Het zal Scan ook niet zijn.quote:
Zie het als kunst. Gewoon een prachtshot door een getint glas. Gewoon mooi en toevallig naaktquote:
Toch was de BB douche wat dat betreft onthullender.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De opmerking van 'n user dat Nadia 'n grote bos haar had staan kunnen we wel vergeten, denk ik
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zou je nog wel eens kunnen verrassenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
Polletje er tegenaan gooien? Het lijkt me dat vrouwen massaal op Nadia's uiterlijk afgeven, terwijl de mannen daar niet zo'n last van hebben...
Ik blijf het een leuk stel vinden.quote:
Die is net niet goed. Ze duwt niets tegen het glas aanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Inderdaad, die scanman toch ......
[afbeelding]
Ik vind haar bloedmooi en ik vind Dennis spuuglelijk, en nu? Hoe moet het nu verder met me?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
Polletje er tegenaan gooien? Het lijkt me dat vrouwen massaal op Nadia's uiterlijk afgeven, terwijl de mannen daar niet zo'n last van hebben...
Dat moet je ons laten weten als er nog iets te zien is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:17 schreef FdW het volgende:
DGK werd net even grondig de grond in geboord met beelden door Eric van Muiswinkel op 1.
Tja, makkelijk scoren hè. Ook Van Muiswinkel houdt wel van makkelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:17 schreef FdW het volgende:
DGK werd net even grondig de grond in geboord met beelden door Eric van Muiswinkel op 1.
Go for it, het zal je tegenvallen wat mannen denken van Nadia.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
Ik snap dat gezeik ook niet zo... dus ze heeft geen taille... legio vrouwen die geen taille hebben, dus ze heeft geen pront vooruitstaande borsten... lekker belangrijk, ze is ook vast niet de enige, het ziet er iig niet zo ranzig uit als die neptieten van Amanda, Natasia en Ilona.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
BB Belgie, voorkant open en 3 wanden van helder glas ........quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch was de BB douche wat dat betreft onthullender.![]()
En met mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind haar bloedmooi en ik vind Dennis spuuglelijk, en nu? Hoe moet het nu verder met me?![]()
ik vind nadia ook erg mooi hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind haar bloedmooi en ik vind Dennis spuuglelijk, en nu? Hoe moet het nu verder met me?![]()
Zeker weten. Nadia heeft een mooi koppie, maar een zwaar beroerd lichaam.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:17 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zou je nog wel eens kunnen verrassen![]()
Gewoon blijven zoals je bent...daar hou ik vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef Dogga het volgende:
denkt natasja nou echt dat ze mooie tieten heeft?
En die heb ik ook, maar had jij al geplaatstquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is net niet goed. Ze duwt niets tegen het glas aan
Sjon de Mol werd gevraagd naar het voortbestaan van DGK, maar z'n antwoord was ontwijkend in de zin dat het wel de bedoeling was...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, makkelijk scoren hè. Ook Van Muiswinkel houdt wel van makkelijk.
Pol maken en invullen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Er zoijn weinig vrouwen perfect hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Nadia heeft een mooi koppie, maar een zwaar beroerd lichaam.
Mensen die haar helemaal mooi vinden hebben vast de naaktcaps nog niet gezien. Een vrouw van 50 zou er nog niet blij mee zijn.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Sylvia komt paaldansen.... of ben ik nu de 50e die dat meldt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |