Wat mij betreft prima hoor de HEMA maar hij mot wel passenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Sjoerd in een onderbroek vAN de HEMA ?
Worden die nog verkocht?quote:
Waarom niet? Hij heeft toch geen open botbreuk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.. maar of het zo verstandig is![]()
....
Sorry maar Huub doet al een tijdje mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:13 schreef robott het volgende:
Gelukkig gaat huub nu wel mee doen
Of een taart uit een bloot meisjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht bij vrijgezellenfeestjes meer aan een bloot meisje dat springt uit een taart.![]()
Het is geen open botbreuk en zo kan het geen kwaad. En ja, Natasja had ook mee gedaan als ze niet bij dr Clavan was geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.. maar of het zo verstandig is![]()
Maar als iemand hier van kan genieten is het behalve Brian en Lieke toch ook zeker Huub en ik denk dat Natasja het ook wel prachtig had gevonden.
die was er maar toen was jij er niet....................helaasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht bij vrijgezellenfeestjes meer aan een bloot meisje dat springt uit een taart.![]()
Volgens mij wist hij alleen dat hij naar een vrijgezellenfeest ging toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij heeft toch geweten dat dit zou gebeuren, kan nooit nieuws zijn.
Ik vind het oprecht leuk om naar te kijken, maar als bachelorparty zou je het voor mij niet hoeven organiseren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef voyeur het volgende:
Zijn er echt mensen die dit een leuk feestje lijkt? Oprecht?
Ja. Ik dus. Ik geniet, sorry hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef voyeur het volgende:
Zijn er echt mensen die dit een leuk feestje lijkt? Oprecht?
Had ie moddervet moeten zijn omdat het een vriend van Jaap is dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:17 schreef Zora01 het volgende:
jemig wat is die vriend van Jaap gespierd zeg..had ik niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |