ik snap ut ook niet, het zit nu beter dan ooitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:57 schreef Kinga het volgende:
Ongelovelijk dat Amanda maar met haar haar bezig blijft.
Dat laatste is dan weer jammer. Ik zeg het gewoon nóg een keer, dat joch had verwijderd moeten worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een hekel aan hem, maar ik vind dat hij dit goed doet. Zelfs een watje overhalen om toch weer mee te doen.
Dennix.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef Donnie29 het volgende:
Wie werd er zo door die instructeur gepakt??
Knokken wat hij doet mete gekneusde vingers en nu gebroken is wel verantwoord ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:57 schreef farceman het volgende:
Onverantwoord om huub met die vinger mee te laten doen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer jammer. Ik zeg het gewoon nóg een keer, dat joch had verwijderd moeten worden.
Hij liet huub vallen, dat zagen die instructeursquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Dennis wordt weer zo ongeveer gewurgd. Ik weet het niet, maar ik zit vol verbazing te kijken dat dit allemaal zomaar kan. Dennis is het lijdend voorwerp, dus okee.... maar tich.
Hij is toch zo stoer....kom maar op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Dennis wordt weer zo ongeveer gewurgd. Ik weet het niet, maar ik zit vol verbazing te kijken dat dit allemaal zomaar kan. Dennis is het lijdend voorwerp, dus okee.... maar tich.
jezus kijk op je streams. Hij doet mee terwijlk dat niet de bedoeling was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef noucky het volgende:
[..]
Knokken wat hij doet mete gekneusde vingers en nu gebroken is wel verantwoord ?
Huub durft gewoon niet te laten zien dat hij sportief een kneus is, that's all.
Nu heeft hij een reden Dennis aan te pakken, zeer laf als je zelf niet mee doet.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar Huub wou wel meedoen hoor, hij mocht niet van achter.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef noucky het volgende:
[..]
Knokken wat hij doet mete gekneusde vingers en nu gebroken is wel verantwoord ?
Huub durft gewoon niet te laten zien dat hij sportief een kneus is, that's all.
Nu heeft hij een reden Dennis aan te pakken, zeer laf als je zelf niet mee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |