Nee, als je cossen leest weet je dat het mijn suggestie aan 10 was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef SiRojK het volgende:
Echt vet idee van Huub (Als het van hem kwam)
Zijn dit ze?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zag Stijn & deborah!
Ik vind het vooral onprofessioneel van die mensen dat ze zo'n persoon niet in hun waarde laten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had me ook niet zo laten behandelen.
Als hij gewoon had mee gedaan was er niets loos geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat meen ej neit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vriendje van Japio druipt af
[afbeelding]
[afbeelding]
Heul nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef riri het volgende:
5 minuten de tijd???? dat haaaaaalt Dennix nooit in 5 minuten
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik ben hier gewoon echt niet voor gemaakt"
Sergeant: "Waarvoor wel dan?"
Daar is het een goede voor inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef eeff het volgende:
Lieke moet gewoon het leger in!!!!!!!!!!
Zo zie ik het ook ja. Belachelijk hoe ze daar behandeld worden. Wel vermakelijk voor ons natuurlijk, maar ze moesten het mij ook niet flikken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef robott het volgende:
[..]
Ik vind het vooral onprofessioneel van die mensen dat ze zo'n persoon niet in hun waarde laten.
Als hij zegt ik doe niet mee, doet hij niet mee toch?
Dat zei mijn vrouw vannacht ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Slappeling. Het is eenmalig en het gaat over.![]()
Ik ook niet, maar hij heeft toch geweten dat dit zou gebeuren, kan nooit nieuws zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft het wat mij betreft nog lang volgehoudenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef itsme het volgende:
[..]
dat meen ej neit.
Wat een faluwe lul zeg.
Slappeling. Het is eenmalig en het gaat over.![]()
Ik ook niet. ik zou zelfs uit protest niet mee doen met dat militaristisch gedoequote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je een nachtmerrie?quote:
idd.. maar of het zo verstandig isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Respect voor Huub. Hij doe toch mee (ook de vijver in)![]()
hij wist dat er drillinstructeurs kwamen, dus dan moet je niet zeuren.... dit is gaafquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:13 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ook niet. ik zou zelfs uit protest niet mee doen met dat militaristisch gedoe
Waarom doet zdngmw niet meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.. maar of het zo verstandig is![]()
Maar als iemand hier van kan genieten is het behalve Brian en Lieke toch ook zeker Huub en ik denk dat Natasja het ook wel prachtig had gevonden.
NIet waar, gisteravond zei Huub tegen de vertegenwoordiger van de groep Dennis aan te moeten pakken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef CoT het volgende:
[..]
Hij liet huub vallen, dat zagen die instructeurs
Ik moest ook lachen toen ik dat zagquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Sjoerd in een onderbroek vAN de HEMA ?
Wat mij betreft prima hoor de HEMA maar hij mot wel passenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Sjoerd in een onderbroek vAN de HEMA ?
Worden die nog verkocht?quote:
Waarom niet? Hij heeft toch geen open botbreuk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
....
Sorry maar Huub doet al een tijdje mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:13 schreef robott het volgende:
Gelukkig gaat huub nu wel mee doen
Of een taart uit een bloot meisjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht bij vrijgezellenfeestjes meer aan een bloot meisje dat springt uit een taart.![]()
Het is geen open botbreuk en zo kan het geen kwaad. En ja, Natasja had ook mee gedaan als ze niet bij dr Clavan was geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Maar als iemand hier van kan genieten is het behalve Brian en Lieke toch ook zeker Huub en ik denk dat Natasja het ook wel prachtig had gevonden.
die was er maar toen was jij er niet....................helaasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht bij vrijgezellenfeestjes meer aan een bloot meisje dat springt uit een taart.![]()
Volgens mij wist hij alleen dat hij naar een vrijgezellenfeest ging toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij heeft toch geweten dat dit zou gebeuren, kan nooit nieuws zijn.
Ik vind het oprecht leuk om naar te kijken, maar als bachelorparty zou je het voor mij niet hoeven organiseren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef voyeur het volgende:
Zijn er echt mensen die dit een leuk feestje lijkt? Oprecht?
Ja. Ik dus. Ik geniet, sorry hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef voyeur het volgende:
Had ie moddervet moeten zijn omdat het een vriend van Jaap is dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:17 schreef Zora01 het volgende:
jemig wat is die vriend van Jaap gespierd zeg..had ik niet verwacht
nee dat bedoelde ik niet lol.. meer dat ik hem niet het type sportschoolbezoeker vindquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Had ie moddervet moeten zijn omdat het een vriend van Jaap is dan?![]()
Nee, ik ben mordicus tegen dit gedril van loser met een grote bek, die niks anders kunnen dan mensen uitkafferen omdat ze in het leger zitten en verder niks kunnen. Ik ben antimilitaristisch maar ik kijk omdat ze die poessie van een Dennix aanpakken. Ik weet het, zeg maar dat ik sneu ben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef voyeur het volgende:
eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht leuk om naar te kijken, maar als bachelorparty zou je het voor mij niet hoeven organiseren.
whahahahaquote:
Niet met 'American Chicken'??? Zo noemt Nasty dat altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef Sug4r het volgende:
Amanda wilt een pistoletje met filet americain![]()
als jij er zo uitziet dan neem ik die stem wel voor lief....of heb jij wel een mooie stem?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tsssssssss..ik heb ook Army op mijn shirt staan hoor![]()
Daar denk ik altijd aan!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
het was natuurlijk niet alleen dat Jaap opeens dikke maatjes werdt met Dennix maar ook zijn behandeling van sommige damesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel goed dat die vriend van Jaap heeft gezegd dat het publiek Jaap super vind met Huub en stom met Dennis, want Dennis wordt gehaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |