Misschien is er wel wat bij Amanda ingebracht wat triltquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Bij sommige lasergames krijg je een vestje aan,wanneer je dan geraakt wordt gaat dat vest trillen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
Shit, ze zouden nog 2 potjes? Moeten stoppen.
heerlijk was dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
Dit was echt leuk.
Vooral toen Dennis op zijn lazer kreeg.
Eindelijk gerechtigheid.
Wil ze nog steeds Dennix neukenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja op zoek naar prooi.
Ja, maar er niets mis met moralisten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Als je de beelden op het journaal ziet over oorlogen waar dit dus echt aan de gang is, schreeuwen we moord en brand. Of ben ik nu een moralist?
Ik ga je teleurstellen en het met je eens zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ik ben mordicus tegen dit gedril van loser met een grote bek, die niks anders kunnen dan mensen uitkafferen omdat ze in het leger zitten en verder niks kunnen. Ik ben antimilitaristisch maar ik kijk omdat ze die poessie van een Dennix aanpakken. Ik weet het, zeg maar dat ik sneu ben.
Ik denk een van de brulsoldaten.quote:
Dat was Nathanaëlquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:45 schreef maril het volgende:
Zou die kerel met die zwater masker zich nog bekend maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |