Dit is nou een vrijgezellenparty á la Gouden Kooiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef DaanDobber het volgende:
Uhhh, hallo jongens en meisjes! Ik ben er net. Wat is er aan de hand? Ik zie twee negers als militaire ruzieen met een krullenbol.
Wie zijn al deze nieuwe bewoners?
En gelijk heeft ie, ik had die gasten allang voor hun bek geramt, achterlijk militairitisch gedoe.quote:
Vrijgezellenfeest voor Jaap, een stel drillinstructeurs nemen ze onder handen. 3 Vrienden van Jaap zijn er ook. 1 van die vrienden is zwaar kansloos en weigert mee te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef DaanDobber het volgende:
Uhhh, hallo jongens en meisjes! Ik ben er net. Wat is er aan de hand? Ik zie twee negers als militaire ruzieen met een krullenbol.
Wie zijn al deze nieuwe bewoners?
Waar zijn de strippers waar je bananen uit kan eten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef Sev het volgende:
[..]
Dit is nou een vrijgezellenparty á la Gouden Kooi
opzouten met die gast.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hij vind het nog steeds niet leuk.
Omdat hij zn vingers gespalkt heeft en omdat hij het georganiseerd heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef lillkiss het volgende:
hoezo doet 'pussy' huub niet mee??
tis een spel; Brian gaat daar heel goed mee om!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie, ik had die gasten allang voor hun bek geramt, achterlijk militairitisch gedoe.![]()
opdrukken met gebroken vingers???????????quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef lillkiss het volgende:
hoezo doet 'pussy' huub niet mee??
Bootcamp voor JApio, ik erger me kapot aan dat militairistische gedrilquote:
En Jaap ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef 2live het volgende:
[..]
tis een spel; Brian gaat daar heel goed mee om!
Dat is toch ook zijn rol?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub moet wel zijn smoel houden, hij loopt erbij als een drilmaster
jaap drukt tog ook niet op...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
opdrukken met gebroken vingers???????????
Hmmm dit is om te kotsen inderdaad vooralsnogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bootcamp voor JApio, ik erger me kapot aan dat militairistische gedril![]()
![]()
![]()
Ze spelen allemaal mee, behalve Huubje. Zwak. Zie hem staan als een instructeur. HEM MOETEN ZE AANPAKKEN ALS DIE VRIEND VAN JAAP.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub moet wel zijn smoel houden, hij loopt erbij als een drilmaster
Nou... dat zou hilarisch zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef tonythewiseguy het volgende:
ze kunne toch gewoon gaan verstoppe buiten ofsozou ik doen
Dat is het voordeel als je mag organiseren en als je vingers gespalkt zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal mee, behalve Huubje. Zwak. Zie hem staan als een instructeur. HEM MOETEN ZE AANPAKKEN ALS DIE VRIEND VAN JAAP.
10 militairen en jij ben omquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef itsme het volgende:
OMG Ik heb weer streams. Dit moest ik zien Dennix in de modder.
en die vriend van jaap.![]()
Brian is nu pissed op die gozer die niet meedoet!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat Jaap dit geintje van huub wel kan waarderen. Zo niet dan zou hij me tegenvallen
Idd, wat een gigantisch lulletjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:31 schreef Kinga het volgende:
Ohhhhh, die vriend van Jaap maakt zich ZO belachelijk.
Vriend van jaap. Dat is nu toch dennis?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal mee, behalve Huubje. Zwak. Zie hem staan als een instructeur. HEM MOETEN ZE AANPAKKEN ALS DIE VRIEND VAN JAAP.
Ja wtf. Die is ook niet erg hoe noem je dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
En loser01 doet toch meer mee....
sportief?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja wtf. Die is ook niet erg hoe noem je dat.
Precies, maar of Huub dit bedoelde met motivatie...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Vriend van jaap. Dat is nu toch dennis?
Dankzij huub valt Jaap nog af ook.![]()
Niet erg een goede vriend van Jaap? Dat is toch lame als je je zo opstelt tijdens het vrijgezellenfeest van je vriend.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja wtf. Die is ook niet erg hoe noem je dat.
je valt in herhalingquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
hahaha wel n afgang dat huub nie mee doenwat n mietje
Die hadden ze al lang uit de villa moeten knikkeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
En loser01 doet toch meer mee....
Met gebroken vingers opdrukken? Doe jij 't ffquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
Ik heb het idee dat huij alk moment dood neervalt, begrijp niet dat ze bij hem niet rustiger doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef kissa het volgende:
Dit lijkt me niet goed voor Joop....
Okay.... je hebt dit nu 7 keer gepost, en 7 keer een antwoord gekregen waarom hij niet meedoet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
Hij heeft een gebroken vinger, remember.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |