een beetje klinkt
Opeens heel het gitaristentopic een doorzichtige lespaul, weg orginaliteitquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zou em wel mee nemen als hij hier in de winkel hing voor 100 euro
Pwndquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Opeens heel het gitaristentopic een doorzichtige lespaul, weg orginaliteit![]()
Zo gauw je het eenmaal door het soort stofzuigerpedaaltjes waar metallers dol op zijn heen hebt gehaald? Niet echtquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef imported_sphinx het volgende:
Dude, alsof hout zo veel invloed op je geluid heeft...
pedalen zijn kut.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw je het eenmaal door het soort stofzuigerpedaaltjes waar metallers dol op zijn heen hebt gehaald? Niet echt.
Mja moet wel wat massa hebben als ik dat ding zie denk ik dat het geen zak weegt en je geluid zo droog slaat...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef imported_sphinx het volgende:
denk ik.. ofzo.
maar schijn bedriegtquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
+ dat plastic ding schijnt heel zwaar te zijn. en dat zuigt.
that's the spirit!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef imported_sphinx het volgende:
denk ik.. ofzo.
Is dat echt zo? volgens mij is dat gezeik over dat alle gitaren daarmee hetzelfde klinken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
that's the spirit!
iedereen aan de EMG's en iedereen hetzelfde geluid!
Als je met alle geweld onderscheid wil maken in verschillende gradaties bagger, ga je gang.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Is dat echt zo? volgens mij is dat gezeik over dat alle gitaren daarmee hetzelfde klinken.
Bah, dat lijkt me echt niks, iedereen het zelfde geluidquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
that's the spirit!
iedereen aan de EMG's en iedereen hetzelfde geluid!
Het haalt echt wel een stukje karakter uit je gitaar en spel hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Is dat echt zo? volgens mij is dat gezeik over dat alle gitaren daarmee hetzelfde klinken.
Waarom? Zo zie je het ook niet hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef Jorikjet het volgende:
en zet eens <noscript> tags om "Deze website maakt gebruik van Javascript, u heeft deze uitstaan en kunt daardoor de inhoud niet bekijken." heen!
Nou speciaal voor jou dan!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Jorikjet het volgende:
ik wel (langzaam internet...)
; en over de muziek; weinig scheurende gitaar solo's
en bedankt voor dat dingetje!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Jorikjet het volgende:
weinig scheurende gitaar solo's
Dat kan lekker nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:44 schreef Zyggie het volgende:
Acry, ACRYL, ik wil een gitaar van glas!
doos karton uis eeng root woord, maar toevallig had joe perry van aerosmith vorige week zo'n gitaar op bgegeven moment tijdens het concert en mijn broer en ik merkte wel meteen een degradering in tone.......het showelement is natuurlijk wel (Y)quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:24 schreef imported_sphinx het volgende:
lawl. je hebt te toffe krulzor eraf gesloopt.
die logo's kun je wel kopen maar zijn natuurlijk belachelijk duur.
Ja was al toen ik hem kochtquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:42 schreef Gitarist het volgende:
Ziet er best aannemelijk uit Dribbel, alleen jammer dat de M van Marshall niet volledig is... :S
Ja dat is ook zonde van het geldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ja was al toen ik hem kocht![]()
Ja geen zin om zo los eenlogo ook weer te moeten kopen
Ja precies is het geld niet waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ja dat is ook zonde van het geld
Maar dit is wel rock 'n roll iig
Op zich wel geinig, maar dat geeft gelijk zo'n bijsmaakje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Zal ik maar zo'n heel groot stagg logo kopen voor erop
Heel netjes! Hier kan je zéker weer even mee vooruit!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef wizl het volgende:
Speel sinds september 2006 op een Cort Earth 100 (akoustisch)
Sinds kort de collectie (ahem) uitgebreid met:
[[url=http://img38.picoodle.com/img/img38/8/6/25/f_DSC7828m_1b99bdb.jpg]afbeelding][/URL]
Een Marshall MG30DFX en een Cort G254!! Ben er heel erg blij meeWat vinden jullie ervan?
Nee, hoort die er wel bij dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:15 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Mij broertje heeft dezelfde versterker als jij. Alleen kreeg hij er geen footswitch bij. Heb jij die wel gehad?
Je zou toch denken dat iemand in de tussenliggende uren die wel ingekopt zou hebbenquote:
het is vrijdag, dan staat de helft van de users hier op non-actief denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand in de tussenliggende uren die wel ingekopt zou hebben.
non-actief dus, anders had je ze wel op gehoor uitgezochtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:42 schreef kyoghu het volgende:
Niet echt. Tabjes voor het weekend aan het zoeken
ach ja, ik zie het nu pas... na 50x overgelezen te hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand in de tussenliggende uren die wel ingekopt zou hebben.
nee, doe maar een nieuwe gitaar als troost ofzoquote:wil je erover praten
Nee, oefenzolder opruimenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
het is vrijdag, dan staat de helft van de users hier op non-actief denk ik
Gast, Nederland staat bekend als een goed vrouwenland. Tenzij je op alto oostblokchicks valt natuurlijk. Maarja ik verblijf in Utrecht, dus....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En, vallen de Nederlanse meisjes jou ook zo tegen?![]()
Sexy gitaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef wizl het volgende:
Speel sinds september 2006 op een Cort Earth 100 (akoustisch)
Sinds kort de collectie (ahem) uitgebreid met:
[[url=http://img38.picoodle.com/img/img38/8/6/25/f_DSC7828m_1b99bdb.jpg]afbeelding][/URL]
Een Marshall MG30DFX en een Cort G254!! Ben er heel erg blij meeWat vinden jullie ervan?
Je hebt liever kerels?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En, vallen de Nederlanse meisjes jou ook zo tegen?![]()
Never went to Norway I guess?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gast, Nederland staat bekend als een goed vrouwenland. Tenzij je op alto oostblokchicks valt natuurlijk. Maarja ik verblijf in Utrecht, dus....![]()
Nee maar in Denemarken, Zweden en vooral Noorwegen is het één groot lekkere wijve festijn man.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je hebt liever kerels?
(niet dat ik daar problemen mee heb hoor, ga je gang)
All the pretty girls go to the city. Schijn bedriegt. Ik geloof ook niet dat alle Zweedsen schoon zijn.quote:
Wel. en in noorwegen ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
All the pretty girls go to the city. Schijn bedriegt. Ik geloof ook niet dat alle Zweedsen schoon zijn.
ok, meer betoverende blonde schoonheden voor mij. geloof me, alle meisjes daaro in Scandinavië zijn bloedmooi. De eerlijkheid gebied te zeggen dat de vrouwen (lees 40+) ook gewoon mooi zijn. Hier in Nederland is je schoonmoeder de lelijkste vrouw van de wereld, daaro is het nog wel te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
All the pretty girls go to the city. Schijn bedriegt. Ik geloof ook niet dat alle Zweedsen schoon zijn.
Die stekker heet een gitaarsnoer?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef kyoghu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
De Boss ME-50 is binnen. De goeie man heeft zelfs er een aluminium-koffer bijgedaan en als bonus nog een origineel Boss adapter
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Alleen geen stekker voor tussen versterker en ME-50
Kan dus nog niet testen/spelen
je wilt dus zeggen dat je zelf niet een hele berg kabels hebt liggen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef kyoghu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
De Boss ME-50 is binnen. De goeie man heeft zelfs er een aluminium-koffer bijgedaan en als bonus nog een origineel Boss adapter
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Alleen geen stekker voor tussen versterker en ME-50
Kan dus nog niet testen/spelen
Ja echt belachelijk, deze zaak was het netjes geregeld, als het geld er gelijk op zou staan met creditcard dus zou ik het een week later in huis hebben, maar omdat het via rekening overmaken moest omdat ik geen creditcard had gingen er een paar dagen meer overheen, en toen netjes een dikke week later binnen gekregenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:03 schreef Aresdreams het volgende:
BETERS!
gister nog met een werknemer van feedback over gehad, hoe slecht het bestellen wel niet was...
Die gaat binnekort zwart worden weerquote:
Ben er ook heel blij meequote:
Ach, waarschijnlijklanger dan een maand hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk, deze zaak was het netjes geregeld, als het geld er gelijk op zou staan met creditcard dus zou ik het een week later in huis hebben, maar omdat het via rekening overmaken moest omdat ik geen creditcard had gingen er een paar dagen meer overheen, en toen netjes een dikke week later binnen gekregen![]()
Bij feedback zou ik nu nog een maand kunnen wachten en daar was die nog duurder ook...
Ja er zou weer minimaal een maand overheen gaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijklanger dan een maand hoor
die apen in rotterdam kunnen niks
ik zit al bijna een jaar te wachten op een setje snaren
Wha, kut man... Tsja, ze zijn nu eenmaal rete populair onder échte gitaristen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef Neidropje het volgende:
godver paisley waar ik op aaste al verkocht. klotehippies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |