Me too, speel graag een beetje de advocaat van de duivelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:47 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het mooie aan BB.
En die verhaallijnen kan ik me ook wel in vinden.
Ach, er is een groep kijkers die alles gescript vindt, de andere groept gelooft er heilig in dat alles echt is.
Ik zit er tussen in, denk ik
Thanksquote:
Dus je gebruikt hem nu alleen op netstroom?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Thanks![]()
Als ik mijn lap opstart geeft 'ie iedere keer aan dat hij geen connectie met de batterij kan maken.
Hij doet het dus wel, maar laadt niet op. Ik vind hem ook erg traag. Weet jij wat het zou kunnen zijn?
Yep, maar wel via het kabeltje, waar ook de adapter opzit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus je gebruikt hem nu alleen op netstroom?
Lijkt me toch dat je ermee terug moet, want een laptop moet altijd meteen opladen zodra je het stekkertje erin doet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Yep, maar wel via het kabeltje, waar ook de adapter opzit.
Hoe check ik dat? Waar zit die batterij? Zoals reeds eerder gemeldt, ik heb er echt nul verstand van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat je ermee terug moet, want een laptop moet altijd meteen opladen zodra je het stekkertje erin doet.
Controleer anders even of er geen (isolatie)stickertje op de batterij zit.
Boekjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe check ik dat? Waar zit die batterij? Zoals reeds eerder gemeldt, ik heb er echt nul verstand van.![]()
![]()
Zakt diep weg in een depressie....quote:
Ok trustequote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zakt diep weg in een depressie....![]()
Ik ga nog een paar uurtjes slapen. Bedankt ieder geval, en graag tot later.![]()
![]()
Je hebt zelfs de eerste DGK-COS geopend: [DGK COS #1] En Vast!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar ik een select deel van uit nam
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:17 schreef Gert het volgende:
Natasia:
[afbeelding]
Zij zegt ook Sggggatje!
Ja Paultjhuuuuuuhh jou kwam ik ook nog tegen bij het terugkijken van de eerste dagen DGK op dit forum. Namelijk het door jou geopende topic: "Dankzij mij hebben jullie een DGK-forum."quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Mwaaaaaaaah Gertjuuh
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:35 schreef Veulen het volgende:
Mijn eerste posting was pas in cos 57 en SC kwam pas veel later in 37... Gewoon ruim 4 maanden later
Truste lekker ding, tot laterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zakt diep weg in een depressie....![]()
Ik ga nog een paar uurtjes slapen. Bedankt ieder geval, en graag tot later.![]()
![]()
Nu nog een DGK weblog zeg maar als bij big brother maarjaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Paultjhuuuuuuhh jou kwam ik ook nog tegen bij het terugkijken van de eerste dagen DGK op dit forum. Namelijk het door jou geopende topic: "Dankzij mij hebben jullie een DGK-forum."![]()
Ik vind je liefquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind je lief![]()
Maar ga nu even verder zoenen IRL![]()
Ik ben er vrijwel zeker van dat er voorlopig geen BB´s meer komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:12 schreef BONG4002 het volgende:
Vraag me trouwens af of er überhaupt een BB7 komt nu DGK zo spraakmakend en extreem is, hoe kan je dat nog overtreffen?
Vanwaar die zekerheid? Ik ga er nl van uit dat het er wel degelijk komt. (misschien wishfull thinking, maar toch...)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel zeker van dat er voorlopig geen BB´s meer komen.
Oh orakel vertel ons hoe u dat weetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben er vrijwel zeker van dat er voorlopig geen BB´s meer komen.
Mijn account is anders mooi ouder dan die van jouquote:
Nou en scheelt weinigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn account is anders mooi ouder dan die van jou![]()
Ruim een half jaar, noem dat maar weinigquote:
Ja dat noem ik zo jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ruim een half jaar, noem dat maar weinig![]()
In een half jaar kan de wereld al 100x zijn vergaanquote:
Rome was ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
In een half jaar kan de wereld al 100x zijn vergaan![]()
Neeh maar hij kan wel in 1 dag vernietigd worden.quote:
*Salueert*quote:
Ik ben nog meer manquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh maar hij kan wel in 1 dag vernietigd worden.
Overigens is je ego wel erg groot als je jezelf wil vergelijken met rome![]()
JE weetsssssss ik heb allemaal cd's en video's en dvd'squote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:52 schreef Mike1964 het volgende:
Man?![]()
Maar goed, je houdt van Jean Michelle Jarre.... Das dan weer een plus.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |