Volgens mij kijken ze hier straks allemaal met plezier op terug.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel gaaf om te doen vind ik!
eigenlijk welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Als je de beelden op het journaal ziet over oorlogen waar dit dus echt aan de gang is, schreeuwen we moord en brand. :'( Of ben ik nu een moralist?
beetje wel jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Als je de beelden op het journaal ziet over oorlogen waar dit dus echt aan de gang is, schreeuwen we moord en brand. Of ben ik nu een moralist?
Ja, dit is een spelletje namelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Als je de beelden op het journaal ziet over oorlogen waar dit dus echt aan de gang is, schreeuwen we moord en brand. Of ben ik nu een moralist?
dat taalgebruikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:36 schreef wouter10 het volgende:
Die vent kan wel heerlijk schreeuwen HEHEHE!
http://www.youtube.com/watch?v=X9bTcNqyOXE
Mooie!quote:
Tjonge jonge.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me wel leuk, mensen doodschieten.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
Mocht je als n00b graag DGK incrowd willen worden, hier een spoedcursus:
DGK Regulars [SNELCURSUS]
Bij sommige lasergames krijg je een vestje aan,wanneer je dan geraakt wordt gaat dat vest trillenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef itsme het volgende:
Ben blij dat het laser is alleen is het minder duidelijk of iemand geraakt is.
Misschien is er wel wat bij Amanda ingebracht wat triltquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Bij sommige lasergames krijg je een vestje aan,wanneer je dan geraakt wordt gaat dat vest trillen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
Shit, ze zouden nog 2 potjes? Moeten stoppen.
heerlijk was dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
Dit was echt leuk.
Vooral toen Dennis op zijn lazer kreeg.
Eindelijk gerechtigheid.
Wil ze nog steeds Dennix neukenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja op zoek naar prooi.
Ja, maar er niets mis met moralisten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Ik ga je teleurstellen en het met je eens zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ik ben mordicus tegen dit gedril van loser met een grote bek, die niks anders kunnen dan mensen uitkafferen omdat ze in het leger zitten en verder niks kunnen. Ik ben antimilitaristisch maar ik kijk omdat ze die poessie van een Dennix aanpakken. Ik weet het, zeg maar dat ik sneu ben.
Ik denk een van de brulsoldaten.quote:
Dat was Nathanaëlquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:45 schreef maril het volgende:
Zou die kerel met die zwater masker zich nog bekend maken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vind lieke er super uitzien in dat pak
mag ze vaker aan![]()
nee dat is soldat O ...........weet je nogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:45 schreef maril het volgende:
Zou die kerel met die zwater masker zich nog bekend maken.
Je stelt me niet teleur.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, maar er niets mis met moralisten.
En nog even
[..]
Ik ga je teleurstellen en het met je eens zijn
Dat Dennis niet durft te weigeren als hij er geen zin in heeft vind ik zwak; niet dat hij er niet goed in is of geen zin in heeft, maar het gebrek aan eigenheid. Durf dan gewoon te weigeren.
dat roep ik al de hele tijd en dan gebeurt het en dan mis ik hetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef Zora01 het volgende:
en loser is de poort uit..
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vind lieke er super uitzien in dat pak
mag ze vaker aan![]()
de ex van Nastasi ssssstttttquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef demins het volgende:
Die ene met die bivakmuts de hele tijd op, zou die een té bekend gezicht hebben???
Wie denk jij dat het is?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef demins het volgende:
Die ene met die bivakmuts de hele tijd op, zou die een té bekend gezicht hebben???
Cora of Wilgo????quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef demins het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, Milton Felter in da house.quote:
Ik dacht dat het over Bob Marley ging.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:52 schreef SiRojK het volgende:
WTF, die schreeuwneger is fan van 2Pac
Dat mag heul niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
Hij gaat ze branden voor Brian.
Ja graag zegt brian als ik gestressed ben dan draai ik ze
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:52 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja maar scan dat wisten we al..... het maakt volgens mij niet uit wat ze aanheeft voor jou![]()
ja die komt straks paaldansen en James Brown springt uit een taartquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Bob Marley ging.
wel nando is er nog gewoonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef Myriam1978 het volgende:
- Hoeveel cd's heb je?
- 11
- ik 27!!
Wat een kind!![]()
Heeft Jaap geen personal trainer meer?
Beelden aan het knippen en plakkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef robott het volgende:
4 streams t zelfde t zien. waar is de regie??
Brian zei dat hij álle cd's heeft, 11.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef Myriam1978 het volgende:
- Hoeveel cd's heb je?
- 11
- ik 27!!
Wat een kind!![]()
Heeft Jaap geen personal trainer meer?
Darrvoor vertelde brian dat hij alles alleen van de officiele sites had. Hij was trots dat hij niet illegaal bezig was.quote:
dat is fokkin terrorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Jaap op alle streams???
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik een lintje voor mijn man?? Die lieverd heeft de adapter van de laptop gereanimeerd![]()
Vertel heeft ie de verpakking erafgehaaldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik een lintje voor mijn man?? Die lieverd heeft de adapter van de laptop gereanimeerd![]()
Ik neem aan dat hij dit echt een verrassing wilde houden, en het van te voren al achter had geregeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:55 schreef noucky het volgende:
Het telefoongesprek van gisteravond door Huub dat hij het spontaan gisteravond regelde is dus gescript.
Donderdagavond waren de commando's al aanwezig !!!!!
DGK plaatst Huub dus bewust in een positie die alles regelt wat dus niet zo is.
Ja, dat schreven we hier al meteen na het telefoontje. Huub heeft het in overleg met 'achter' gedaan en hij mocht als 'uitvoerder' fungeren. Maar dat is toch niet erg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:55 schreef noucky het volgende:
Het telefoongesprek van gisteravond door Huub dat hij het spontaan gisteravond regelde is dus gescript.
Telefoon gesprek leek ook heel erg nep, iedereen zei datquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:55 schreef noucky het volgende:
Pleister geplakt en kusje gegeven?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
In het stopcontact gestoken, neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
nou gelijk bewijs dat de rest niet gescript is.... huub kan niet acterenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:58 schreef robott het volgende:
[..]
Telefoon gesprek leek ook heel erg nep, iedereen zei dat
en de stekker in het stopcontact gedaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel heeft ie de verpakking erafgehaald![]()
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:58 schreef robott het volgende:
[..]
Telefoon gesprek leek ook heel erg nep, iedereen zei dat
dat is een grap die bestaat al een tijdje, er ging een gerucht rond op internet vooral, dat jaap amez jaap van otterloo heet, die een acteur is, jaap reffereerd hier nu vaak naar als grapquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
jaap zegt dat ie is ingehuurd en elke maand vet krijgt betaald
Voordat iedereen dit gaat aanhalen dat het bewijs is dat alles nep is..... het was dus wel allemaal gein hè, die opmerking!! Hoewel er vast wel mensen zullen zijn die het als serieus zullen opvattenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
Jaap Amesz is ook acteurquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:01 schreef robott het volgende:
[..]
dat is een grap die bestaat al een tijdje, er ging een gerucht rond op internet vooral, dat jaap amez jaap van otterloo heet, die een acteur is, jaap reffereerd hier nu vaak naar als grap
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voordat iedereen dit gaat aanhalen dat het bewijs is dat alles nep is..... het was dus wel allemaal gein hè, die opmerking!! Hoewel er vast wel mensen zullen zijn die het als serieus zullen opvatten
Japio lult, hij doet alsof hij Jaap van Otterloo is, ook op zijn log.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
ja ik zeg het nu al 10x maar niemand lijkt het te begrijpenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voordat iedereen dit gaat aanhalen dat het bewijs is dat alles nep is..... het was dus wel allemaal gein hè, die opmerking!! Hoewel er vast wel mensen zullen zijn die het als serieus zullen opvatten
hij refereerd naar het gerucht wat te ronde deed op internetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio lult, hij doet alsof hij Jaap van Otterloo is, ook op zijn log.
nou ik geloof anders best dat hij hiervoor betaald wordquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat had scan al voorspeldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:04 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nou ik geloof anders best dat hij hiervoor betaald word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |