Huub doet echt altijd mee met ALLES, alles fysiek doet hij hartstikke z'n best...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
hahaha wel n afgang dat huub nie mee doenwat n mietje
hij kan toch wel meerennequote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft een gebroken vinger, remember.
Ben je scheel ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef Donnie29 het volgende:
Eerste keer dat jullie een team zijn in die kutkooi hahahaa.
He kloon (van een gebande waarschijnlijk) 10 hetzelfde hoeft niet, kan je nog wat nuttigs zeggen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
ja die wordt na afloop van de training om het af te toppen nog ff gegangbangd door het hele stelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Moet Amanda marketentster spelen?
Ik heb eigenlijk een hekel aan hem, maar ik vind dat hij dit goed doet. Zelfs een watje overhalen om toch weer mee te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef Kinga het volgende:
Vind het wel meevallen van Brian, die doet gewoon lekker mee..
Brian vind dit leuk..... ik ook trouwens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:31 schreef 2live het volgende:
Cool van Brian; that;s the spirit!!!
VrouwTJES?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef Donnie29 het volgende:
De vrouwtjes doen ook mee en zeiken ook totaal niet...
Gaaf dat Huub nu eens niet gepakt word.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub doet echt altijd mee met ALLES, alles fysiek doet hij hartstikke z'n best...
Nu zit hij in een rol en met z'n vingers doet hij een keer niet mee, gelijk een afgang noemen.. pff
Dat is juist mooi! Hij organiseert het juistquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
Prachtig!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef BarryK het volgende:
"het is geen modeshow, gewoon gaan staan", militair tegen dennis
Laat maar, tonythewiseguy zat gisteren ook al de hele tijd hier alles te verziekenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
He kloon (van een gebande waarschijnlijk) 10 hetzelfde hoeft niet, kan je nog wat nuttigs zeggen?
ik vind het ook stoer!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:36 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian vind dit leuk..... ik ook trouwens.
Toch hartstikke stoer... heerlijk in de modder
Missschien is het Gabyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:37 schreef CoT het volgende:
Waarom heeft die ene gast een bivakmuts op?
Wil die niet herkend worden ofzo![]()
Huub is te laf om mee te doen , organiseren oke , maar mee doen? ho maar..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaaf dat Huub nu eens niet gepakt word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |