het acryl ipv hout maakt het veel goedkoper jah.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor een gitaar van massief plastic ?
Best tof voor als gitaar erbij als je er nieuwe elementen insmijt maar heb geen flauw idee of dat spul een beetje klinktquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het acryl ipv hout maakt het veel goedkoper jah.
en hij ziet er tof uit.
heeft best aardige reviews, voor wat het waard isquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het acryl ipv hout maakt het veel goedkoper jah.
en hij ziet er tof uit.
Waarschijnlijk het geld zeker waard als je er andere elementen in flikkerd iddquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
heeft best aardige reviews, voor wat het waard is
http://reviews.harmony-ce(...)/Trans-Clear+LP/10/1
Je moet er maar op komen hequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:21 schreef Cynic het volgende:
creatieve man hoor, die Wesley
[afbeelding]
Ik zou em wel mee nemen als hij hier in de winkel hing voor 100 euroquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Best tof voor als gitaar erbij als je er nieuwe elementen insmijt maar heb geen flauw idee of dat spul een beetje klinkt
Opeens heel het gitaristentopic een doorzichtige lespaul, weg orginaliteitquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zou em wel mee nemen als hij hier in de winkel hing voor 100 euro
Pwndquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Opeens heel het gitaristentopic een doorzichtige lespaul, weg orginaliteit![]()
Zo gauw je het eenmaal door het soort stofzuigerpedaaltjes waar metallers dol op zijn heen hebt gehaald? Niet echtquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef imported_sphinx het volgende:
Dude, alsof hout zo veel invloed op je geluid heeft...
pedalen zijn kut.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw je het eenmaal door het soort stofzuigerpedaaltjes waar metallers dol op zijn heen hebt gehaald? Niet echt.
Mja moet wel wat massa hebben als ik dat ding zie denk ik dat het geen zak weegt en je geluid zo droog slaat...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef imported_sphinx het volgende:
denk ik.. ofzo.
maar schijn bedriegtquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
+ dat plastic ding schijnt heel zwaar te zijn. en dat zuigt.
that's the spirit!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef imported_sphinx het volgende:
denk ik.. ofzo.
Is dat echt zo? volgens mij is dat gezeik over dat alle gitaren daarmee hetzelfde klinken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
that's the spirit!
iedereen aan de EMG's en iedereen hetzelfde geluid!
Als je met alle geweld onderscheid wil maken in verschillende gradaties bagger, ga je gang.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Is dat echt zo? volgens mij is dat gezeik over dat alle gitaren daarmee hetzelfde klinken.
Bah, dat lijkt me echt niks, iedereen het zelfde geluidquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
that's the spirit!
iedereen aan de EMG's en iedereen hetzelfde geluid!
Het haalt echt wel een stukje karakter uit je gitaar en spel hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Is dat echt zo? volgens mij is dat gezeik over dat alle gitaren daarmee hetzelfde klinken.
Waarom? Zo zie je het ook niet hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef Jorikjet het volgende:
en zet eens <noscript> tags om "Deze website maakt gebruik van Javascript, u heeft deze uitstaan en kunt daardoor de inhoud niet bekijken." heen!
Nou speciaal voor jou dan!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Jorikjet het volgende:
ik wel (langzaam internet...)
; en over de muziek; weinig scheurende gitaar solo's
en bedankt voor dat dingetje!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Jorikjet het volgende:
weinig scheurende gitaar solo's
Dat kan lekker nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:44 schreef Zyggie het volgende:
Acry, ACRYL, ik wil een gitaar van glas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |