nou gelijk bewijs dat de rest niet gescript is.... huub kan niet acterenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:58 schreef robott het volgende:
[..]
Telefoon gesprek leek ook heel erg nep, iedereen zei dat
en de stekker in het stopcontact gedaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel heeft ie de verpakking erafgehaald![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik een lintje voor mijn man?? Die lieverd heeft de adapter van de laptop gereanimeerd![]()
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:58 schreef robott het volgende:
[..]
Telefoon gesprek leek ook heel erg nep, iedereen zei dat
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik een lintje voor mijn man?? Die lieverd heeft de adapter van de laptop gereanimeerd![]()
dat is een grap die bestaat al een tijdje, er ging een gerucht rond op internet vooral, dat jaap amez jaap van otterloo heet, die een acteur is, jaap reffereerd hier nu vaak naar als grapquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
jaap zegt dat ie is ingehuurd en elke maand vet krijgt betaald
Voordat iedereen dit gaat aanhalen dat het bewijs is dat alles nep is..... het was dus wel allemaal gein hè, die opmerking!! Hoewel er vast wel mensen zullen zijn die het als serieus zullen opvattenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
Jaap Amesz is ook acteurquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:01 schreef robott het volgende:
[..]
dat is een grap die bestaat al een tijdje, er ging een gerucht rond op internet vooral, dat jaap amez jaap van otterloo heet, die een acteur is, jaap reffereerd hier nu vaak naar als grap
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voordat iedereen dit gaat aanhalen dat het bewijs is dat alles nep is..... het was dus wel allemaal gein hè, die opmerking!! Hoewel er vast wel mensen zullen zijn die het als serieus zullen opvatten
Japio lult, hij doet alsof hij Jaap van Otterloo is, ook op zijn log.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
ja ik zeg het nu al 10x maar niemand lijkt het te begrijpenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voordat iedereen dit gaat aanhalen dat het bewijs is dat alles nep is..... het was dus wel allemaal gein hè, die opmerking!! Hoewel er vast wel mensen zullen zijn die het als serieus zullen opvatten
hij refereerd naar het gerucht wat te ronde deed op internetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio lult, hij doet alsof hij Jaap van Otterloo is, ook op zijn log.
nou ik geloof anders best dat hij hiervoor betaald wordquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat had scan al voorspeldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:04 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nou ik geloof anders best dat hij hiervoor betaald word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |