Ik zou het ook ontzettend kut vinden als er geen nieuwe komt en ik hoop dat de "inside information" die ik heb ontvangen onjuist is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vanwaar die zekerheid? Ik ga er nl van uit dat het er wel degelijk komt. (misschien wishfull thinking, maar toch...)
Ik denk dat er zeker wel een markt voor is. Zoals hierboven al geschreven, DGK en BB zijn totaal verschillende programma's.
Die camera's staan nu denk ik in de gouden kooiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou het ook ontzettend kut vinden als er geen nieuwe komt en ik hoop dat de "inside information" die ik heb ontvangen onjuist is.
Ik kan je wél met zekerheid zeggen dat het BB huis ondertussen leeg is gehaald.
Camera's en techniek weg enzo.
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die camera's staan nu denk ik in de gouden kooi
Misschien bouwen ze wel een nieuwequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou het ook ontzettend kut vinden als er geen nieuwe komt en ik hoop dat de "inside information" die ik heb ontvangen onjuist is.
Ik kan je wél met zekerheid zeggen dat het BB huis ondertussen leeg is gehaald.
Camera's en techniek weg enzo.
Ik ook. Of een leuke combi van DGK en BB. Bv de bewoners zetten iemand op de bank en door een pp word er van die mensen iemand uitgegooitquote:
Misschien wel de zenders... Ze hebben er in DGK al zoveel geslooptquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik me niet vergis liep BB nog toen DGK begon![]()
DGK + (Week)opdrachtenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook. Of een leuke combi van DGK en BB. Bv de bewoners zetten iemand op de bank en door een pp word er van die mensen iemand uitgegooit![]()
Ik denk ook dat de ruzie's heftiger zijn als bv. Huub, Amanda, Natasia en jaap het ene dagdeel moeten bonentellen en Brian, Lieke, Nadia en Dennis het andere moment...quote:
Yup, ik snap ook werkelijk niet waarom er niet meer een spelelement geintegreerd is. Zou het allemaal veel spannender maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de ruzie's heftiger zijn als bv. Huub, Amanda, Natasia en jaap het ene dagdeel moeten bonentellen en Brian, Lieke, Nadia en Dennis het andere moment...
Die perfect verdelingen van BB waren gewon altijd goed![]()
Het was natuurlijk de bedoeling dat ze bedrijfjes gingen starten en ginen studeren. Maar dat wert niks toen ze er achterkwamen dat je dat soort dingen gewoon niet leuk in beeld kon brengen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Yup, ik snap ook werkelijk niet waarom er niet meer een spelelement geintegreerd is. Zou het allemaal veel spannender maken.
Ze veranderen het programma nu toch ook met de dag?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was natuurlijk de bedoeling dat ze bedrijfjes gingen starten en ginen studeren. Maar dat wert niks toen ze er achterkwamen dat je dat soort dingen gewoon niet leuk in beeld kon brengen.
Precies... En laat ze gvd niet voor elk scheet naar buitenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze veranderen het programma nu toch ook met de dag?
Geef die mongolen weekopdrachten verdomme!
Sterker nog: HELEMAAL NIET NAAR BUITEN!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies... En laat ze gvd niet voor elk scheet naar buiten![]()
Precies, en ook niet voor andere stomzinnige dingen als boodschappen doen, visagie kampioenschappen, duikcursussen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:Vader deaudt!? Hondje aangereden en zwaar gewond!? Oma ontploft!?
BOEIT NIET, je blijft binnen of gaat voor altijd weg.![]()
Maar dat moeten ze eerst "verdienen"!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies, en ook niet voor andere stomzinnige dingen als boodschappen doen, visagie kampioenschappen, duikcursussen.
En dokters, tandartsen enzo laten ze maar lekker daar heen komen![]()
Verdienen met stijlvolle weekopdrachten inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar dat moeten ze eerst "verdienen"!
Miljonair-bezigheden unlocken![]()
Wtf, Veulerst,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Verdienen met stijlvolle weekopdrachten inderdaad.
Enne postzegels kosten voortaan contactpunten![]()
We hangen gewoon een huis vol met webcam's... Douwen er ene paar gestoorde fokkers in, draaien de deur op slot en gooien vervolgens de sleutel weg...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, Veulerst,
We gaan onze eigen Fok! DGK maken![]()
Met lekkere wijven/gozers en spannende opdrachten en GRATIS STREAMS!![]()
Ik wil er ook in!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
We hangen gewoon een huis vol met webcam's... Douwen er ene paar gestoorde fokkers in, draaien de deur op slot en gooien vervolgens de sleutel weg...![]()
En wie gaat dan de weekopdrachten verzinnen hequote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
En wie gaat dan de weekopdrachten verzinnen he![]()
Neeh, wij worden de flens en de mol van fok-de-gouden-kooiquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
DGK Regulars [SNELCURSUS]
Topic van de week.
Yep vanmiddag bril opgehaaldquote:
FF voor de Lobasca's onder ons, wat is de bedoeling, ik begrijp het niet.quote:
Wat begrijp je dan niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
FF voor de Lobasca's onder ons, wat is de bedoeling, ik begrijp het niet.
Dat topic. Ik lees het nog wel een keer.quote:
Ik ga het ff lezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat topic. Ik lees het nog wel een keer.
Is het tegen mods of tegen users, of wat?
Juist dat soort vragen kan je in dát topic kwijt!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat topic. Ik lees het nog wel een keer.
Is het tegen mods of tegen users, of wat?
So, me is a NooB, whatever that may be.... But I like it!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist dat soort vragen kan je in dát topic kwijt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |