Wat een onzin, hoe kan conditie en kracht nou NEP zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:26 schreef eeff het volgende:
Lieke heeft balls.. moet ik wel bekennen..
Maar het is wel nep en gekopieëerd, das minder.
Alles voor Huubje en de miljoentjes!
Mijn eerste ervaring met paintbal was een aantal diepe bloeduitstortingen en mij kameraad bijna een oog kwijt...Verder wel een leuk spelletje..mits op afstand...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:26 schreef itsme het volgende:
Mijn dochter heeft een keer gepaintballed en ze kwam thuis met een enorme wond.![]()
Japie heeft intussen nog steeds geen ton boete gehad, dus zou best kunnenquote:
Nou dat "poessie" zal hij voorlopig niet meer zeggen na vandaagquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneu, ws van te dichtbij geschoten. Denk dat Dennis daar morgen ook last van heeft, poessie.
bij de trainingen ook zeker danquote:
Ja ik heb het nog nooit gespeeld maar ik schrok er wel van. Ga het ook niet meer doen ben ik bangquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:30 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Mijn eerste ervaring met paintbal was een aantal diepe bloeduitstortingen en mij kameraad bijna een oog kwijt...Verder wel een leuk spelletje..mits op afstand...
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:31 schreef milk-shake het volgende:
allemaal op dennis en amanda schieten![]()
![]()
Dat is juist niet nep, dus daarom heeft ze balls...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoe kan conditie en kracht nou NEP zijn?
Zij schiet ws zichzelf neer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben net een uitleg gehad over het laden en schieten.. Is het duidelijk?? Iedereen ja...
Amanda even later, hoe schiet je?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:32 schreef eeff het volgende:
[..]
Dat is juist niet nep, dus daarom heeft ze balls...![]()
Wil geloven dat je geniet van het kijken er naar, maar lijkt het je een leuk feestje om aan deel te nemen?quote:
ja hoor. Ik wilde vroeger altijd al bij de landmacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wil geloven dat je geniet van het kijken er naar, maar lijkt het je een leuk feestje om aan deel te nemen?
laser!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:33 schreef Lieve het volgende:
Ik hoop wel dat er filmpjes komen van dit gedoe!;)
Paintbal is idd best gevaarlijk. Heb ook een gewond kind thuisgehad. Hoop dat ze Denise/denniks flink raken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |