ik snap ut ook niet, het zit nu beter dan ooitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:57 schreef Kinga het volgende:
Ongelovelijk dat Amanda maar met haar haar bezig blijft.
Dat laatste is dan weer jammer. Ik zeg het gewoon nóg een keer, dat joch had verwijderd moeten worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een hekel aan hem, maar ik vind dat hij dit goed doet. Zelfs een watje overhalen om toch weer mee te doen.
Dennix.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef Donnie29 het volgende:
Wie werd er zo door die instructeur gepakt??
Knokken wat hij doet mete gekneusde vingers en nu gebroken is wel verantwoord ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:57 schreef farceman het volgende:
Onverantwoord om huub met die vinger mee te laten doen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer jammer. Ik zeg het gewoon nóg een keer, dat joch had verwijderd moeten worden.
Hij liet huub vallen, dat zagen die instructeursquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Dennis wordt weer zo ongeveer gewurgd. Ik weet het niet, maar ik zit vol verbazing te kijken dat dit allemaal zomaar kan. Dennis is het lijdend voorwerp, dus okee.... maar tich.
Hij is toch zo stoer....kom maar op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Dennis wordt weer zo ongeveer gewurgd. Ik weet het niet, maar ik zit vol verbazing te kijken dat dit allemaal zomaar kan. Dennis is het lijdend voorwerp, dus okee.... maar tich.
jezus kijk op je streams. Hij doet mee terwijlk dat niet de bedoeling was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef noucky het volgende:
[..]
Knokken wat hij doet mete gekneusde vingers en nu gebroken is wel verantwoord ?
Huub durft gewoon niet te laten zien dat hij sportief een kneus is, that's all.
Nu heeft hij een reden Dennis aan te pakken, zeer laf als je zelf niet mee doet.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar Huub wou wel meedoen hoor, hij mocht niet van achter.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef noucky het volgende:
[..]
Nu heeft hij een reden Dennis aan te pakken, zeer laf als je zelf niet mee doet.
Dit is zelfde nummer als die van mij, die inmiddels al pagina 7 heeft gehad..check ut nummerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:57 schreef burtbeej het volgende:
Kzie ook geen andere
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
Jammer van Brians nieuwe kapsel zeg
Ja en niet alleen Dennis.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Ook hiermee is Lieke dus Dennis volkomen de baas
Mag niet van de Febo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef noucky het volgende:
[..]
ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Die is geschikt voor de Landmacht. ( Ze gaf zelf al aan daar interresse in te hebben)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub vertelde Tas, dat het niet zijn idee was, dat hij niet mee mocht doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef itsme het volgende:
Ik hoorde Huub net met Natasja dat hij mee ging doen. Zij zegt nee joh mag toch niet met je vinger maar hij wilde gewoon mee doen.
Dacht precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
Jammer van Brians nieuwe kapsel zeg
Geen zenders om.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Kinga het volgende:
Het geluid is wel volledig naar de klote, op elke stream.
Alle zenders naar de tering!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Kinga het volgende:
Het geluid is wel volledig naar de klote, op elke stream.
Ik vermaak me ook wel aardigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Flyduck het volgende:
hahaha dit is zo cool ! Hopelijk gaan ze nog ff door!
die heeft misschien thuis zitten opscheppen over yap yumquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Die vriend van Jaap is woest. Ik kan me het heel goed voorstellen.
Die mietjes mogen blij zijn dat er geen dienstplicht meer is, jezus zeg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
De vriend van Japio gaat weg, poessie.
Volgens mij was dat Liesbeth.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zag Stijn & deborah!
Ik had me ook niet zo laten behandelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef Zora01 het volgende:
en loser is de poort uit..
Nee, als je cossen leest weet je dat het mijn suggestie aan 10 was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef SiRojK het volgende:
Echt vet idee van Huub (Als het van hem kwam)
Zijn dit ze?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zag Stijn & deborah!
Ik vind het vooral onprofessioneel van die mensen dat ze zo'n persoon niet in hun waarde laten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had me ook niet zo laten behandelen.
Als hij gewoon had mee gedaan was er niets loos geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat meen ej neit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vriendje van Japio druipt af
[afbeelding]
[afbeelding]
Heul nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef riri het volgende:
5 minuten de tijd???? dat haaaaaalt Dennix nooit in 5 minuten
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik ben hier gewoon echt niet voor gemaakt"
Sergeant: "Waarvoor wel dan?"
Daar is het een goede voor inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef eeff het volgende:
Lieke moet gewoon het leger in!!!!!!!!!!
Zo zie ik het ook ja. Belachelijk hoe ze daar behandeld worden. Wel vermakelijk voor ons natuurlijk, maar ze moesten het mij ook niet flikken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef robott het volgende:
[..]
Ik vind het vooral onprofessioneel van die mensen dat ze zo'n persoon niet in hun waarde laten.
Als hij zegt ik doe niet mee, doet hij niet mee toch?
Dat zei mijn vrouw vannacht ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Slappeling. Het is eenmalig en het gaat over.![]()
Ik ook niet, maar hij heeft toch geweten dat dit zou gebeuren, kan nooit nieuws zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft het wat mij betreft nog lang volgehoudenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef itsme het volgende:
[..]
dat meen ej neit.
Wat een faluwe lul zeg.
Slappeling. Het is eenmalig en het gaat over.![]()
Ik ook niet. ik zou zelfs uit protest niet mee doen met dat militaristisch gedoequote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je een nachtmerrie?quote:
idd.. maar of het zo verstandig isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Respect voor Huub. Hij doe toch mee (ook de vijver in)![]()
hij wist dat er drillinstructeurs kwamen, dus dan moet je niet zeuren.... dit is gaafquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:13 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ook niet. ik zou zelfs uit protest niet mee doen met dat militaristisch gedoe
Waarom doet zdngmw niet meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.. maar of het zo verstandig is![]()
Maar als iemand hier van kan genieten is het behalve Brian en Lieke toch ook zeker Huub en ik denk dat Natasja het ook wel prachtig had gevonden.
NIet waar, gisteravond zei Huub tegen de vertegenwoordiger van de groep Dennis aan te moeten pakken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef CoT het volgende:
[..]
Hij liet huub vallen, dat zagen die instructeurs
Ik moest ook lachen toen ik dat zagquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Sjoerd in een onderbroek vAN de HEMA ?
Wat mij betreft prima hoor de HEMA maar hij mot wel passenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Sjoerd in een onderbroek vAN de HEMA ?
Worden die nog verkocht?quote:
Waarom niet? Hij heeft toch geen open botbreuk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
....
Sorry maar Huub doet al een tijdje mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:13 schreef robott het volgende:
Gelukkig gaat huub nu wel mee doen
Of een taart uit een bloot meisjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht bij vrijgezellenfeestjes meer aan een bloot meisje dat springt uit een taart.![]()
Het is geen open botbreuk en zo kan het geen kwaad. En ja, Natasja had ook mee gedaan als ze niet bij dr Clavan was geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Maar als iemand hier van kan genieten is het behalve Brian en Lieke toch ook zeker Huub en ik denk dat Natasja het ook wel prachtig had gevonden.
die was er maar toen was jij er niet....................helaasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht bij vrijgezellenfeestjes meer aan een bloot meisje dat springt uit een taart.![]()
Volgens mij wist hij alleen dat hij naar een vrijgezellenfeest ging toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij heeft toch geweten dat dit zou gebeuren, kan nooit nieuws zijn.
Ik vind het oprecht leuk om naar te kijken, maar als bachelorparty zou je het voor mij niet hoeven organiseren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef voyeur het volgende:
Zijn er echt mensen die dit een leuk feestje lijkt? Oprecht?
Ja. Ik dus. Ik geniet, sorry hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef voyeur het volgende:
Had ie moddervet moeten zijn omdat het een vriend van Jaap is dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:17 schreef Zora01 het volgende:
jemig wat is die vriend van Jaap gespierd zeg..had ik niet verwacht
nee dat bedoelde ik niet lol.. meer dat ik hem niet het type sportschoolbezoeker vindquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Had ie moddervet moeten zijn omdat het een vriend van Jaap is dan?![]()
Nee, ik ben mordicus tegen dit gedril van loser met een grote bek, die niks anders kunnen dan mensen uitkafferen omdat ze in het leger zitten en verder niks kunnen. Ik ben antimilitaristisch maar ik kijk omdat ze die poessie van een Dennix aanpakken. Ik weet het, zeg maar dat ik sneu ben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef voyeur het volgende:
eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht leuk om naar te kijken, maar als bachelorparty zou je het voor mij niet hoeven organiseren.
whahahahaquote:
Niet met 'American Chicken'??? Zo noemt Nasty dat altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef Sug4r het volgende:
Amanda wilt een pistoletje met filet americain![]()
als jij er zo uitziet dan neem ik die stem wel voor lief....of heb jij wel een mooie stem?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tsssssssss..ik heb ook Army op mijn shirt staan hoor![]()
Daar denk ik altijd aan!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
het was natuurlijk niet alleen dat Jaap opeens dikke maatjes werdt met Dennix maar ook zijn behandeling van sommige damesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel goed dat die vriend van Jaap heeft gezegd dat het publiek Jaap super vind met Huub en stom met Dennis, want Dennis wordt gehaat.
Kan er maar eentje zijn............................ Dennixquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef Flyduck het volgende:
wie is lieke zo aan het dissen?
Niet alleen heel zwak, maar ook heel laf en heel domquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef SiRojK het volgende:
Wat een pussy die Dennis zeg
Zo'n stem heb ik niet maar kan wel goed commando's geven..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
als jij er zo uitziet dan neem ik die stem wel voor lief....of heb jij wel een mooie stem?![]()
Huub heeft pijn in zijn vingerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef robott het volgende:
Lol huub noemt andere mietjes, terwijl hij zelf na 1 sec ermee kapte omdat ie t niet aankon![]()
![]()
totally notquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:24 schreef noucky het volgende:
Ik wil niet zeggen dat Dennis sportief is, maar dat is Huub ook niet.
Ik ookquote:
Die jongen zou toch op behoorlijk hoog niveau voetballen (Hoofdklasse amateurs)? Hoe is het dan mogelijk dat hij totaal niet sportief overkomt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef riri het volgende:
wat gaat die dennix hier af....
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo'n stem heb ik niet maar kan wel goed commando's geven..![]()
Hij dist haar vanaf het moment dat hij het huis betrad met zijn maat 40quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff continu op Dennis wordt ook saai zeg...
Vind het wel vermakelijk!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef voyeur het volgende:
Schat, wat schrijf je nu?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een kanker
Dennis legt het af.
kanjer; neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een kanker
Dennis legt het af.
Met scherpquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
Ze gaan op elkaar schieten... Mooi
Sneu, ws van te dichtbij geschoten. Denk dat Dennis daar morgen ook last van heeft, poessie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:26 schreef itsme het volgende:
Mijn dochter heeft een keer gepaintballed en ze kwam thuis met een enorme wond.![]()
jarenlang op reservebank gezetenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die jongen zou toch op behoorlijk hoog niveau voetballen (Hoofdklasse amateurs)? Hoe is het dan mogelijk dat hij totaal niet sportief overkomt?
Ik vrees meer voor lieke. Dennis heet niet voor niets achterbaksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneu, ws van te dichtbij geschoten. Denk dat Dennis daar morgen ook last van heeft, poessie.
Dit is laser, geheel pijnloos (in geval van Dennis, wel jammer)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneu, ws van te dichtbij geschoten. Denk dat Dennis daar morgen ook last van heeft, poessie.
Wat een onzin, hoe kan conditie en kracht nou NEP zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:26 schreef eeff het volgende:
Lieke heeft balls.. moet ik wel bekennen..
Maar het is wel nep en gekopieëerd, das minder.
Alles voor Huubje en de miljoentjes!
Mijn eerste ervaring met paintbal was een aantal diepe bloeduitstortingen en mij kameraad bijna een oog kwijt...Verder wel een leuk spelletje..mits op afstand...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:26 schreef itsme het volgende:
Mijn dochter heeft een keer gepaintballed en ze kwam thuis met een enorme wond.![]()
Japie heeft intussen nog steeds geen ton boete gehad, dus zou best kunnenquote:
Nou dat "poessie" zal hij voorlopig niet meer zeggen na vandaagquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
bij de trainingen ook zeker danquote:
Ja ik heb het nog nooit gespeeld maar ik schrok er wel van. Ga het ook niet meer doen ben ik bangquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:30 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Mijn eerste ervaring met paintbal was een aantal diepe bloeduitstortingen en mij kameraad bijna een oog kwijt...Verder wel een leuk spelletje..mits op afstand...
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:31 schreef milk-shake het volgende:
allemaal op dennis en amanda schieten![]()
![]()
Dat is juist niet nep, dus daarom heeft ze balls...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoe kan conditie en kracht nou NEP zijn?
Zij schiet ws zichzelf neer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben net een uitleg gehad over het laden en schieten.. Is het duidelijk?? Iedereen ja...
Amanda even later, hoe schiet je?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:32 schreef eeff het volgende:
[..]
Dat is juist niet nep, dus daarom heeft ze balls...![]()
Wil geloven dat je geniet van het kijken er naar, maar lijkt het je een leuk feestje om aan deel te nemen?quote:
ja hoor. Ik wilde vroeger altijd al bij de landmacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wil geloven dat je geniet van het kijken er naar, maar lijkt het je een leuk feestje om aan deel te nemen?
laser!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:33 schreef Lieve het volgende:
Ik hoop wel dat er filmpjes komen van dit gedoe!;)
Paintbal is idd best gevaarlijk. Heb ook een gewond kind thuisgehad. Hoop dat ze Denise/denniks flink raken!
het is geen paintbal...in de helm zit een sensor...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:33 schreef Lieve het volgende:
Ik hoop wel dat er filmpjes komen van dit gedoe!;)
Paintbal is idd best gevaarlijk. Heb ook een gewond kind thuisgehad. Hoop dat ze Denise/denniks flink raken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |