Glenn Mill?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg net geen antwoord, misschien weet jij het. Die school voor ontspoorde jongeren in Limburg, weet jij de naam, iets met Mike. Volgens mij zijn die gasten daar van.
Hoevaak ga je dat nog herhalen? Ben je dom ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
maar comanderen en zelf ermee kappe na 1 seconde wat n mietje
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef HellFreez het volgende:
Huub is de grootste loser vandaag.
De Glen Mills School.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg net geen antwoord, misschien weet jij het. Die school voor ontspoorde jongeren in Limburg, weet jij de naam, iets met Mike. Volgens mij zijn die gasten daar van.
Hou een op met je irritante berichtenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
maar comanderen en zelf ermee kappe na 1 seconde wat n mietje
Helemaal mee eens...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef HellFreez het volgende:
Glenn Mills?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
Dank blomst en bq, wat een gaaf feest. Iets met Mills heet die school.
Dacht je dat, Denniks is op dit moment de aller grootste loser. Die kan zichzelf wel voor zijn kopschieten door Huub's vingers te breken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef HellFreez het volgende:
dat is toch een grap man, ze zeggen toch dat ie van otterloo heet dat is een acteur maar dat is jaap nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef Flyduck het volgende:
Jaap zegt dat ie ingehuurd is ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |