Slaap lekker!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:27 schreef PC eend het volgende:
Dames en Bongen, ik ben een beetje moe en ga naar het nestje toe![]()
![]()
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:27 schreef PC eend het volgende:
Dames en Bongen, ik ben een beetje moe en ga naar het nestje toe![]()
![]()
Ik weet niet in hoeverre dat scriptverhaal geldt. Tuurlijk zit er wel enige sturing in, maar ik geloof niet dat de DGK-bewoners continue toneel spelen. Ik zie wel een totaal ander slag mensen dat de BB-ers. Harder, bereid om ver te gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor mij is het saai omdat ik zie dat het niet echt is, bij BB heb ik dat gevoel dus niet. Dat bedoel ik. Bij BB worden ze niet constant naar achteren geroepen, is er misschien wel een script maar veel minder duidelijk dan bij DGK. EN er is een eind aan, ik zit echt te wachten op 23 September, pas dan begint het echt![]()
Trustequote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
Valt toch niet op hè![]()
Truste all![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
Valt toch niet op hè![]()
Truste all![]()
![]()
Huh :S Ja, ik volg het regelmatig en ze gaan ver, maar wat heeft dat te maken dat er een duidelijk script is dan? Ze worden constant gebelt en naar achteren geroepen. Vervolgens gedragen ze zich heel anders, soms timide soms heel fel. Geen script? Waar zit jij naar te kijken dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre dat scriptverhaal geldt. Tuurlijk zit er wel enige sturing in, maar ik geloof niet dat de DGK-bewoners continue toneel spelen. Ik zie wel een totaal ander slag mensen dat de BB-ers. Harder, bereid om ver te gaan.
Volg je het nog regelmatig?
Zelfde als jij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huh :S Ja, ik volg het regelmatig en ze gaan ver, maar wat heeft dat te maken dat er een duidelijk script is dan? Ze worden constant gebelt en naar achteren geroepen. Vervolgens gedragen ze zich heel anders, soms timide soms heel fel. Geen script? Waar zit jij naar te kijken dan?![]()
Tuurlijk zijn de emoties deels echt, maar de verhaallijnen zijn uit gezet. Waarom zit die Nadia erin? Omdat ze die saaie setjes uit elkaar moet halenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:38 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde als jij.
En wat je beschrijft zie ik ook wel, hoor. Zeker tijdens stemmingen e.d.
Maar als ik als aan een script denk zie ik een verhaal voor me dat van begin tot eind geregistreerd is. En waar van tevoren is bepaald wat er gebeurd en wie wat zegt. En dat herken ik er niet helemaal in.
Dat vond ik ook het mooie aan BB.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn de emoties deels echt, maar de verhaallijnen zijn uit gezet. Waarom zit die Nadia erin? Omdat ze die saaie setjes uit elkaar moet halen![]()
BB is veel meer interactief, "wij" mogen mee bepalen wie erin blijft voor zover je dat moet geloven that is
![]()
Me too, speel graag een beetje de advocaat van de duivelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:47 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het mooie aan BB.
En die verhaallijnen kan ik me ook wel in vinden.
Ach, er is een groep kijkers die alles gescript vindt, de andere groept gelooft er heilig in dat alles echt is.
Ik zit er tussen in, denk ik
Thanksquote:
Dus je gebruikt hem nu alleen op netstroom?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Thanks![]()
Als ik mijn lap opstart geeft 'ie iedere keer aan dat hij geen connectie met de batterij kan maken.
Hij doet het dus wel, maar laadt niet op. Ik vind hem ook erg traag. Weet jij wat het zou kunnen zijn?
Yep, maar wel via het kabeltje, waar ook de adapter opzit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus je gebruikt hem nu alleen op netstroom?
Lijkt me toch dat je ermee terug moet, want een laptop moet altijd meteen opladen zodra je het stekkertje erin doet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Yep, maar wel via het kabeltje, waar ook de adapter opzit.
Hoe check ik dat? Waar zit die batterij? Zoals reeds eerder gemeldt, ik heb er echt nul verstand van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat je ermee terug moet, want een laptop moet altijd meteen opladen zodra je het stekkertje erin doet.
Controleer anders even of er geen (isolatie)stickertje op de batterij zit.
Boekjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe check ik dat? Waar zit die batterij? Zoals reeds eerder gemeldt, ik heb er echt nul verstand van.![]()
![]()
Zakt diep weg in een depressie....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |