Voer voor thuisquote:Op maandag 2 juli 2007 09:26 schreef Cynic het volgende:
ochtend!
Ben ook weer met een liedje bezig en hij is zowaar bijna af, ik moet alleen nog een solo bedenken en de zang.
http://media.putfile.com/Shadowsong
Ik denk dat er niet veel goedkopere (en simpelere) zijn als de boss, loopers zijn gewoon duur.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef SlaggY het volgende:
Goedemorgen allen, weet iemand een goed alternatief voor de Boss RC2 Loopstation? Weet nog niet of ik moet doorsparen voor 'n Boss of een goedkopere aanschaffen (als die er al zijn).
Ik was donderdag ook bij een bandje met een bassist die z'n bas onder z'n oksels had, maar dat was echt echt teringgaaf!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Donderdag een band gezien die alleen maar uit homo's bestond ofzo stuk voor stuk maar de bassist sloeg allesen ze waren saai, die bassist maakte me gewoon echt ARAHSHAHGAHGHAHGHEHRHGHG zoiets
met z'n bas onder z'n oksels
ff checken of ze een site hebben met een plaatje
-edit-
Tjek mij met m'n witte bas... nouja wit.. het is eigenlijk meer gebroke beige [afbeelding]
Altijd wat met die bassistenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik was donderdag ook bij een bandje met een bassist die z'n bas onder z'n oksels had, maar dat was echt echt teringgaaf!!!
Enter Shikari
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=5qpy0E0nKwQ zoek Brian
Kikke!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik was donderdag ook bij een bandje met een bassist die z'n bas onder z'n oksels had, maar dat was echt echt teringgaaf!!!
Enter Shikari
[afbeelding]
Ziet er wat cooler uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is hetnut van dat kapje over die snaren eigenlijk
Bassisten kunnen daar nou eenmaal niks aan doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef Aresdreams het volgende:
tja, bassisten vergeten wel eens wat meer he?
Kan je die niet zelf klussen? Een A/B switch is waarschijnlijk het simpelste pedaal wat je in elkaar kan zettenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:51 schreef punkjunk het volgende:
heeft er niet iemand een a/b switch voor mij voor een leuk prijsje? of wilt der een voor mij maken, voro een leuk prijsje?.
Marcus Miller leunt soms z'n hand erop bij het slappen enzo. Ik had er een op m'n Miller Jazz Bass, maar die heb ik er af gehaald. Slagplaat ook trouwens, resoneert beter. Dat hele ding trilt gewoon me als je een nootje speelt (ja, op een goede manier!)quote:Op maandag 2 juli 2007 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is hetnut van dat kapje over die snaren eigenlijk
Ik heb niks voor je te koop, maar heb je al gekeken naar de Boss LS-1 (Line selector)? Da's een heel handig pedaaltje waarmee je twee gitaren op één versterker (of andersom) kan aansluiten en kan switchen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:51 schreef punkjunk het volgende:
heeft er niet iemand een a/b switch voor mij voor een leuk prijsje? of wilt der een voor mij maken, voro een leuk prijsje?.
Nee dat is een ruistoevoegerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef imported_sphinx het volgende:
Je hebt toch ook wel van die Behringer switches?
(ja je wil toch goedkoop)
gitaar --> a/bquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:01 schreef Cynic het volgende:
waarom wil je eigenlijk een A/B switch? Zodat je je mooie nieuwe versterker en je oude versterker waar je altijd over klaagt tegelijk kan gebruiken?![]()
ik wil em juist als killswitchquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
heeft die korg geen true bypass dan?
Wat een enge vieze ventquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:25 schreef Neidropje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xLb7sj8ErS0
Mja dat ie goed kan spelen enz okeequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:49 schreef Cynic het volgende:
Devin is gaaf.
En op muziekgebied weet-ie best wel waar hij mee bezig is:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |