zwaarste baggerquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Zjin 12" Celestion G12T75 eigenlijk goeie speakers ??
euhm... ja?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Zjin 12" Celestion G12T75 eigenlijk goeie speakers ??
Zo'n roze tele?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef Neidropje het volgende:
godver paisley waar ik op aaste al verkocht. klotehippies
wat is de rest van je gear?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef kyoghu het volgende:
Yay! Heb een Boss ME-50 op de kop weten te tikkenHopelijk van het weekend binnen.
![]()
![]()
London City Spitfire mk2quote:
Echt belachelijk wat die ouders die kinderen soms aandoenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Van de FP: Vorig jaar november is Eddy namelijk vader geworden van een zoontje. Fender is de naam van de spruit.
De eerste Made in Holland Fender! Het wachten is op de eerste Stagg. Of Adonis
Ik vind Fender anders nog best wel een leuke naam. Beter dan Bloem, Vlinder of Tijgerquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Echt belachelijk wat die ouders die kinderen soms aandoen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:55 schreef Aresdreams het volgende:
magere heijn geen leuke naam voor een kind?
Ligt eraan wat je ermee wil doen. Je geluid gaat niet door de midi aansluiting.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:07 schreef SNArky het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Maar goed, ff ontopic. Weet iemand hoe ik mijn AX3000 het makkelijkst kan aansluiten op mijn pc? Gewoon met de midi aansluitingen?
Klopt. Ik ging er maar gemakshalve vanuit dat hij hem wil configureren via de pcquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wil doen. Je geluid gaat niet door de midi aansluiting.
Thanks! Dan ga ik daar ff naar op zoek.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
Aangezien d'r geen usb op zit zul je het met midi in/out moeten doen idd.
Daar heb je kabeltjes voor die je op je gameport kunt aansluiten.
[afbeelding]
Mijn geluid moet dus gewoon via de line-out of de s/pdif neem ik aan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wil doen. Je geluid gaat niet door de midi aansluiting.
yupquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:07 schreef SNArky het volgende:
Mijn geluid moet dus gewoon via de line-out of de s/pdif neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |