het was natuurlijk niet alleen dat Jaap opeens dikke maatjes werdt met Dennix maar ook zijn behandeling van sommige damesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel goed dat die vriend van Jaap heeft gezegd dat het publiek Jaap super vind met Huub en stom met Dennis, want Dennis wordt gehaat.
Kan er maar eentje zijn............................ Dennixquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef Flyduck het volgende:
wie is lieke zo aan het dissen?
Niet alleen heel zwak, maar ook heel laf en heel domquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef SiRojK het volgende:
Wat een pussy die Dennis zeg
Zo'n stem heb ik niet maar kan wel goed commando's geven..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
als jij er zo uitziet dan neem ik die stem wel voor lief....of heb jij wel een mooie stem?![]()
Huub heeft pijn in zijn vingerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef robott het volgende:
Lol huub noemt andere mietjes, terwijl hij zelf na 1 sec ermee kapte omdat ie t niet aankon![]()
![]()
totally notquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:24 schreef noucky het volgende:
Ik wil niet zeggen dat Dennis sportief is, maar dat is Huub ook niet.
Ik ookquote:
Die jongen zou toch op behoorlijk hoog niveau voetballen (Hoofdklasse amateurs)? Hoe is het dan mogelijk dat hij totaal niet sportief overkomt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef riri het volgende:
wat gaat die dennix hier af....
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo'n stem heb ik niet maar kan wel goed commando's geven..![]()
Hij dist haar vanaf het moment dat hij het huis betrad met zijn maat 40quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff continu op Dennis wordt ook saai zeg...
Vind het wel vermakelijk!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef voyeur het volgende:
Zijn er echt mensen die dit een leuk feestje lijkt? Oprecht?
Schat, wat schrijf je nu?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een kanker
Dennis legt het af.
kanjer; neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een kanker
Dennis legt het af.
Met scherpquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
Ze gaan op elkaar schieten... Mooi
Sneu, ws van te dichtbij geschoten. Denk dat Dennis daar morgen ook last van heeft, poessie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:26 schreef itsme het volgende:
Mijn dochter heeft een keer gepaintballed en ze kwam thuis met een enorme wond.![]()
jarenlang op reservebank gezetenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die jongen zou toch op behoorlijk hoog niveau voetballen (Hoofdklasse amateurs)? Hoe is het dan mogelijk dat hij totaal niet sportief overkomt?
Ik vrees meer voor lieke. Dennis heet niet voor niets achterbaksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneu, ws van te dichtbij geschoten. Denk dat Dennis daar morgen ook last van heeft, poessie.
Dit is laser, geheel pijnloos (in geval van Dennis, wel jammer)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneu, ws van te dichtbij geschoten. Denk dat Dennis daar morgen ook last van heeft, poessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |