das wel een ultiem stoere gitaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:52 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hoe moet deze dan wel niet klinken:
[afbeelding]
ja die zijn kleiner en lichter.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die zijn toch net een maatje kleiner toch of niet? Wil later ook nog wel een 2e erbij hebben maar moet ik eerst geld hebben
[afbeelding]
Dat ziet er natuurlijk ook wel tof uitmaar klinkt zoiets niet als een doos karton ?
Is het dan niet dat je top uitsteekt dan over je cabinet ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja die zijn kleiner en lichter.
zijn cabinetten die bij de oude valvestate serie horen.
er is ook nog een 1922 die nu nog wordt gemaakt en die net een slag kleiner dan de 1936 is
99 pond.quote:
neequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het dan niet dat je top uitsteekt dan over je cabinet ?
Alsof het voor elkaar gemaakt isquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
nee![]()
[afbeelding]
Maar een normale top zou er wel op moeten passen
het acryl ipv hout maakt het veel goedkoper jah.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor een gitaar van massief plastic ?
Best tof voor als gitaar erbij als je er nieuwe elementen insmijt maar heb geen flauw idee of dat spul een beetje klinktquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het acryl ipv hout maakt het veel goedkoper jah.
en hij ziet er tof uit.
heeft best aardige reviews, voor wat het waard isquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het acryl ipv hout maakt het veel goedkoper jah.
en hij ziet er tof uit.
Waarschijnlijk het geld zeker waard als je er andere elementen in flikkerd iddquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
heeft best aardige reviews, voor wat het waard is
http://reviews.harmony-ce(...)/Trans-Clear+LP/10/1
Je moet er maar op komen hequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:21 schreef Cynic het volgende:
creatieve man hoor, die Wesley
[afbeelding]
Ik zou em wel mee nemen als hij hier in de winkel hing voor 100 euroquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Best tof voor als gitaar erbij als je er nieuwe elementen insmijt maar heb geen flauw idee of dat spul een beetje klinkt
Opeens heel het gitaristentopic een doorzichtige lespaul, weg orginaliteitquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zou em wel mee nemen als hij hier in de winkel hing voor 100 euro
Pwndquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Opeens heel het gitaristentopic een doorzichtige lespaul, weg orginaliteit![]()
Zo gauw je het eenmaal door het soort stofzuigerpedaaltjes waar metallers dol op zijn heen hebt gehaald? Niet echtquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef imported_sphinx het volgende:
Dude, alsof hout zo veel invloed op je geluid heeft...
pedalen zijn kut.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw je het eenmaal door het soort stofzuigerpedaaltjes waar metallers dol op zijn heen hebt gehaald? Niet echt.
Mja moet wel wat massa hebben als ik dat ding zie denk ik dat het geen zak weegt en je geluid zo droog slaat...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef imported_sphinx het volgende:
denk ik.. ofzo.
maar schijn bedriegtquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
+ dat plastic ding schijnt heel zwaar te zijn. en dat zuigt.
that's the spirit!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef imported_sphinx het volgende:
denk ik.. ofzo.
Is dat echt zo? volgens mij is dat gezeik over dat alle gitaren daarmee hetzelfde klinken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
that's the spirit!
iedereen aan de EMG's en iedereen hetzelfde geluid!
Als je met alle geweld onderscheid wil maken in verschillende gradaties bagger, ga je gang.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Is dat echt zo? volgens mij is dat gezeik over dat alle gitaren daarmee hetzelfde klinken.
Bah, dat lijkt me echt niks, iedereen het zelfde geluidquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
that's the spirit!
iedereen aan de EMG's en iedereen hetzelfde geluid!
Het haalt echt wel een stukje karakter uit je gitaar en spel hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Is dat echt zo? volgens mij is dat gezeik over dat alle gitaren daarmee hetzelfde klinken.
Waarom? Zo zie je het ook niet hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef Jorikjet het volgende:
en zet eens <noscript> tags om "Deze website maakt gebruik van Javascript, u heeft deze uitstaan en kunt daardoor de inhoud niet bekijken." heen!
Nou speciaal voor jou dan!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Jorikjet het volgende:
ik wel (langzaam internet...)
; en over de muziek; weinig scheurende gitaar solo's
en bedankt voor dat dingetje!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Jorikjet het volgende:
weinig scheurende gitaar solo's
Dat kan lekker nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:44 schreef Zyggie het volgende:
Acry, ACRYL, ik wil een gitaar van glas!
doos karton uis eeng root woord, maar toevallig had joe perry van aerosmith vorige week zo'n gitaar op bgegeven moment tijdens het concert en mijn broer en ik merkte wel meteen een degradering in tone.......het showelement is natuurlijk wel (Y)quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat ziet er natuurlijk ook wel tof uitmaar klinkt zoiets niet als een doos karton ?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:24 schreef imported_sphinx het volgende:
lawl. je hebt te toffe krulzor eraf gesloopt.
die logo's kun je wel kopen maar zijn natuurlijk belachelijk duur.
Ja was al toen ik hem kochtquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:42 schreef Gitarist het volgende:
Ziet er best aannemelijk uit Dribbel, alleen jammer dat de M van Marshall niet volledig is... :S
Ja dat is ook zonde van het geldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ja was al toen ik hem kocht![]()
Ja geen zin om zo los eenlogo ook weer te moeten kopen
Ja precies is het geld niet waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ja dat is ook zonde van het geld
Maar dit is wel rock 'n roll iig
Op zich wel geinig, maar dat geeft gelijk zo'n bijsmaakje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Zal ik maar zo'n heel groot stagg logo kopen voor erop
Heel netjes! Hier kan je zéker weer even mee vooruit!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef wizl het volgende:
Speel sinds september 2006 op een Cort Earth 100 (akoustisch)
Sinds kort de collectie (ahem) uitgebreid met:
[[url=http://img38.picoodle.com/img/img38/8/6/25/f_DSC7828m_1b99bdb.jpg]afbeelding][/URL]
Een Marshall MG30DFX en een Cort G254!! Ben er heel erg blij meeWat vinden jullie ervan?
Nee, hoort die er wel bij dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:15 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Mij broertje heeft dezelfde versterker als jij. Alleen kreeg hij er geen footswitch bij. Heb jij die wel gehad?
Je zou toch denken dat iemand in de tussenliggende uren die wel ingekopt zou hebbenquote:
het is vrijdag, dan staat de helft van de users hier op non-actief denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand in de tussenliggende uren die wel ingekopt zou hebben.
non-actief dus, anders had je ze wel op gehoor uitgezochtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:42 schreef kyoghu het volgende:
Niet echt. Tabjes voor het weekend aan het zoeken
ach ja, ik zie het nu pas... na 50x overgelezen te hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand in de tussenliggende uren die wel ingekopt zou hebben.
nee, doe maar een nieuwe gitaar als troost ofzoquote:wil je erover praten
Nee, oefenzolder opruimenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
het is vrijdag, dan staat de helft van de users hier op non-actief denk ik
Gast, Nederland staat bekend als een goed vrouwenland. Tenzij je op alto oostblokchicks valt natuurlijk. Maarja ik verblijf in Utrecht, dus....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En, vallen de Nederlanse meisjes jou ook zo tegen?![]()
Sexy gitaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef wizl het volgende:
Speel sinds september 2006 op een Cort Earth 100 (akoustisch)
Sinds kort de collectie (ahem) uitgebreid met:
[[url=http://img38.picoodle.com/img/img38/8/6/25/f_DSC7828m_1b99bdb.jpg]afbeelding][/URL]
Een Marshall MG30DFX en een Cort G254!! Ben er heel erg blij meeWat vinden jullie ervan?
Je hebt liever kerels?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En, vallen de Nederlanse meisjes jou ook zo tegen?![]()
Never went to Norway I guess?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gast, Nederland staat bekend als een goed vrouwenland. Tenzij je op alto oostblokchicks valt natuurlijk. Maarja ik verblijf in Utrecht, dus....![]()
Nee maar in Denemarken, Zweden en vooral Noorwegen is het één groot lekkere wijve festijn man.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je hebt liever kerels?
(niet dat ik daar problemen mee heb hoor, ga je gang)
All the pretty girls go to the city. Schijn bedriegt. Ik geloof ook niet dat alle Zweedsen schoon zijn.quote:
Wel. en in noorwegen ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
All the pretty girls go to the city. Schijn bedriegt. Ik geloof ook niet dat alle Zweedsen schoon zijn.
ok, meer betoverende blonde schoonheden voor mij. geloof me, alle meisjes daaro in Scandinavië zijn bloedmooi. De eerlijkheid gebied te zeggen dat de vrouwen (lees 40+) ook gewoon mooi zijn. Hier in Nederland is je schoonmoeder de lelijkste vrouw van de wereld, daaro is het nog wel te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
All the pretty girls go to the city. Schijn bedriegt. Ik geloof ook niet dat alle Zweedsen schoon zijn.
Die stekker heet een gitaarsnoer?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef kyoghu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
De Boss ME-50 is binnen. De goeie man heeft zelfs er een aluminium-koffer bijgedaan en als bonus nog een origineel Boss adapter
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Alleen geen stekker voor tussen versterker en ME-50
Kan dus nog niet testen/spelen
je wilt dus zeggen dat je zelf niet een hele berg kabels hebt liggen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef kyoghu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
De Boss ME-50 is binnen. De goeie man heeft zelfs er een aluminium-koffer bijgedaan en als bonus nog een origineel Boss adapter
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Alleen geen stekker voor tussen versterker en ME-50
Kan dus nog niet testen/spelen
Ja echt belachelijk, deze zaak was het netjes geregeld, als het geld er gelijk op zou staan met creditcard dus zou ik het een week later in huis hebben, maar omdat het via rekening overmaken moest omdat ik geen creditcard had gingen er een paar dagen meer overheen, en toen netjes een dikke week later binnen gekregenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:03 schreef Aresdreams het volgende:
BETERS!
gister nog met een werknemer van feedback over gehad, hoe slecht het bestellen wel niet was...
Die gaat binnekort zwart worden weerquote:
Ben er ook heel blij meequote:
Ach, waarschijnlijklanger dan een maand hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk, deze zaak was het netjes geregeld, als het geld er gelijk op zou staan met creditcard dus zou ik het een week later in huis hebben, maar omdat het via rekening overmaken moest omdat ik geen creditcard had gingen er een paar dagen meer overheen, en toen netjes een dikke week later binnen gekregen![]()
Bij feedback zou ik nu nog een maand kunnen wachten en daar was die nog duurder ook...
Ja er zou weer minimaal een maand overheen gaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijklanger dan een maand hoor
die apen in rotterdam kunnen niks
ik zit al bijna een jaar te wachten op een setje snaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |