Volgens mij kijken ze hier straks allemaal met plezier op terug.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel gaaf om te doen vind ik!
eigenlijk welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Als je de beelden op het journaal ziet over oorlogen waar dit dus echt aan de gang is, schreeuwen we moord en brand. :'( Of ben ik nu een moralist?
beetje wel jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Als je de beelden op het journaal ziet over oorlogen waar dit dus echt aan de gang is, schreeuwen we moord en brand. Of ben ik nu een moralist?
Ja, dit is een spelletje namelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Als je de beelden op het journaal ziet over oorlogen waar dit dus echt aan de gang is, schreeuwen we moord en brand. Of ben ik nu een moralist?
dat taalgebruikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:36 schreef wouter10 het volgende:
Die vent kan wel heerlijk schreeuwen HEHEHE!
http://www.youtube.com/watch?v=X9bTcNqyOXE
Mooie!quote:
Tjonge jonge.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me wel leuk, mensen doodschieten.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
Mocht je als n00b graag DGK incrowd willen worden, hier een spoedcursus:
DGK Regulars [SNELCURSUS]
Bij sommige lasergames krijg je een vestje aan,wanneer je dan geraakt wordt gaat dat vest trillenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef itsme het volgende:
Ben blij dat het laser is alleen is het minder duidelijk of iemand geraakt is.
Misschien is er wel wat bij Amanda ingebracht wat triltquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Bij sommige lasergames krijg je een vestje aan,wanneer je dan geraakt wordt gaat dat vest trillen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
Shit, ze zouden nog 2 potjes? Moeten stoppen.
heerlijk was dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
Dit was echt leuk.
Vooral toen Dennis op zijn lazer kreeg.
Eindelijk gerechtigheid.
Wil ze nog steeds Dennix neukenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja op zoek naar prooi.
Ja, maar er niets mis met moralisten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Ik ga je teleurstellen en het met je eens zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ik ben mordicus tegen dit gedril van loser met een grote bek, die niks anders kunnen dan mensen uitkafferen omdat ze in het leger zitten en verder niks kunnen. Ik ben antimilitaristisch maar ik kijk omdat ze die poessie van een Dennix aanpakken. Ik weet het, zeg maar dat ik sneu ben.
Ik denk een van de brulsoldaten.quote:
Dat was Nathanaëlquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:45 schreef maril het volgende:
Zou die kerel met die zwater masker zich nog bekend maken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vind lieke er super uitzien in dat pak
mag ze vaker aan![]()
nee dat is soldat O ...........weet je nogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:45 schreef maril het volgende:
Zou die kerel met die zwater masker zich nog bekend maken.
Je stelt me niet teleur.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, maar er niets mis met moralisten.
En nog even
[..]
Ik ga je teleurstellen en het met je eens zijn
Dat Dennis niet durft te weigeren als hij er geen zin in heeft vind ik zwak; niet dat hij er niet goed in is of geen zin in heeft, maar het gebrek aan eigenheid. Durf dan gewoon te weigeren.
dat roep ik al de hele tijd en dan gebeurt het en dan mis ik hetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef Zora01 het volgende:
en loser is de poort uit..
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vind lieke er super uitzien in dat pak
mag ze vaker aan![]()
de ex van Nastasi ssssstttttquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef demins het volgende:
Die ene met die bivakmuts de hele tijd op, zou die een té bekend gezicht hebben???
Wie denk jij dat het is?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef demins het volgende:
Die ene met die bivakmuts de hele tijd op, zou die een té bekend gezicht hebben???
Cora of Wilgo????quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef demins het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, Milton Felter in da house.quote:
Ik dacht dat het over Bob Marley ging.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:52 schreef SiRojK het volgende:
WTF, die schreeuwneger is fan van 2Pac
Dat mag heul niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
Hij gaat ze branden voor Brian.
Ja graag zegt brian als ik gestressed ben dan draai ik ze
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:52 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja maar scan dat wisten we al..... het maakt volgens mij niet uit wat ze aanheeft voor jou![]()
ja die komt straks paaldansen en James Brown springt uit een taartquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Bob Marley ging.
wel nando is er nog gewoonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef Myriam1978 het volgende:
- Hoeveel cd's heb je?
- 11
- ik 27!!
Wat een kind!![]()
Heeft Jaap geen personal trainer meer?
Beelden aan het knippen en plakkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef robott het volgende:
4 streams t zelfde t zien. waar is de regie??
Brian zei dat hij álle cd's heeft, 11.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef Myriam1978 het volgende:
- Hoeveel cd's heb je?
- 11
- ik 27!!
Wat een kind!![]()
Heeft Jaap geen personal trainer meer?
Darrvoor vertelde brian dat hij alles alleen van de officiele sites had. Hij was trots dat hij niet illegaal bezig was.quote:
dat is fokkin terrorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Jaap op alle streams???
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik een lintje voor mijn man?? Die lieverd heeft de adapter van de laptop gereanimeerd![]()
Vertel heeft ie de verpakking erafgehaaldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik een lintje voor mijn man?? Die lieverd heeft de adapter van de laptop gereanimeerd![]()
Ik neem aan dat hij dit echt een verrassing wilde houden, en het van te voren al achter had geregeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:55 schreef noucky het volgende:
Het telefoongesprek van gisteravond door Huub dat hij het spontaan gisteravond regelde is dus gescript.
Donderdagavond waren de commando's al aanwezig !!!!!
DGK plaatst Huub dus bewust in een positie die alles regelt wat dus niet zo is.
Ja, dat schreven we hier al meteen na het telefoontje. Huub heeft het in overleg met 'achter' gedaan en hij mocht als 'uitvoerder' fungeren. Maar dat is toch niet erg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:55 schreef noucky het volgende:
Het telefoongesprek van gisteravond door Huub dat hij het spontaan gisteravond regelde is dus gescript.
Telefoon gesprek leek ook heel erg nep, iedereen zei datquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:55 schreef noucky het volgende:
Pleister geplakt en kusje gegeven?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
In het stopcontact gestoken, neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
nou gelijk bewijs dat de rest niet gescript is.... huub kan niet acterenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:58 schreef robott het volgende:
[..]
Telefoon gesprek leek ook heel erg nep, iedereen zei dat
en de stekker in het stopcontact gedaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel heeft ie de verpakking erafgehaald![]()
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:58 schreef robott het volgende:
[..]
Telefoon gesprek leek ook heel erg nep, iedereen zei dat
dat is een grap die bestaat al een tijdje, er ging een gerucht rond op internet vooral, dat jaap amez jaap van otterloo heet, die een acteur is, jaap reffereerd hier nu vaak naar als grapquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
jaap zegt dat ie is ingehuurd en elke maand vet krijgt betaald
Voordat iedereen dit gaat aanhalen dat het bewijs is dat alles nep is..... het was dus wel allemaal gein hè, die opmerking!! Hoewel er vast wel mensen zullen zijn die het als serieus zullen opvattenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
Jaap Amesz is ook acteurquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:01 schreef robott het volgende:
[..]
dat is een grap die bestaat al een tijdje, er ging een gerucht rond op internet vooral, dat jaap amez jaap van otterloo heet, die een acteur is, jaap reffereerd hier nu vaak naar als grap
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voordat iedereen dit gaat aanhalen dat het bewijs is dat alles nep is..... het was dus wel allemaal gein hè, die opmerking!! Hoewel er vast wel mensen zullen zijn die het als serieus zullen opvatten
Japio lult, hij doet alsof hij Jaap van Otterloo is, ook op zijn log.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
ja ik zeg het nu al 10x maar niemand lijkt het te begrijpenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voordat iedereen dit gaat aanhalen dat het bewijs is dat alles nep is..... het was dus wel allemaal gein hè, die opmerking!! Hoewel er vast wel mensen zullen zijn die het als serieus zullen opvatten
hij refereerd naar het gerucht wat te ronde deed op internetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio lult, hij doet alsof hij Jaap van Otterloo is, ook op zijn log.
nou ik geloof anders best dat hij hiervoor betaald wordquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat had scan al voorspeldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:04 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nou ik geloof anders best dat hij hiervoor betaald word
Dat worden ze allemaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:04 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nou ik geloof anders best dat hij hiervoor betaald word
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:06 schreef Marginaal het volgende:
Ik moet zeggen ik vind die Nadia wel een aangename beeldvulling![]()
super cute is zequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:06 schreef Marginaal het volgende:
durf het bijna niet te zeggen, maar ziet er aan de achterkant echt uit als een kerel...quote:
Bij mij heeft ze een kleiner kontje...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:06 schreef Donnie29 het volgende:
Thanks scanman en mokum020!
idd beeldvullingquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:06 schreef Marginaal het volgende:
Noem je dat een kont?quote:
een plofkip is zequote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij mij heeft ze een kleiner kontje...![]()
Ach 22 jaar en een liposuctie .... Ze hebben het domweg teruggespoeten op een verkeerder plekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Tjezus, wat een lelijk figuur heeft dat kind. Een lichaam van een kerel.
Hahahaha ja idd..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij mij heeft ze een kleiner kontje...![]()
Hoe kom je daar nu bij? Ze zei net....ik ga douchen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:09 schreef robott het volgende:
gatver lieke gaat niet eens douchen :/ lekker stinken dan
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Nadia veruit het knapste meisje dat in DGK zit.
stond ie gister ook al, of eergister, toen zei hij dat zn vinger nog n keer gebroken moest worden door de dokter omdat hij scheef stondquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef 2live het volgende:
huub zijn vinger staat weer scheef
Iet wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft idd iet wat hangtieten.
Wat een lul om dan ook mee te doen.... ik snap wel dat hij zich niet wil laten kennen maar lijkt me erg pijnlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef 2live het volgende:
huub zijn vinger staat weer scheef
oh, natas zei het netquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef robott het volgende:
[..]
stond ie gister ook al, of eergister, toen zei hij dat zn vinger nog n keer gebroken moest worden door de dokter omdat hij scheef stond
wie zegt dat ze niet gaat douchen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:09 schreef robott het volgende:
gatver lieke gaat niet eens douchen :/ lekker stinken dan
Het zal Scan ook niet zijn.quote:
Zie het als kunst. Gewoon een prachtshot door een getint glas. Gewoon mooi en toevallig naaktquote:
Toch was de BB douche wat dat betreft onthullender.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De opmerking van 'n user dat Nadia 'n grote bos haar had staan kunnen we wel vergeten, denk ik
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zou je nog wel eens kunnen verrassenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
Polletje er tegenaan gooien? Het lijkt me dat vrouwen massaal op Nadia's uiterlijk afgeven, terwijl de mannen daar niet zo'n last van hebben...
Ik blijf het een leuk stel vinden.quote:
Die is net niet goed. Ze duwt niets tegen het glas aanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Inderdaad, die scanman toch ......
[afbeelding]
Ik vind haar bloedmooi en ik vind Dennis spuuglelijk, en nu? Hoe moet het nu verder met me?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
Polletje er tegenaan gooien? Het lijkt me dat vrouwen massaal op Nadia's uiterlijk afgeven, terwijl de mannen daar niet zo'n last van hebben...
Dat moet je ons laten weten als er nog iets te zien is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:17 schreef FdW het volgende:
DGK werd net even grondig de grond in geboord met beelden door Eric van Muiswinkel op 1.
Tja, makkelijk scoren hè. Ook Van Muiswinkel houdt wel van makkelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:17 schreef FdW het volgende:
DGK werd net even grondig de grond in geboord met beelden door Eric van Muiswinkel op 1.
Go for it, het zal je tegenvallen wat mannen denken van Nadia.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
Ik snap dat gezeik ook niet zo... dus ze heeft geen taille... legio vrouwen die geen taille hebben, dus ze heeft geen pront vooruitstaande borsten... lekker belangrijk, ze is ook vast niet de enige, het ziet er iig niet zo ranzig uit als die neptieten van Amanda, Natasia en Ilona.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
BB Belgie, voorkant open en 3 wanden van helder glas ........quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch was de BB douche wat dat betreft onthullender.![]()
En met mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind haar bloedmooi en ik vind Dennis spuuglelijk, en nu? Hoe moet het nu verder met me?![]()
ik vind nadia ook erg mooi hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind haar bloedmooi en ik vind Dennis spuuglelijk, en nu? Hoe moet het nu verder met me?![]()
Zeker weten. Nadia heeft een mooi koppie, maar een zwaar beroerd lichaam.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:17 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zou je nog wel eens kunnen verrassen![]()
Gewoon blijven zoals je bent...daar hou ik vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef Dogga het volgende:
denkt natasja nou echt dat ze mooie tieten heeft?
En die heb ik ook, maar had jij al geplaatstquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is net niet goed. Ze duwt niets tegen het glas aan
Sjon de Mol werd gevraagd naar het voortbestaan van DGK, maar z'n antwoord was ontwijkend in de zin dat het wel de bedoeling was...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, makkelijk scoren hè. Ook Van Muiswinkel houdt wel van makkelijk.
Pol maken en invullen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Er zoijn weinig vrouwen perfect hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Nadia heeft een mooi koppie, maar een zwaar beroerd lichaam.
Mensen die haar helemaal mooi vinden hebben vast de naaktcaps nog niet gezien. Een vrouw van 50 zou er nog niet blij mee zijn.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Sylvia komt paaldansen.... of ben ik nu de 50e die dat meldt?
Ik vind Nadia ook mooi en Dennis lelijk, dus trek het je niet aanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan is het toch helemaal geen 'sport' meerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En die heb ik ook, maar had jij al geplaatst
edit : Dit soort momenten cap ik met 6 caps per seconde
Je bent de 2e volgens mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Goed planquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
Nee.quote:
Zulke borsten voor een meisje van 22. Nee, dat heb ik volgens mij nog niet vaak gezien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Er zoijn weinig vrouwen perfect hoor.
Sylvia paaldansen voor Jaap... geloof er niks van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
volgens natasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:24 schreef lorence1 het volgende:
mitch billen zijn vies
Jij zit ook duidelijk met de verkeerde verhoudingen van de stream.quote:
hoevaak zie je borsten van meisjes van 22quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zulke borsten voor een meisje van 22. Nee, dat heb ik volgens mij nog niet vaak gezien.
Ze zijn iig echt, dit soort oeverloos gezeik om niets veroorzaakt nou juist dat al die onzekere kutpubers al het liefst op hun 17de een paar neptieten willen hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zulke borsten voor een meisje van 22. Nee, dat heb ik volgens mij nog niet vaak gezien.
Inderdaad ja. Heupen als een 'kelly' en borsten waarvan de tepels bijna recht naar beneden wijzen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:23 schreef pullup het volgende:
Nadia heeft een mooi koppie en een stel prachtbenen maar wat er tussenin zit is erg jammer
Er wordt hier gedaan of de meerderheid van de vrouwen maatje 36 heeft en allemaal geweldige borsten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Er zoijn weinig vrouwen perfect hoor.
Nog niet misschien. Word er niet goed van dat als je Amanda niet mooi vindt, je automatisch jaloers bent en gefrustreerd. Er bestaat zoiets als smaken verschillen en ik ben ontzettend blij met mezelf en nog blijer dat ik er niet zo uitzie als Amanda. Dennis die zgn de mooiboy en playboy moet zijn zou ik zo voorbijlopen en ik zou hem niet opmerken al ging die voor me springen.quote:
Gewoon je vinger op de printscreen knop gedrukt houden, dan blijven de caps komen in de sneldheid die je computer/disk kan bijhouden. Doe ik alleen als de beelden snel bewegen om de beste te kunnen uitzoeken. (Ik heb F2 als printscreenknop ingesteld)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het toch helemaal geen 'sport' meer![]()
Ik zit gewoon te wachten op hét moment en dan F6
Geen taille, schouders als een bootwerker.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is literatuur over! En vaktijdschriften...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hoevaak zie je borsten van meisjes van 22![]()
Als je dat denkt, moet je dat vooral doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn iig echt, dit soort oeverloos gezeik om niets veroorzaakt nou juist dat al die onzekere kutpubers al het liefst op hun 17de een paar neptieten willen hebben![]()
Ga eens een dagje achter de pc vandaan en loop eens over het strand. Je zal verbaasd staan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies en diegene die zo zeiken moeten eerst maar eens zelf in de spiegel kijken of ze zelf zo'n volmaakt lichaam hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn iig echt, dit soort oeverloos gezeik om niets veroorzaakt nou juist dat al die onzekere kutpubers al het liefst op hun 17de een paar neptieten willen hebben![]()
aan het huilen, er zit een vlekje modder op zijn gezicht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:26 schreef F04 het volgende:
Waar is dennis?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:27 schreef demins het volgende:
[..]
Daar is literatuur over! En vaktijdschriften...
Hoeveel onzekere pubers posten hier? Nog erger, hoeveel prutsers van so called plastisch chirurgen plaatsen neptieten bij kids van 17?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
vergeet de websites niet:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:27 schreef demins het volgende:
[..]
Als man zijnde ben ik het hier volledig mee eens, ik prefereer ook liever een vrouw zoals de natuur haar gemaakt heeft in tegenstelling tot de zogenaamde perfectie die word opgedrongen door de maatschappij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
De meerderheid van de vrouwen van 22 heeft idd mooie borsten. Of ze nou klein zijn of cup D ... ze zijn over het algemeen wel mooi en wijzen niet naar beneden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Er wordt hier gedaan of de meerderheid van de vrouwen maatje 36 heeft en allemaal geweldige borsten.
daarom is de push-up bh ook zo'n groot succes
Nee doe idd maar niet... gelukkig hebben alle 40'ers hier nog het lichaam van een jonge god(in) en waren ze op hun 22ste nog perfecterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je dat denkt, moet je dat vooral doen.Ik zal al jouw negatieve opmerkingen vanaf nu ook op een weegschaal gaan leggen. Ach weet je wat, die moeite ga ik ook niet eens nemen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:27 schreef demins het volgende:
[..]
"wijzen niet naar beneden"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meerderheid van de vrouwen van 22 heeft idd mooie borsten. Of ze nou klein zijn of cup D ... ze zijn over het algemeen wel mooi en wijzen niet naar beneden.
Precies.... en gelukkig beoordelen we hier de bewoners. Gek genoeg zijn er vandaag opeens een aantal users geweest die daar ineens niet meer tegen schijnen te kunnen. En straks zeiken ze een ander weer totop het bot af.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee doe idd maar niet... gelukkig hebben alle 40'ers hier nog het lichaam van een jonge god(in) en waren ze op hun 22ste nog perfecter![]()
Het wordt wel saai hoor als alleen mensen met een volmaakt lichaam mogen afgeven op de schoonheidsfoutjes van een anderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies en diegene die zo zeiken moeten eerst maar eens zelf in de spiegel kijken of ze zelf zo'n volmaakt lichaam hebben.![]()
Ahum, kijk eens wat beter rond zou ik zeggen, er zijn meer dan genoeg dames die jonger zijn dan 22 en de borsten ook al aardig hebben hangen en helemaal die dames met cup D.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meerderheid van de vrouwen van 22 hebben idd mooie borsten. Of ze nou klein zijn of cup D ... ze zijn over het algemeen wel mooi en wijzen niet naar beneden.
Dat kind heeft zichzelf niet gemaakt en zou het zelf waarschijnlijk ook liever anders hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meerderheid van de vrouwen van 22 heeft idd mooie borsten. Of ze nou klein zijn of cup D ... ze zijn over het algemeen wel mooi en wijzen niet naar beneden.
Jij reageert niet op mij neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog niet misschien. Word er niet goed van dat als je Amanda niet mooi vindt, je automatisch jaloers bent en gefrustreerd. Er bestaat zoiets als smaken verschillen en ik ben ontzettend blij met mezelf en nog blijer dat ik er niet zo uitzie als Amanda. Dennis die zgn de mooiboy en playboy moet zijn zou ik zo voorbijlopen en ik zou hem niet opmerken al ging die voor me springen.
Wat blijft er dan nog over van de mannen die een vrouw lelijk vinden. Wat zegt dat over hen?![]()
LOL... daarvoor hoef ik niet achter m'n pc vandaan hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ga eens een dagje achter de pc vandaan en loop eens over het strand. Je zal verbaasd staan.
Dat zijn de ergste...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:30 schreef Marginaal het volgende:
[..]
Ahum, kijk eens wat beter rond zou ik zeggen, er zijn meer dan genoeg dames die jonger zijn dan 22 en de borsten ook al aardig hebben hangen en helemaal die dames met cup D.
Dat kind heeft zich al laten leeg zuigen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat kind heeft zichzelf niet gemaakt en zou het zelf waarschijnlijk ook liever anders hebben.
Ja dat is wel zo maar de hele dag gaat het al over dat Nadia hangborsten heeft en dat weten we nu allemaal wel hoor!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het wordt wel saai hoor als alleen mensen met een volmaakt lichaam mogen afgeven op de schoonheidsfoutjes van een ander![]()
Amanda vind ik ook niet mooi.. tenminste die kop niet. De rest is weinig verkeerd aan, alleen jammer van die siliconen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jij reageert niet op mij neem ik aan?
Ik vind Amanda helemaal niet mooi en het is mooi dat je blij met jezelf bent. Waarom ook niet.
Van mooiboys heb ik geen verstand, maar wat mij betreft loop je hem gezellig voorbij. Why not?
ga jij wel eens naar een strand?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hoevaak zie je borsten van meisjes van 22![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |