Er wordt water voorspeld, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebbenquote:
Beetje water is altijd goed!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Er wordt water voorspeld, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben
Laat er maar een lekker verrassende race komen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Beetje water is altijd goed!
Let it rain!
Ja, dat wist ik ook dat dat op tv zou zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is toch echt je eigen stomme schuld. Je had het kunnen weten zo met de TT en Wimbledon op dezelfde dag
Die langs de baan staan zijn ook erg lucky, wat was de naam ook alweer van die mensen die vlaggen/hulpverlenen enz?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1
echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
track marshalsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Die langs de baan staan zijn ook erg lucky, wat was de naam ook alweer van die mensen die vlaggen/hulpverlenen enz?![]()
Holy shit, die is heftig!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1
echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
Haha jezus, ik had de crash helaas nog niet gezien, maar dit zegt alles. Wat een megaklapper. Het doet mij vooral herinneren aan de crash van McNish op Donington Park in de toenmalige F3000.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1
echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
Zo hey!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1
echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:14 schreef GP500 het volgende:
[..]
Ronderecord is toch alleen mogelijk in de wedstrijd zelf.
je kan altijd wel even op 2 liters een rondje neerzeten.
Alonso zat toch bij de top10-qualy? Die mag toch niet zomaar vol gegooid worden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Olav: Alonso heeft maar 7 rondjes gereden, die heeft nog veel banden over. Wie weet gooien ze hem wel nokkievol morgen.....
Juist, en die banden gaan ze wisselen terwijl ie nog op de baan rijd, Olav...?
Nou, ben benieuwd wat Alonso er morgen van gaat bakken.
Precies, dat dacht ik dus ook...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Alonso zat toch bij de top10-qualy? Die mag toch niet zomaar vol gegooid worden?
Alonso heeft inderdaad voor een startgewicht gekozen in Q3. Alleen als je je gekwalificeerd hebt in Q1 of Q2 mag je je tankinhoud nog wijzigen. Alonso heeft dus een probleem, vooral als het gaat regenen en zijn motor gewisseld moet worden. Kom maar op met die regen!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Alonso zat toch bij de top10-qualy? Die mag toch niet zomaar vol gegooid worden?
Iemand een filmpje dat wel afspeelt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1
echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
Als ze 'm uit de pitstraat laten starten mogen ze 'm volgens mij toch gewoon helemaal voltanken?? Ik denk dat Olav dat bedoelde.. Starten vanaf P20 of P22 maakt voor Alonso qua 'achterstand' niet zo veel uit, maar uit tactisch oogpunt biedt de pitstraat veel meer mogelijkheden.., toch??quote:Op zondag 1 juli 2007 09:06 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Alonso heeft inderdaad voor een startgewicht gekozen in Q3. Alleen als je je gekwalificeerd hebt in Q1 of Q2 mag je je tankinhoud nog wijzigen. Alonso heeft dus een probleem, vooral als het gaat regenen en zijn motor gewisseld moet worden. Kom maar op met die regen!
Misschien helpt het als je op het pijltje, links onder in beeld (play) drukt?? Bij mij speelt die de filmpjes automatisch af, maar misschien dat er bij jou handmatig gestart moet worden??quote:Op zondag 1 juli 2007 10:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Iemand een filmpje dat wel afspeelt?Blijkbaar doetie het bij anderen wel, maar bij mij niks, noppes, nada. Ik zie wel beeld, maar dat staat zo stil als een huis.
Nee, allang geprobeerd... F5'n helpt ook niet, ander filmpje kiezen... Niksquote:Op zondag 1 juli 2007 10:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je op het pijltje, links onder in beeld (play) drukt?? Bij mij speelt die de filmpjes automatisch af, maar misschien dat er bij jou handmatig gestart moet worden??
Ja kan wel zijn ja. Maar ik lees net dat er alleen een kapotte Gearbox was ipv motor, dus Alonso zal gewoon van P10 starten denk ik. Ja dan kunnen ze hem niet volgooien.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als ze 'm uit de pitstraat laten starten mogen ze 'm volgens mij toch gewoon helemaal voltanken?? Ik denk dat Olav dat bedoelde.. Starten vanaf P20 of P22 maakt voor Alonso qua 'achterstand' niet zo veel uit, maar uit tactisch oogpunt biedt de pitstraat veel meer mogelijkheden.., toch??
Hopelijk blijft het regenenquote:
Als ze het maar niet in hun hoofd halen achter de safetycar te startenquote:
Volgens mij zou dat heel goed kunnen, het lijkt erop dat de regen wegtrekt. (zie weerradar) Ik weet alleen niet exact waar magny cours ligt.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Als ze het maar niet in hun hoofd halen achter de safetycar te starten![]()
Ik heb trouwens liever buien dan constant regen. Zou ook leuk zijn als het om 14:10 droog wordt, met die mensen die te vroeg op droog gaan enzo
De buien trekken inderdaad weg. Maar daar achteraan komen nog wat kleinere buitjes die nog voor spektakel kunnen zorgen. Maar je zult zien; het zal wel weer droog worden/zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat heel goed kunnen, het lijkt erop dat de regen wegtrekt. (zie weerradar) Ik weet alleen niet exact waar magny cours ligt.
Zo te zien hebben zojuist de zware buien Magny Cours bereikt, die zijn allang weg als de race start maar de baan zal zeker in het begin nog vochtig zijn. Bovendien komen er inderdaad kleine buitjes aan maar je moet altijd even afwachten hoe dat zich ontwikkelt.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:23 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
De buien trekken inderdaad weg. Maar daar achteraan komen nog wat kleinere buitjes die nog voor spektakel kunnen zorgen. Maar je zult zien; het zal wel weer droog worden/zijn.
Moet je even in de OP kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat heel goed kunnen, het lijkt erop dat de regen wegtrekt. (zie weerradar) Ik weet alleen niet exact waar magny cours ligt.
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het regenenaltijd spannende wedsytrijden in de regen
![]()
Race begint om 1 uur of begint dan de voorbeschouwing?
jullie kunnen toch ook kijken?quote:
"heftiger abfluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:42 schreef Bernard0s het volgende:
Dat Duitse commentaar is wel heerlijk trouwens!
'Um gottes will!'
Idd, ik geef niet voor Jan-met-de-korte-achternaam nog een keer die linkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |