Dit is nou een vrijgezellenparty á la Gouden Kooiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef DaanDobber het volgende:
Uhhh, hallo jongens en meisjes! Ik ben er net. Wat is er aan de hand? Ik zie twee negers als militaire ruzieen met een krullenbol.
Wie zijn al deze nieuwe bewoners?
En gelijk heeft ie, ik had die gasten allang voor hun bek geramt, achterlijk militairitisch gedoe.quote:
Vrijgezellenfeest voor Jaap, een stel drillinstructeurs nemen ze onder handen. 3 Vrienden van Jaap zijn er ook. 1 van die vrienden is zwaar kansloos en weigert mee te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef DaanDobber het volgende:
Uhhh, hallo jongens en meisjes! Ik ben er net. Wat is er aan de hand? Ik zie twee negers als militaire ruzieen met een krullenbol.
Wie zijn al deze nieuwe bewoners?
Waar zijn de strippers waar je bananen uit kan eten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef Sev het volgende:
[..]
Dit is nou een vrijgezellenparty á la Gouden Kooi
opzouten met die gast.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hij vind het nog steeds niet leuk.
Omdat hij zn vingers gespalkt heeft en omdat hij het georganiseerd heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef lillkiss het volgende:
hoezo doet 'pussy' huub niet mee??
tis een spel; Brian gaat daar heel goed mee om!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie, ik had die gasten allang voor hun bek geramt, achterlijk militairitisch gedoe.![]()
opdrukken met gebroken vingers???????????quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef lillkiss het volgende:
hoezo doet 'pussy' huub niet mee??
Bootcamp voor JApio, ik erger me kapot aan dat militairistische gedrilquote:
En Jaap ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef 2live het volgende:
[..]
tis een spel; Brian gaat daar heel goed mee om!
Dat is toch ook zijn rol?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub moet wel zijn smoel houden, hij loopt erbij als een drilmaster
jaap drukt tog ook niet op...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
opdrukken met gebroken vingers???????????
Hmmm dit is om te kotsen inderdaad vooralsnogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bootcamp voor JApio, ik erger me kapot aan dat militairistische gedril![]()
![]()
![]()
Ze spelen allemaal mee, behalve Huubje. Zwak. Zie hem staan als een instructeur. HEM MOETEN ZE AANPAKKEN ALS DIE VRIEND VAN JAAP.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub moet wel zijn smoel houden, hij loopt erbij als een drilmaster
Nou... dat zou hilarisch zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef tonythewiseguy het volgende:
ze kunne toch gewoon gaan verstoppe buiten ofsozou ik doen
Dat is het voordeel als je mag organiseren en als je vingers gespalkt zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal mee, behalve Huubje. Zwak. Zie hem staan als een instructeur. HEM MOETEN ZE AANPAKKEN ALS DIE VRIEND VAN JAAP.
10 militairen en jij ben omquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef itsme het volgende:
OMG Ik heb weer streams. Dit moest ik zien Dennix in de modder.
en die vriend van jaap.![]()
Brian is nu pissed op die gozer die niet meedoet!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat Jaap dit geintje van huub wel kan waarderen. Zo niet dan zou hij me tegenvallen
Idd, wat een gigantisch lulletjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:31 schreef Kinga het volgende:
Ohhhhh, die vriend van Jaap maakt zich ZO belachelijk.
Vriend van jaap. Dat is nu toch dennis?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal mee, behalve Huubje. Zwak. Zie hem staan als een instructeur. HEM MOETEN ZE AANPAKKEN ALS DIE VRIEND VAN JAAP.
Ja wtf. Die is ook niet erg hoe noem je dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
En loser01 doet toch meer mee....
sportief?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja wtf. Die is ook niet erg hoe noem je dat.
Precies, maar of Huub dit bedoelde met motivatie...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Vriend van jaap. Dat is nu toch dennis?
Dankzij huub valt Jaap nog af ook.![]()
Niet erg een goede vriend van Jaap? Dat is toch lame als je je zo opstelt tijdens het vrijgezellenfeest van je vriend.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja wtf. Die is ook niet erg hoe noem je dat.
je valt in herhalingquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
hahaha wel n afgang dat huub nie mee doenwat n mietje
Die hadden ze al lang uit de villa moeten knikkeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
En loser01 doet toch meer mee....
Met gebroken vingers opdrukken? Doe jij 't ffquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
Ik heb het idee dat huij alk moment dood neervalt, begrijp niet dat ze bij hem niet rustiger doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef kissa het volgende:
Dit lijkt me niet goed voor Joop....
Okay.... je hebt dit nu 7 keer gepost, en 7 keer een antwoord gekregen waarom hij niet meedoet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
Hij heeft een gebroken vinger, remember.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
Huub doet echt altijd mee met ALLES, alles fysiek doet hij hartstikke z'n best...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
hij kan toch wel meerennequote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft een gebroken vinger, remember.
Ben je scheel ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef Donnie29 het volgende:
Eerste keer dat jullie een team zijn in die kutkooi hahahaa.
He kloon (van een gebande waarschijnlijk) 10 hetzelfde hoeft niet, kan je nog wat nuttigs zeggen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
ja die wordt na afloop van de training om het af te toppen nog ff gegangbangd door het hele stelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Moet Amanda marketentster spelen?
Ik heb eigenlijk een hekel aan hem, maar ik vind dat hij dit goed doet. Zelfs een watje overhalen om toch weer mee te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef Kinga het volgende:
Vind het wel meevallen van Brian, die doet gewoon lekker mee..
Brian vind dit leuk..... ik ook trouwens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:31 schreef 2live het volgende:
Cool van Brian; that;s the spirit!!!
VrouwTJES?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef Donnie29 het volgende:
De vrouwtjes doen ook mee en zeiken ook totaal niet...
Gaaf dat Huub nu eens niet gepakt word.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub doet echt altijd mee met ALLES, alles fysiek doet hij hartstikke z'n best...
Nu zit hij in een rol en met z'n vingers doet hij een keer niet mee, gelijk een afgang noemen.. pff
Dat is juist mooi! Hij organiseert het juistquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
Prachtig!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef BarryK het volgende:
"het is geen modeshow, gewoon gaan staan", militair tegen dennis
Laat maar, tonythewiseguy zat gisteren ook al de hele tijd hier alles te verziekenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
He kloon (van een gebande waarschijnlijk) 10 hetzelfde hoeft niet, kan je nog wat nuttigs zeggen?
ik vind het ook stoer!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:36 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian vind dit leuk..... ik ook trouwens.
Toch hartstikke stoer... heerlijk in de modder
Missschien is het Gabyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:37 schreef CoT het volgende:
Waarom heeft die ene gast een bivakmuts op?
Wil die niet herkend worden ofzo![]()
Huub is te laf om mee te doen , organiseren oke , maar mee doen? ho maar..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaaf dat Huub nu eens niet gepakt word.
Hij kan niet zo goed tegen autoritair gedragquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:38 schreef Kinga het volgende:
Die loser is weer aant zaniken.
Hoe ze er ook weer uitzietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Natasja staat aan de kant en kijkt of er een potentiele neuker voor haar bijzit.
Je bedoelt misschien potente?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Natasja staat aan de kant en kijkt of er een potentiele neuker voor haar bijzit.
ik wil een ban voor deze gastquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:41 schreef tonythewiseguy het volgende:
Huub is nog n waarder mietje van natasia die als 2de ermee stopte, huub stopte al na 1 minuut hahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
KAPPEN NOU MET DAT HERHALEN!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:41 schreef tonythewiseguy het volgende:
Huub is nog n waarder mietje van natasia die als 2de ermee stopte, huub stopte al na 1 minuut hahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Maak een TR aan.quote:
Mag ook.quote:
Uitstekend , wat doet die?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:43 schreef itsme het volgende:
Dennix begint zich nu te ergeren aan Huub.![]()
Kap eens met dat getroll.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:41 schreef tonythewiseguy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat is er ook alweer met z'n vinger?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jongejonge ,Huub maar schreeuwen naar Dennis , maar hij doet tenminste mee , jij NIET HUUB!
Ik zou ook allergies worden van die bullebakken, maar ja ik heb ook een antilegergevoel van hiet tot Tokio en terug.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:42 schreef CoT het volgende:
Die gast zeikt wel een beetje, maar wel leuk om te zien dat die ertegen in gaat
Hou je bek toch man! Hij organiseert dit en heeft een gebroken vinger, niet meer dan logisch dat hij niet mee doet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:45 schreef tonythewiseguy het volgende:
erg zwak van huub dat hij na 1 minuut al ermee kapte
Hij mag niet mee doen, net als Natasja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:45 schreef tonythewiseguy het volgende:
Dat is dan Robert2006.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef mazaru het volgende:
Heeeeee is Peter een drillsergeant??
Ik hoor zeggen: "Goed zo prinsesje!!"
Mocht niet mee doen van de redactie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:45 schreef tonythewiseguy het volgende:
Ik wou dat jij een beetje op hem leek en eindelijk eens met dat domme gezwam kaptequote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:45 schreef tonythewiseguy het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft zijn eigen glazen ingegooid, als hij Huub's vingers niet had gebroken dan had die ook mee kunnen doen. Boontje komt op zijn loontje. En Huub doet dit fokking briljant.
ik snap dat je er gefokt van raakt dat ie het zo vaak herhaalt, maar sommige zeuren tog ook steeds over dennis of amanda enz, en dat mag wel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hou je bek toch man! Hij organiseert dit en heeft een gebroken vinger, niet meer dan logisch dat hij niet mee doet.
Vrijgezellen feest van Jaapquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef Lobasca het volgende:
Wat is er loos. Kan iemand mij even in een zin uitleggen please?
Bootcamp voor Japio, dir is zijn vrijgezellenfeest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef Lobasca het volgende:
Wat is er loos. Kan iemand mij even in een zin uitleggen please?
Hear, hear, klote kloons.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wou dat jij een beetje op hem leek en eindelijk eens met dat domme gezwam kapte
ja, ik ook...... maar die gast was al enorm aan het afgegeven en vaag aan het praten tegen Japie, voordat dit allemaal begon in de tuin.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:45 schreef mootie het volgende:
Ik vind het best sneu voor Jaap dat 1 van zijn vrienden zich zo opstelt.
Dan moet hij er zich ook buiten houden en niet met de tuinslang zijn huisgenoten nat gaan staan te spuiten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wou dat jij een beetje op hem leek en eindelijk eens met dat domme gezwam kapte
Ik denk dat hij wel had mee willen doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan moet hij er zich ook buiten houden en niet met de tuinslang zijn huisgenoten nat gaan staan te spuiten.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:50 schreef 2live het volgende:
er lopen wel een paar lekkere types tussen hoor!
Vast iemand die eindelijk is de moeite heeft genomen de kleine lettertjes van het contract wel te lezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:49 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, ik ook...... maar die gast was al enorm aan het afgegeven en vaag aan het praten tegen Japie, voordat dit allemaal begon in de tuin.
Volgens mij heeft tie een enorme hekel aan Talpa
Ik wilde het al niet zeggen....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:50 schreef 2live het volgende:
er lopen wel een paar lekkere types tussen hoor!
Ik kreeg net geen antwoord, misschien weet jij het. Die school voor ontspoorde jongeren in Limburg, weet jij de naam, iets met Mike. Volgens mij zijn die gasten daar van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:49 schreef pullup het volgende:
Ok nu oprotten met die onderkant van deze uitwas der samenleving
Jaap killed zichzelf eerderquote:
Ik las het maar heb geen ideequote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg net geen antwoord, misschien weet jij het. Die school voor ontspoorde jongeren in Limburg, weet jij de naam, iets met Mike. Volgens mij zijn die gasten daar van.
Glenn Mill?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg net geen antwoord, misschien weet jij het. Die school voor ontspoorde jongeren in Limburg, weet jij de naam, iets met Mike. Volgens mij zijn die gasten daar van.
Hoevaak ga je dat nog herhalen? Ben je dom ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
maar comanderen en zelf ermee kappe na 1 seconde wat n mietje
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef HellFreez het volgende:
Huub is de grootste loser vandaag.
De Glen Mills School.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou een op met je irritante berichtenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
maar comanderen en zelf ermee kappe na 1 seconde wat n mietje
Helemaal mee eens...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef HellFreez het volgende:
Glenn Mills?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
Dank blomst en bq, wat een gaaf feest. Iets met Mills heet die school.
Dacht je dat, Denniks is op dit moment de aller grootste loser. Die kan zichzelf wel voor zijn kopschieten door Huub's vingers te breken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef HellFreez het volgende:
dat is toch een grap man, ze zeggen toch dat ie van otterloo heet dat is een acteur maar dat is jaap nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef Flyduck het volgende:
Jaap zegt dat ie ingehuurd is ??
Naja het klonk anders vrij serieus!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
dat is toch een grap man, ze zeggen toch dat ie van otterloo heet dat is een acteur maar dat is jaap niet
Hij is alweer weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |