Pipoquote:
Zou dat nooit drufenquote:
Geyle nieuwe ava, buuv!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
halliehallo!
puik topique Ian... tranen gelachen...![]()
Leuk.... ga je je haar stylenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga dalijk lekker omkleden, gezicht in de plooi trekken en dan lekker stappen..:)
ik ben er zelf ook wel content mee...quote:
FF met de mixer aan de gang dusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
nee ik doe de door de war look
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef Sev het volgende:
Ik heb een avatar/webicon/dinges!!
Gut is er iemand in je oog klaargekomenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef Sev het volgende:
Ik heb een avatar/webicon/dinges!!
heb ik laatst een té grappig topic over gelezen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut is er iemand in je oog klaargekomen![]()
Je ziet het bewijsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb ik laatst een té grappig topic over gelezen...![]()
wist ik niet, dat dat zulke akelige gevolgen kan hebben...![]()
schokkend!quote:
Heeft toch maar snel de ava aangepastquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schokkend!
![]()
is toch best een leerzaam en educatief programma dat DGK....![]()
Kom je vannacht wel even je avonturen met ons delen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
nee ik doe de door de war look
* aai over bol geeftquote:
Gut oh gut oh gut .....quote:
Jesus, je maakt me biquote:
dit topicquote:
alweer?quote:
oeiquote:
Met je avaquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:06 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kom je vannacht wel even je avonturen met ons delen?![]()
Ik heb geen sexleven.
Veel plezier!![]()
deze geeft toch beter uiting aan mijn karakter....quote:
doe peter6000 eens naar huis sturen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben dronken gevoerd door een loverboy![]()
Je maakt het me niet makkelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
deze geeft toch beter uiting aan mijn karakter....![]()
die moet je nuPM-en begreep ik van Avonnequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oei![]()
Mooi dat het dicht is![]()
Had er anders hele lelijke dingen in gepost![]()
Nee, het was mn exquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe peter6000 eens naar huis sturen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |