ja die komt straks paaldansen en James Brown springt uit een taartquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Bob Marley ging.
wel nando is er nog gewoonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef Myriam1978 het volgende:
- Hoeveel cd's heb je?
- 11
- ik 27!!
Wat een kind!![]()
Heeft Jaap geen personal trainer meer?
Beelden aan het knippen en plakkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef robott het volgende:
4 streams t zelfde t zien. waar is de regie??
Brian zei dat hij álle cd's heeft, 11.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef Myriam1978 het volgende:
- Hoeveel cd's heb je?
- 11
- ik 27!!
Wat een kind!![]()
Heeft Jaap geen personal trainer meer?
Darrvoor vertelde brian dat hij alles alleen van de officiele sites had. Hij was trots dat hij niet illegaal bezig was.quote:
dat is fokkin terrorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Jaap op alle streams???
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik een lintje voor mijn man?? Die lieverd heeft de adapter van de laptop gereanimeerd![]()
Vertel heeft ie de verpakking erafgehaaldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik een lintje voor mijn man?? Die lieverd heeft de adapter van de laptop gereanimeerd![]()
Ik neem aan dat hij dit echt een verrassing wilde houden, en het van te voren al achter had geregeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:55 schreef noucky het volgende:
Het telefoongesprek van gisteravond door Huub dat hij het spontaan gisteravond regelde is dus gescript.
Donderdagavond waren de commando's al aanwezig !!!!!
DGK plaatst Huub dus bewust in een positie die alles regelt wat dus niet zo is.
Ja, dat schreven we hier al meteen na het telefoontje. Huub heeft het in overleg met 'achter' gedaan en hij mocht als 'uitvoerder' fungeren. Maar dat is toch niet erg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:55 schreef noucky het volgende:
Het telefoongesprek van gisteravond door Huub dat hij het spontaan gisteravond regelde is dus gescript.
Telefoon gesprek leek ook heel erg nep, iedereen zei datquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:55 schreef noucky het volgende:
Pleister geplakt en kusje gegeven?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
In het stopcontact gestoken, neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |