Die staat voorlopig wel effequote:Hamilton!?!?!
HAHAHAHA ... nieuw ronderecord!
1:14.843!!!
Hij rijdt nu, toevallig ^^quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom rijdt Alonso niet?? Heb ik iets gemist?? Of heeft 'ie zoveel zelfvertrouwen??
Was heel vremd 2x was die sneller dan sutil, direkt de ronde na sutil.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
zie ^^
Albers helaas toch weer achter Sutil.. Qua sectortijden gelijkwaardig/sneller (?), maar nu nog een hele ronde volhouden. Hamilton probeert een psychologische tik uit te delen of speelde McLaren gister verstoppertje??
Ronderecord is toch alleen mogelijk in de wedstrijd zelf.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:05 schreef Googolplexian het volgende:
Is dit trouwens het eerste ronderecord met een V8?
quote:Mixed fortunes for McLaren in Saturday practice
30/06/2007
Ahead of today's free practice session, the air temperature is 21 degrees C, while the track temperature is 32 degrees. It is bright and sunny, however, it is predicted that there will be rain today, possibly during this session, possibly during qualifying. Maybe both. Forecasters are still predicting rain for tomorrow's race.
Having suffered back pains yesterday, which prevented him running in the second half of the second session, Nick Heidfeld has had treatment overnight, and has now been given the all-clear to contest the remainder of the weekend.
With Ferrari dominating both sessions yesterday it will be interesting to see if the Maranello outfit can continue its impressive form today... and of course, tomorrow.
The lights go green and first out is Sato, followed by Albers, Sutil, Trulli, Liuzzi, Kubica and Davidson. No repeats of yesterday's problems when both Super Aguri drivers found themselves caught out by the narrowness of the Magny-Cours pitlane.
As ever, the drivers complete the installation lap then head back to the pits.
While Lewis Hamilton prepares to go out, Felipe Massa is in earnest conversation with one of his crew members, the Brazilian showing no sign of heading off to work.
Seven minutes into the session, Albers and Sutil are the first drivers to go out for a second run. At present the Dutch team is simply going through the motions, anticipating the arrival of the new car which should make its debut at Istanbul in late August.
Sutil sets the benchmark (18.505), but both Super Aguris are now on track and it isn't long before Sato has gone quickest, the Japanese driver posting 17.918. Anthony Davidson goes second with a 18.328.
Sato improves to 17.307 as Trulli, Liuzzi, Schumacher and Kovalainen leave the pits.
It isn't long before Trulli has set a new benchmark, the Italian crossing the line at 16.562. Meanwhile, Kovalainen gets it all wrong and goes off cross-country, as does Davidson just a few moments later.
As Schumacher goes second (16.801), all eyes are on Liuzzi who is pushing hard in the Toro Rosso. The Italian edges out Nick Heidfeld to take fifth.
Kubica goes third, ahead of Kovalainen, but Rosberg is on a very hot lap, having gone quickest in the first sector. At the line the German posts 16.685, which is only good enough for fifth, as Kovalainen goes second (16.501).
After twenty minutes, everyone has been out except the Ferrari duo. That said, as Kovalainen goes quickest (16.241), Raikkonen heads down the pitlane.
Kovalainen improves (16.216), but Raikkonen has already gone quickest in the first sector. The Ferrari star crosses the line at 15.874, thereby bumping his fellow Finn down to second. Luca Badoer, who is watching from the Ferrari garage, looks suitably impressed.
Massa heads down the pitlane, as Wurz goes fifth, ahead of Liuzzi, Rosberg, Schumacher and Coulthard.
As Fisichella takes full advantage of the tarmac run-offs, Raikkonen improves to 15.640. However, Massa is already quickest in the first sector. He's pushing hard, but the lap is aborted when the red flags come out.
It appears that some of the green run-off surface on the main straight has become loose and lifted away. Which present a safety problem. Herbie Blash and Charlie Whiting are on the scene within moments.
The area in question is on the outside at beginning of the main straight. Thing is, we can't really see a way of fixing it, as the cars are simply going to rip it up again as the run wide.
A small crowd of officials are attempting to stamp the fabric back into place, much as you would with carpet tiles. So much for F1 technology.
A replay shows that it was Anthony Davidson who ran wide and did the initial damage.
With the aid of a Stanley Knife some of the loose 'carpet' is cut away and the session continues.
When the lights go green Davidson is one of the first back on track, followed by Massa… whose hot lap was so rudely interrupted.
Not one to let a bit of carpet get in his way, Massa goes quickest, posting a 15.437. This is the signal for Hamilton to get to work.
As the Englishman begins his first flying lap, Massa improves with a 15.422. Kovalainen maintains third ahead of Kubica, Trulli and Schumacher.
Having gone quickest in the second sector, Hamilton crosses the line at 15.625 to go second, just 0.203s down on the Ferrari.
Still no sign of Alonso, as, in the Ferrari garage, Michael Schumacher chats with his old mates.
David Coulthard goes seventh, while teammate Webber remains down in sixteenth.
Kimi Raikkonen re-takes second with a 15.614, as Kovalainen consolidates fourth with a 15.830.
With eighteen minutes remaining, the McLaren crew continues to work on Fernando Alonso's car. After Hamilton's problems in yesterday's opening session, are we beginning to see the first sign of technical weakness in the Woking team's package.
An absolutely dumb moment in the pitlane as Raikkonen and Wurz almost crash. The Finn was entering the pitlane when the Austrian overtook him. Someone deserves a rollicking for could have been a very silly accident.
Fisichella goes fifth (16.269), slotting in behind his teammate and giving Renault cause for a little optimism.
That said, Takuma Sato splits the Renault duo, the Japanese driver posting 16.221 to go fifth.
Massa posts 15.031 to consolidate his place at the top of the timesheets, and demonstrate that yesterday was no fluke. It would appear that the Maranello outfit is back on form.
Jenson Button goes sixth, but within seconds in bumped back down again as Liuzzi improves with a 15.872.
Could have been our imagination but we're sure we saw something run across the track. Surely not another beaver!
Less than ten minutes remaining: Massa, Raikkonen, Hamilton, Kovalainen, Liuzzi, Schumacher, Button, Sato, Fisichella and Trulli. Still no sign of Alonso.
Button complains that despite having a set of new tyres on he's not finding an improvement in traction.
Rosberg is back on track, posting a personal best in the first sector. Hamilton is also on track.
As the German improves with a 15.735 to go fourth, Hamilton goes quickest in the second sector. At the line it's 14.843 which sees the McLaren go top of the timesheets.
Fisichella goes fourth with a 15.489, as Davidson improves to ninth. Elsewhere, Kovalainen, who is having a brilliant session, improves to third with a 15.404.
Wurz, Webber and Heidfeld are all on hot laps, as is Raikkonen. The finn improves to third, watched by Michael Schumacher and Willi Weber.
Meanwhile, with just over two minutes remaining, Fernando Alonso drives out of the McLaren garage… better late than never.
Massa goes quickest in the final sector but is unable to beat Hamilton's time. Elsewhere, Coulthard goes eighth.
Alonso begins his first flying lap of the session, his only flying lap of the session. At the first split he 0.036s down on Hamilton. But by the second it's up to 0.300. At the line the Spaniard posts 15.742, which is good enough for ninth.
The session ends with Hamilton quickest, ahead of Massa, Raikkonen, Kovalainen, Fisichella, Kubica, Rosberg, Alonso, Trulli and Coulthard.
Hamilton heeft het circuitrecord gereden. Ronderecords rijdt je inderdaad alleen in de race zelf.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:14 schreef GP500 het volgende:
[..]
Ronderecord is toch alleen mogelijk in de wedstrijd zelf.
je kan altijd wel even op 2 liters een rondje neerzeten.
Toch knap met een V8quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:17 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Hamilton heeft het circuitrecord gereden. Ronderecords rijdt je inderdaad alleen in de race zelf.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ook niet zo moeilijk deze keerSutil moet lopen...
idd... en dan ook niet zien dat DC gewoon de 1e 4 versnellingen mist...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef vingerplant het volgende:
En het duurt gewoon een minuut voordat hij doorheeft dat Coulthard een probleem heeft...
Had het inderdaad ook al veel eerder door.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef vingerplant het volgende:
En het duurt gewoon een minuut voordat hij doorheeft dat Coulthard een probleem heeft...
Inderdaad, wat ruimte maken ok, maar dat doe je niet in dat tempo in de 5e versnellingquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:29 schreef gbm het volgende:
[..]
idd... en dan ook niet zien dat DC gewoon de 1e 4 versnellingen mist...
Ik zag Sutil geloof ik ook wat ruimte maken, jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:34 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Inderdaad, wat ruimte maken ok, maar dat doe je niet in dat tempo in de 5e versnelling
Mwah ... Kimi kreeg het bijna elke race wel voor elkaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:49 schreef ElmarO het volgende:
Dus het lag niet alleen aan Kimi dat die motoren kapot gaan.
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mwah ... Kimi kreeg het bijna elke race wel voor elkaar
Inderdaad. Netjes van Massa!quote:
De manager? I couldn't care less.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wel pijn leiden voor de manager. Vanaf maandag een nieuwe leider vermoed ik
Volgens mij liet ie gewoon Allard even uitpraten, het gebeurde toen Allard aan het praten was en toen Allard klaar was met praten zei Olav het meteen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef vingerplant het volgende:
Mja, je kan ook niet alles zien als commentator, er komt een enorme hoeveelheid data binnen, van tijden en onderzoeken naar auto's etc. Daarom zie je vrijwel altijd dat er met 2 commentatoren wordt gewerkt, dus wat dat betreft vind ik dat Olav het nog altijd uitstekend doet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij liet ie gewoon Allard even uitpraten, het gebeurde toen Allard aan het praten was en toen Allard klaar was met praten zei Olav het meteen.
Hoewel ik het ermee eens ben dan Olav vaak maar half op zit te letten was dit volgens mij gewoon de bedoeling, even Allard uit laten praten en dan de mensen thuis vertellen wat inmiddels in beeld is
Nee, want hij riep nadat Allard uitgepraat was dat Coulthard ruimte voor zichzelf aan het maken wasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij liet ie gewoon Allard even uitpraten, het gebeurde toen Allard aan het praten was en toen Allard klaar was met praten zei Olav het meteen.
Hoewel ik het ermee eens ben dan Olav vaak maar half op zit te letten was dit volgens mij gewoon de bedoeling, even Allard uit laten praten en dan de mensen thuis vertellen wat inmiddels in beeld is
Sorry, maar dat is toch echt je eigen stomme schuld. Je had het kunnen weten zo met de TT en Wimbledon op dezelfde dagquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:02 schreef D.Rose het volgende:
leuk om thuis te komen en te zien dat ze het weer eens op een ander kanaal hebben uitgezonden wat ik ten tijde van het programmeren natuurlijk niet wist
Er wordt water voorspeld, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebbenquote:
Beetje water is altijd goed!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Er wordt water voorspeld, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben
Laat er maar een lekker verrassende race komen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Beetje water is altijd goed!
Let it rain!
Ja, dat wist ik ook dat dat op tv zou zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is toch echt je eigen stomme schuld. Je had het kunnen weten zo met de TT en Wimbledon op dezelfde dag
Die langs de baan staan zijn ook erg lucky, wat was de naam ook alweer van die mensen die vlaggen/hulpverlenen enz?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1
echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
track marshalsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Die langs de baan staan zijn ook erg lucky, wat was de naam ook alweer van die mensen die vlaggen/hulpverlenen enz?![]()
Holy shit, die is heftig!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
Haha jezus, ik had de crash helaas nog niet gezien, maar dit zegt alles. Wat een megaklapper. Het doet mij vooral herinneren aan de crash van McNish op Donington Park in de toenmalige F3000.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
Zo hey!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
Dat dacht ik dus ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:14 schreef GP500 het volgende:
[..]
Ronderecord is toch alleen mogelijk in de wedstrijd zelf.
je kan altijd wel even op 2 liters een rondje neerzeten.
Alonso zat toch bij de top10-qualy? Die mag toch niet zomaar vol gegooid worden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Olav: Alonso heeft maar 7 rondjes gereden, die heeft nog veel banden over. Wie weet gooien ze hem wel nokkievol morgen.....
Juist, en die banden gaan ze wisselen terwijl ie nog op de baan rijd, Olav...?
Nou, ben benieuwd wat Alonso er morgen van gaat bakken.
Precies, dat dacht ik dus ook...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Alonso zat toch bij de top10-qualy? Die mag toch niet zomaar vol gegooid worden?
Alonso heeft inderdaad voor een startgewicht gekozen in Q3. Alleen als je je gekwalificeerd hebt in Q1 of Q2 mag je je tankinhoud nog wijzigen. Alonso heeft dus een probleem, vooral als het gaat regenen en zijn motor gewisseld moet worden. Kom maar op met die regen!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Alonso zat toch bij de top10-qualy? Die mag toch niet zomaar vol gegooid worden?
Iemand een filmpje dat wel afspeelt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
Als ze 'm uit de pitstraat laten starten mogen ze 'm volgens mij toch gewoon helemaal voltanken?? Ik denk dat Olav dat bedoelde.. Starten vanaf P20 of P22 maakt voor Alonso qua 'achterstand' niet zo veel uit, maar uit tactisch oogpunt biedt de pitstraat veel meer mogelijkheden.., toch??quote:Op zondag 1 juli 2007 09:06 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Alonso heeft inderdaad voor een startgewicht gekozen in Q3. Alleen als je je gekwalificeerd hebt in Q1 of Q2 mag je je tankinhoud nog wijzigen. Alonso heeft dus een probleem, vooral als het gaat regenen en zijn motor gewisseld moet worden. Kom maar op met die regen!
Misschien helpt het als je op het pijltje, links onder in beeld (play) drukt?? Bij mij speelt die de filmpjes automatisch af, maar misschien dat er bij jou handmatig gestart moet worden??quote:Op zondag 1 juli 2007 10:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Iemand een filmpje dat wel afspeelt?Blijkbaar doetie het bij anderen wel, maar bij mij niks, noppes, nada. Ik zie wel beeld, maar dat staat zo stil als een huis.
Nee, allang geprobeerd... F5'n helpt ook niet, ander filmpje kiezen... Niksquote:Op zondag 1 juli 2007 10:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je op het pijltje, links onder in beeld (play) drukt?? Bij mij speelt die de filmpjes automatisch af, maar misschien dat er bij jou handmatig gestart moet worden??
Ja kan wel zijn ja. Maar ik lees net dat er alleen een kapotte Gearbox was ipv motor, dus Alonso zal gewoon van P10 starten denk ik. Ja dan kunnen ze hem niet volgooien.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als ze 'm uit de pitstraat laten starten mogen ze 'm volgens mij toch gewoon helemaal voltanken?? Ik denk dat Olav dat bedoelde.. Starten vanaf P20 of P22 maakt voor Alonso qua 'achterstand' niet zo veel uit, maar uit tactisch oogpunt biedt de pitstraat veel meer mogelijkheden.., toch??
Hopelijk blijft het regenenquote:
Als ze het maar niet in hun hoofd halen achter de safetycar te startenquote:
Volgens mij zou dat heel goed kunnen, het lijkt erop dat de regen wegtrekt. (zie weerradar) Ik weet alleen niet exact waar magny cours ligt.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Als ze het maar niet in hun hoofd halen achter de safetycar te starten![]()
Ik heb trouwens liever buien dan constant regen. Zou ook leuk zijn als het om 14:10 droog wordt, met die mensen die te vroeg op droog gaan enzo
De buien trekken inderdaad weg. Maar daar achteraan komen nog wat kleinere buitjes die nog voor spektakel kunnen zorgen. Maar je zult zien; het zal wel weer droog worden/zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat heel goed kunnen, het lijkt erop dat de regen wegtrekt. (zie weerradar) Ik weet alleen niet exact waar magny cours ligt.
Zo te zien hebben zojuist de zware buien Magny Cours bereikt, die zijn allang weg als de race start maar de baan zal zeker in het begin nog vochtig zijn. Bovendien komen er inderdaad kleine buitjes aan maar je moet altijd even afwachten hoe dat zich ontwikkelt.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:23 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
De buien trekken inderdaad weg. Maar daar achteraan komen nog wat kleinere buitjes die nog voor spektakel kunnen zorgen. Maar je zult zien; het zal wel weer droog worden/zijn.
Moet je even in de OP kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat heel goed kunnen, het lijkt erop dat de regen wegtrekt. (zie weerradar) Ik weet alleen niet exact waar magny cours ligt.
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het regenenaltijd spannende wedsytrijden in de regen
![]()
Race begint om 1 uur of begint dan de voorbeschouwing?
jullie kunnen toch ook kijken?quote:
"heftiger abfluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:42 schreef Bernard0s het volgende:
Dat Duitse commentaar is wel heerlijk trouwens!
'Um gottes will!'
Idd, ik geef niet voor Jan-met-de-korte-achternaam nog een keer die linkquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:09 schreef Fir3fly het volgende:
Laten we hopen dat het droog blijft.
magny cours weet je waar het ligtquote:Op zondag 1 juli 2007 12:32 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Moet je even in de OP kijken
Klik
Beetje schatten, maar goed te doen en dan verveel je je niet tot 14:00 uur
Ik heb liever een saaie race waar Massa een goede kans heeft om te winnen dan eentje waar iedereen kan winnen.quote:
Het is toch niet te hopen dat we zometeen een spannende regenrace krijgen te zien.. Ik zie toch liever een saaie optocht met als winnaar de man die van pole vertrekt, zoals 9 van de 10 keer het geval is.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb liever een saaie race waar Massa een goede kans heeft om te winnen dan eentje waar iedereen kan winnen.
En punten voor Button..., dat zou ook wel weer eens leuk zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 13:26 schreef sanger het volgende:
Regenen met Heidfeld als winnaar lijkt mij ook niet verkeerd
Mooie kerel is hetquote:Domme blondjes, tieten, genoeg te doen
Als McLaren de voorgaande jaren een probleem had kon je er vergif op innemen dat het de motor was. Dus zo raar was het niet eens.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:29 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh het probleem met de wagen van Alonso was toch niet de motor maar de versnellingsbak? Wel geinig dat ze bij McLaren direct riepen, over de boordradio, tegen Hamilton dat het er op leek dat er een probleem was met de motor van Alonso (even de concurrentie op het verkeerde been zetten?). Het viel gelukkig allemaal mee en ik ga er dan ook wel vanuit dat Alonso een goede race zal gaan rijden.
Haha ja dat is inderdaad ook wel zo, maar ik dacht ook bij het zien van de beelden dat het de motor was want zo zag het er ook echt uit. Oeh! er ligt nog olie op de baan (Porsche-cup) en Button heeft dat ook gemerkt want hij schiet net rechtdoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:31 schreef ElmarO het volgende:
Als McLaren de voorgaande jaren een probleem had kon je er vergif op innemen dat het de motor was. Dus zo raar was het niet eens.
ik hoop dat het droog blijft en massa de wedstrijd uit crasht door een botsing met kimiquote:Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb liever een saaie race waar Massa een goede kans heeft om te winnen dan eentje waar iedereen kan winnen.
Er zit idd niet echt regen meer. Het circuit ligt precies tussen die twee regenlijntjes in en daarna zit ook niets meer.quote:
ja dat zag ik ookquote:Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Er zit idd niet echt regen meer. Het circuit ligt precies tussen die twee regenlijntjes in en daarna zit ook niets meer.
Maarja zeker weet je het natuurlijk nooit.![]()
Chris heeft dit gelukkig pas 3x gehad dit seizoenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Kan Albers misschien eens een keer voorblijven.
Goede vraag indd. Kan het ook nergens vinden.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Welke wagen zit Sutil nu in dan?? Aangezien Albers al in de T-car zit na z'n uitstapje in VT2?? Ik had wel iets begrepen over een extra chassis dat ze voor zaterdag uit Engeland hadden laten komen, dat is nu de wagen waar Sutil in zit?? Nee, de oude wagen van Albers dus (wat ik begrijp van Olav net..), maar die had toch een beschadigde monococque??
Mwa, laatste rondje weer iets sneller...quote:Op zondag 1 juli 2007 14:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Goede vraag indd. Kan het ook nergens vinden.
Wat opvalt is dat Sutil nu in Albers zijn wagen zit, en dik langzamer is
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Chris heeft dit gelukkig pas 3x gehad dit seizoen
Gezien Olav zei dat de wagen op Albers stond afgesteld (afstand naar de pedalen, etc.), moet het bijna wel de oude van Christijan zijn geweest?? Nouja, dat zullen we vast na afloop wel horen..quote:Op zondag 1 juli 2007 14:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Goede vraag indd. Kan het ook nergens vinden.
Wat opvalt is dat Sutil nu in Albers zijn wagen zit, en dik langzamer is
Olav zei dat dat het geval was ALS hij in Albers' auto ging rijden. Hij weet het zelf ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gezien Olav zei dat de wagen op Albers stond afgesteld (afstand naar de pedalen, etc.), moet het bijna wel de oude van Christijan zijn geweest?? Nouja, dat zullen we vast na afloop wel horen..
Alsof 'smoesjes' niet waar kunnen zijn... Joh, als Christijan de beste wagen van het veld zou hebben gehad en dan deze prestaties neer zet, dan had je recht van spreken gehad. Zolang die Spyker niet vooruit te branden is én mensen bij Spyker zelf bevestigen dat de huidige spec niet aan Albers aangepast gaat worden, dan lijkt het me dat jij uitgeluld bentquote:Op zondag 1 juli 2007 14:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel.
Over het algemeen rijdt Sutil stukken beter dan Christijan.
En van die smoesje over het niet passen van de auto bij zijn rijstijl en zijn banden...
Maximum Attack
ALS had ik ff gemist... nouja, dan horen we het later wel.. Iig zal er dus naast de oorspronkelijke T-car nog een extra chassis aanwezig zijn geweest..quote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Olav zei dat dat het geval was ALS hij in Albers' auto ging rijden. Hij weet het zelf ook niet
Maar dan weet je nog steeds niet of de T-car op Albers of Sutil was afgesteldquote:Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef dronkeykong het volgende:
waarom leest niemand mijn bericht![]()
In de auto van Albers zat een sceur in het chassis, daarom hij in de T car en werd er vanuit Engeland een auto ingevlogen
Ik heb het gelezen. tnx.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef dronkeykong het volgende:
waarom leest niemand mijn bericht![]()
In de auto van Albers zat een sceur in het chassis, daarom hij in de T car en werd er vanuit Engeland een auto ingevlogen
Jupquote:Op zondag 1 juli 2007 14:32 schreef vingerplant het volgende:
Totaal gemist trouwens dat Sutil Albers voorbij is, had Ollie dat wel gemeld?
Nadat ik m'n berichtje had getyptquote:
Ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:38 schreef dronkeykong het volgende:
Whehehehehe maar heeft Sutil Albers gewoon op de baan gepakt?
Jups, zijn allebei nog niet binnen geweest.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:38 schreef dronkeykong het volgende:
Whehehehehe maar heeft Sutil Albers gewoon op de baan gepakt?
JAWEL!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:41 schreef sander89 het volgende:
OMG Albers, maar het was niet zijn schuldt weer zeker.
Echt wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:41 schreef sander89 het volgende:
OMG Albers, maar het was niet zijn schuldt weer zeker.
Het wordt elke race triester bij spijkerquote:
Ik bedoel daar mee volgens hem, ligt altijd aan een ander want Albers doet nooit iets fout.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alsof 'smoesjes' niet waar kunnen zijn... Joh, als Christijan de beste wagen van het veld zou hebben gehad en dan deze prestaties neer zet, dan had je recht van spreken gehad. Zolang die Spyker niet vooruit te branden is én mensen bij Spyker zelf bevestigen dat de huidige spec niet aan Albers aangepast gaat worden, dan lijkt het me dat jij uitgeluld bent
Ze hebben nog een installatiequote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef -Hans- het volgende:
ROFL en Sutil heeft zometeen ook een probleem.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Schunckelstar het volgende:
dit zou wel eens een van de laatste races van albers kunnen zijn![]()
Vond jequote:Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef pingu_ het volgende:
Wel wazig, waarom kon hij vorig seizoen wat normaler racen?
Nee joh, die stopt gewoon een paar honderd meter verderquote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef -Hans- het volgende:
ROFL en Sutil heeft zometeen ook een probleem.
Jammer, ik vind hem wel vermakelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Schunckelstar het volgende:
dit zou wel eens een van de laatste races van albers kunnen zijn![]()
Met of zonder slang?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:46 schreef -Hans- het volgende:!
Nog een geluk dat het ditmaal bij een drive through penalty blijft
Wie? Albers?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef Remzz het volgende:
Ik heb het net gemist, hoe is die naast de baan gekomen?
Je punt is??? Of ga je beweren dat Albers straks zegt dat 'ie niets fout deed??quote:
Ontslag papieren liggen vast nu bij de grote baas van het teamquote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik bedoel daar mee volgens hem, ligt altijd aan een ander want Albers doet nooit iets fout.
Ik ben benieuwd hoelang die nog bij Spyker rijdt niet lang denk ik.
Denk dat ie gemolesteerd wordt door Gascoyne op dit momentquote:Op zondag 1 juli 2007 14:48 schreef dronkeykong het volgende:
Stormloop topic![]()
Oh ja waar blijft Albers?? Is ie weer een smoes aan het verzinnen om te vertellen tegen Allard![]()
![]()
![]()
![]()
Albers had gewoon geen zin meer om te stoppen en wou voldoende brandstof hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit bij het Spyker team
Ik hoop iig dat ie volgende keer weer gewoon in de wagen zit.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je punt is??? Of ga je beweren dat Albers straks zegt dat 'ie niets fout deed??
Voorgaande races was het wel degelijk waar... Dit is gewoon een stomme fout van Christijan waarover het laatste woord zeker nog niet gesproken is. Het team en de lollipopman staan ongelovelijk te kloten, maar hij mag natuurlijk nooit weggaan wanneer dat bord nog niet helemaal weg is.
Volgens mij was ie een commercial aan het inspreken.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk dat ie gemolesteerd wordt door Gascoyne op dit moment![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef nipeng het volgende:
Snelste auto met slang.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef vingerplant het volgende:
Lewis: 'Kijk Fernando, zo haal je snel een BMW in'
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef nipeng het volgende:
Snelste auto met slang.
Reed iets te vroeg de pits uit en nam de halve tankinstallatie meequote:Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef duncannn het volgende:
Ik zag het niet.. wat gebeurde er met Albers?![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef vingerplant het volgende:
Ach, dit was de fout van de crew. Wegrijden terwijl men nog bezig is, da's wel wat andersquote:Op zondag 1 juli 2007 14:53 schreef PPL het volgende:
Wat hebben Nederlanders toch met tankinstallaties ?
[afbeelding]
Ach het was vast de schuld van de lollipop-man.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:54 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ach, dit was de fout van de crew. Wegrijden terwijl men nog bezig is, da's wel wat anders
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef dronkeykong het volgende:
ALBERS!!!!!
Inderdaad, en niet pas na een halve race.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef vingerplant het volgende:
Hij heeft wel gelijk hoor, en geeft ook gewoon zijn eigen fout toe...quote:
Ja, aan het eind pasquote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef PirE het volgende:
Hij geeft wel toe dat hij fout zat, das dan weer wel eerlijk.
quote:
Sutil zou een rondje later binnen komen, maar lag waarschijnlijk alweer een ronde voor op Gristijanquote:Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vraag me wel af hoe Sutil dan binnen kan komen in de window van Albers...
Foutje met de radio?
Waarom niet? Hebben er al meer gedaan vandaag.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:59 schreef MonoSynth het volgende:
27 rondjes op de zachte banden?? no way!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |