Gast, Nederland staat bekend als een goed vrouwenland. Tenzij je op alto oostblokchicks valt natuurlijk. Maarja ik verblijf in Utrecht, dus....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En, vallen de Nederlanse meisjes jou ook zo tegen?![]()
Sexy gitaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef wizl het volgende:
Speel sinds september 2006 op een Cort Earth 100 (akoustisch)
Sinds kort de collectie (ahem) uitgebreid met:
[[url=http://img38.picoodle.com/img/img38/8/6/25/f_DSC7828m_1b99bdb.jpg]afbeelding][/URL]
Een Marshall MG30DFX en een Cort G254!! Ben er heel erg blij meeWat vinden jullie ervan?
Je hebt liever kerels?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En, vallen de Nederlanse meisjes jou ook zo tegen?![]()
Never went to Norway I guess?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gast, Nederland staat bekend als een goed vrouwenland. Tenzij je op alto oostblokchicks valt natuurlijk. Maarja ik verblijf in Utrecht, dus....![]()
Nee maar in Denemarken, Zweden en vooral Noorwegen is het één groot lekkere wijve festijn man.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je hebt liever kerels?
(niet dat ik daar problemen mee heb hoor, ga je gang)
All the pretty girls go to the city. Schijn bedriegt. Ik geloof ook niet dat alle Zweedsen schoon zijn.quote:
Wel. en in noorwegen ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
All the pretty girls go to the city. Schijn bedriegt. Ik geloof ook niet dat alle Zweedsen schoon zijn.
ok, meer betoverende blonde schoonheden voor mij. geloof me, alle meisjes daaro in Scandinavië zijn bloedmooi. De eerlijkheid gebied te zeggen dat de vrouwen (lees 40+) ook gewoon mooi zijn. Hier in Nederland is je schoonmoeder de lelijkste vrouw van de wereld, daaro is het nog wel te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
All the pretty girls go to the city. Schijn bedriegt. Ik geloof ook niet dat alle Zweedsen schoon zijn.
Die stekker heet een gitaarsnoer?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef kyoghu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
De Boss ME-50 is binnen. De goeie man heeft zelfs er een aluminium-koffer bijgedaan en als bonus nog een origineel Boss adapter
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Alleen geen stekker voor tussen versterker en ME-50
Kan dus nog niet testen/spelen
je wilt dus zeggen dat je zelf niet een hele berg kabels hebt liggen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef kyoghu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
De Boss ME-50 is binnen. De goeie man heeft zelfs er een aluminium-koffer bijgedaan en als bonus nog een origineel Boss adapter
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Alleen geen stekker voor tussen versterker en ME-50
Kan dus nog niet testen/spelen
Ja echt belachelijk, deze zaak was het netjes geregeld, als het geld er gelijk op zou staan met creditcard dus zou ik het een week later in huis hebben, maar omdat het via rekening overmaken moest omdat ik geen creditcard had gingen er een paar dagen meer overheen, en toen netjes een dikke week later binnen gekregenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:03 schreef Aresdreams het volgende:
BETERS!
gister nog met een werknemer van feedback over gehad, hoe slecht het bestellen wel niet was...
Die gaat binnekort zwart worden weerquote:
Ben er ook heel blij meequote:
Ach, waarschijnlijklanger dan een maand hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk, deze zaak was het netjes geregeld, als het geld er gelijk op zou staan met creditcard dus zou ik het een week later in huis hebben, maar omdat het via rekening overmaken moest omdat ik geen creditcard had gingen er een paar dagen meer overheen, en toen netjes een dikke week later binnen gekregen![]()
Bij feedback zou ik nu nog een maand kunnen wachten en daar was die nog duurder ook...
Ja er zou weer minimaal een maand overheen gaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijklanger dan een maand hoor
die apen in rotterdam kunnen niks
ik zit al bijna een jaar te wachten op een setje snaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |