De veren staan blijkbaar niet goed voor je andere stemming danquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:42 schreef Under_Score het volgende:
ik zal het zo nog is proberen, maar tunen blijft een ramp met die dingen, het is maar goed dat ze zo lang goed getuned blijven.
de veren staan wel goed trouwens
Probeer kruislings te stemmen dat maakt het écht een stuk makkelijker sowiesoquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:02 schreef Under_Score het volgende:
ik heb hem op Eb af laten stellen, maar als ik nu mijn Eb snaar stem, en dan mijn Ae dan valt de Eb weer naar beneden als het ware, en zo blijf ik dan bezig
Ik heb de mijne perfect afgesteld staan op 1 bepaald type snaar merk en dikte en totaal geen problemen ook als ik 1 of 2 snaren vervangquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef Under_Score het volgende:
is kijken of dat helpt, net nieuwe snaren erop gezet, de ouden waren toch op en ik had er 2 vervangen dus mischien dat die rek van die nieuwen ook de boel verziekt. nu hebben ze dat allemaal dus dan zou het, theoretisch gezien, goed moetten gaan
Dat deed ik eerst ook maar zodra je bij je laatste snaar aan bent staat die 1e alweer fout, zo om en om werkt veel beter vind ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef Aresdreams het volgende:
Hmm das een goeie drib
ik stem meestal de E (of B in mijn geval) dan de A, of E) en dan weer terug, en zo door tot het eind
Dan moet ik zowiezo nameten hoe diep de frees van dit element is. Opzich heb ik er wel hoop in maar zoweizo nu nog geen tijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef NJlo het volgende:
[..]
Yup, 3/4" in de regel. Je zou het in principe ook nog wel verstelbaar kunnen maken denk ik.. Ik weet even niet of een dog-ear ook aan de body vast moet zitten..
zwaarste baggerquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Zjin 12" Celestion G12T75 eigenlijk goeie speakers ??
euhm... ja?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Zjin 12" Celestion G12T75 eigenlijk goeie speakers ??
Zo'n roze tele?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef Neidropje het volgende:
godver paisley waar ik op aaste al verkocht. klotehippies
wat is de rest van je gear?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef kyoghu het volgende:
Yay! Heb een Boss ME-50 op de kop weten te tikkenHopelijk van het weekend binnen.
![]()
![]()
London City Spitfire mk2quote:
Echt belachelijk wat die ouders die kinderen soms aandoenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Van de FP: Vorig jaar november is Eddy namelijk vader geworden van een zoontje. Fender is de naam van de spruit.
De eerste Made in Holland Fender! Het wachten is op de eerste Stagg. Of Adonis
Ik vind Fender anders nog best wel een leuke naam. Beter dan Bloem, Vlinder of Tijgerquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Echt belachelijk wat die ouders die kinderen soms aandoen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:55 schreef Aresdreams het volgende:
magere heijn geen leuke naam voor een kind?
Ligt eraan wat je ermee wil doen. Je geluid gaat niet door de midi aansluiting.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:07 schreef SNArky het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Maar goed, ff ontopic. Weet iemand hoe ik mijn AX3000 het makkelijkst kan aansluiten op mijn pc? Gewoon met de midi aansluitingen?
Klopt. Ik ging er maar gemakshalve vanuit dat hij hem wil configureren via de pcquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wil doen. Je geluid gaat niet door de midi aansluiting.
Thanks! Dan ga ik daar ff naar op zoek.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
Aangezien d'r geen usb op zit zul je het met midi in/out moeten doen idd.
Daar heb je kabeltjes voor die je op je gameport kunt aansluiten.
[afbeelding]
Mijn geluid moet dus gewoon via de line-out of de s/pdif neem ik aan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wil doen. Je geluid gaat niet door de midi aansluiting.
yupquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:07 schreef SNArky het volgende:
Mijn geluid moet dus gewoon via de line-out of de s/pdif neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |