Zo te zien hebben zojuist de zware buien Magny Cours bereikt, die zijn allang weg als de race start maar de baan zal zeker in het begin nog vochtig zijn. Bovendien komen er inderdaad kleine buitjes aan maar je moet altijd even afwachten hoe dat zich ontwikkelt.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:23 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
De buien trekken inderdaad weg. Maar daar achteraan komen nog wat kleinere buitjes die nog voor spektakel kunnen zorgen. Maar je zult zien; het zal wel weer droog worden/zijn.
Moet je even in de OP kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat heel goed kunnen, het lijkt erop dat de regen wegtrekt. (zie weerradar) Ik weet alleen niet exact waar magny cours ligt.
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het regenenaltijd spannende wedsytrijden in de regen
![]()
Race begint om 1 uur of begint dan de voorbeschouwing?
jullie kunnen toch ook kijken?quote:
"heftiger abfluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:42 schreef Bernard0s het volgende:
Dat Duitse commentaar is wel heerlijk trouwens!
'Um gottes will!'
Idd, ik geef niet voor Jan-met-de-korte-achternaam nog een keer die linkquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:09 schreef Fir3fly het volgende:
Laten we hopen dat het droog blijft.
magny cours weet je waar het ligtquote:Op zondag 1 juli 2007 12:32 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Moet je even in de OP kijken
Klik
Beetje schatten, maar goed te doen en dan verveel je je niet tot 14:00 uur
Ik heb liever een saaie race waar Massa een goede kans heeft om te winnen dan eentje waar iedereen kan winnen.quote:
Het is toch niet te hopen dat we zometeen een spannende regenrace krijgen te zien.. Ik zie toch liever een saaie optocht met als winnaar de man die van pole vertrekt, zoals 9 van de 10 keer het geval is.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb liever een saaie race waar Massa een goede kans heeft om te winnen dan eentje waar iedereen kan winnen.
En punten voor Button..., dat zou ook wel weer eens leuk zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 13:26 schreef sanger het volgende:
Regenen met Heidfeld als winnaar lijkt mij ook niet verkeerd
Mooie kerel is hetquote:Domme blondjes, tieten, genoeg te doen
Als McLaren de voorgaande jaren een probleem had kon je er vergif op innemen dat het de motor was. Dus zo raar was het niet eens.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:29 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh het probleem met de wagen van Alonso was toch niet de motor maar de versnellingsbak? Wel geinig dat ze bij McLaren direct riepen, over de boordradio, tegen Hamilton dat het er op leek dat er een probleem was met de motor van Alonso (even de concurrentie op het verkeerde been zetten?). Het viel gelukkig allemaal mee en ik ga er dan ook wel vanuit dat Alonso een goede race zal gaan rijden.
Haha ja dat is inderdaad ook wel zo, maar ik dacht ook bij het zien van de beelden dat het de motor was want zo zag het er ook echt uit. Oeh! er ligt nog olie op de baan (Porsche-cup) en Button heeft dat ook gemerkt want hij schiet net rechtdoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:31 schreef ElmarO het volgende:
Als McLaren de voorgaande jaren een probleem had kon je er vergif op innemen dat het de motor was. Dus zo raar was het niet eens.
ik hoop dat het droog blijft en massa de wedstrijd uit crasht door een botsing met kimiquote:Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb liever een saaie race waar Massa een goede kans heeft om te winnen dan eentje waar iedereen kan winnen.
Er zit idd niet echt regen meer. Het circuit ligt precies tussen die twee regenlijntjes in en daarna zit ook niets meer.quote:
ja dat zag ik ookquote:Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Er zit idd niet echt regen meer. Het circuit ligt precies tussen die twee regenlijntjes in en daarna zit ook niets meer.
Maarja zeker weet je het natuurlijk nooit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |