het was natuurlijk niet alleen dat Jaap opeens dikke maatjes werdt met Dennix maar ook zijn behandeling van sommige damesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel goed dat die vriend van Jaap heeft gezegd dat het publiek Jaap super vind met Huub en stom met Dennis, want Dennis wordt gehaat.
Kan er maar eentje zijn............................ Dennixquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef Flyduck het volgende:
wie is lieke zo aan het dissen?
Niet alleen heel zwak, maar ook heel laf en heel domquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef SiRojK het volgende:
Wat een pussy die Dennis zeg
Zo'n stem heb ik niet maar kan wel goed commando's geven..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
als jij er zo uitziet dan neem ik die stem wel voor lief....of heb jij wel een mooie stem?![]()
Huub heeft pijn in zijn vingerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef robott het volgende:
Lol huub noemt andere mietjes, terwijl hij zelf na 1 sec ermee kapte omdat ie t niet aankon![]()
![]()
totally notquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:24 schreef noucky het volgende:
Ik wil niet zeggen dat Dennis sportief is, maar dat is Huub ook niet.
Ik ookquote:
Die jongen zou toch op behoorlijk hoog niveau voetballen (Hoofdklasse amateurs)? Hoe is het dan mogelijk dat hij totaal niet sportief overkomt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef riri het volgende:
wat gaat die dennix hier af....
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo'n stem heb ik niet maar kan wel goed commando's geven..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |