quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:37 schreef Leah het volgende:
Mijn oudste heeft de hele zwangerschap geroepen dat ie een ************ kreeg, hij had het goed.
Wij hebben trouwens beide zwangerschappen niet willen weten wat het werd (en dat was nog best een toer als je veel echo's krijgt), maar daar zijn we inmiddels wel een grote uitzondering in, geloof ik.
ik had absoluut geen voorkeurquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:51 schreef Leah het volgende:
Nou weet je (ik probeer het heel voorzichtig te brengen), je hoort weleens dat mensen dan "even moeten wennen" als ze het geslacht weten, en misschien diep in hun hart een andere voorkeur hadden. Ik heb dat onlangs een aantal keren in mijn omgeving gehoord.
En toen dacht ik het volgende; Als je niet weet wat het is, en je krijgt zo'n wurm voor het eerst op je buik, dan maakt het allemaal geen flikker meer uit, je hebt je baby vast. Maar als het nog in je buik zit, en dus nog best abstract is, is dat voor je gevoel misschien anders.
Ik weet het niet hoor, heb er immers geen ervaring mee, maar dat leek me zo.
Ik ben er dus 'zoeen' die dat gevoel heeft, of iig had.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:51 schreef Leah het volgende:
Nou weet je (ik probeer het heel voorzichtig te brengen), je hoort weleens dat mensen dan "even moeten wennen" als ze het geslacht weten, en misschien diep in hun hart een andere voorkeur hadden. Ik heb dat onlangs een aantal keren in mijn omgeving gehoord.
En toen dacht ik het volgende; Als je niet weet wat het is, en je krijgt zo'n wurm voor het eerst op je buik, dan maakt het allemaal geen flikker meer uit, je hebt je baby vast. Maar als het nog in je buik zit, en dus nog best abstract is, is dat voor je gevoel misschien anders.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:11 schreef Brighteyes het volgende:
Al mijmerend bij mijn ochtendthee bedacht ik me dat mijn reactie wellicht wat overtrokken was.![]()
Ik typ het net in het buikentopic, volgens mij kan het wel, ik voelde het bij de eerste echt heel duidelijk met 15 weken, maar bij de anderen al eerder!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:39 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier gaat het verder super![]()
Ik zou haast zweren dat ik vanochtend in bed ukkie gevoeld heb. Ik weet het kan vroeg zijn maar het voelde echt niet als mijn darmen.
Hebben meer dat gehad dat je de baby heel vroeg voelde?
Maar ik hang daar verder toch geen oordeel aan? Het was maar een hersenspinsel dat in me opkwam nav een gesprek dat ik met iemand hadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja hormonen, ja slaapgebrek maar ik heb ondanks de 'voorzichtige woorden' toch het gevoel dat ik me moet verdedigen.
Ja misschien, maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:51 schreef Leah het volgende:
Da's dan een héél speciaal kindje!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef p_iglet het volgende:
Erg leuk is wel dat 1 van de kinderen op mijn werk al zodra hij weet dat ik zwanger ben roept dat het een jongetje/meisje is. En hij heeft nog gelijk ook. Hij heeft het nooit over de baby in mijn buik maar altijd over het jongetje/meisje in mijn buik.![]()
Dankjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef MeNicole het volgende:
Tan ik vind die weblog van je kids zooo leuk. Maar nu moet je dat straks dus veranderen![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:17 schreef DeLiedje het volgende:
BE, dat van dat veranderen dat herken ik wel hoor
Voordat ik zwanger was had ik ook al jaren van die droombeelden: een stoer meisje zou het zijn, met gave jurkjes, met roze en staartjes in het haar...
Ook wilde ik vast niet weten wat het zou worden...
Sinds ik zwanger ben, denk ik écht dat het een jongetje is... En hoewel ik echt geen voorkeur heb, het liefst van allebei één bij wijze van sprekenwil ik over een week of 2 bij de 20 weken echo heel graag weten wat het wordt...
I know, maar toch 'moest' ik het even uitleggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef Leah het volgende:
[..]
Maar ik hang daar verder toch geen oordeel aan? Het was maar een hersenspinsel dat in me opkwam nav een gesprek dat ik met iemand had.
Het is zeker niet de bedoeling om iemand het gevoel te geven dat ie zich moet verdedigen![]()
Ik vind het gewoon jammer dat ik al te ver ben!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:18 schreef freud het volgende:
Na overleg met de MODjes post ik mijn idee in dit topic. Ik zit al een tijd met een leuk idee in mijn hoofd. Het lijkt me erg leuk om als project een buikenserie te maken tijdens een zwangerschap. Vanaf het begin tot de volle 9 maanden. Het idee is om in mijn studio periodiek een paar foto's te nemen vanuit dezelfde hoeken en met dezelfde belichting. Na 9 maanden is er dan een erg mooie collage of serie van te maken. Dat natuurlijk naast mooie dikke buik foto's.
De studio is in mijn huis in Delft. Ik heb niet echt een goed idee wat de frequentie is waarin het handig is om foto's te maken. Alle foto's krijg je natuurlijk van me in digitale vorm. Na overleg zou ik er ook een paar willen gebruiken voor mijn portfolio.
Lijkt je dit leuk of heb je vragen? PM me dan even.
Die voortekenen zijn er ook gewoon echt niet... dus tsja dan vallen ze ook niet te posten.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef Brighteyes het volgende:
p_iglet... toe nou joh! Het is toch echt wel tijd hoor!![]()
Wat ik wel 'grappig' vind is dat je ook totaal geen voortekenen hebt/post. Jij komt hier gewoon op een ochtend (ja, ik denk toch dat het 's nachts geboren gaat worden) hier posten dat je 'even' bevallen bent.
Ik kreeg daar mentholpoeder tegen, daar heb je tegenwoordig ook zalf van. Het hielp bij mij eigenlijk wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 08:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Goeiemorgen allemaal.. Maar nog zonder baby's zo te zien..
Ik heb sinds een paar dagen ontzettende jeuk op mijn buik. Verder eigenlijk niks van bultjes of uitslag. De jeuk zit vooral bovenop mijn buik, net waar frutsel mijn buik het meeste oprekt. (Zoals hij/zij nu ter hoogte van mijn lever woont)
Heeft iemand daar nog tips tegen. Ik smeer me nu een paar keer per dag ik met bodylotion, en dat helpt wel iets. Maar jammer genoeg niet lang...
Kom je toch langs voor een eenmalige fotoquote:Op zondag 1 juli 2007 01:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat ik al te ver ben!![]()
Hoop dat je iemand vind die het wil doen. En hopelijk mag het resultaat dan ook hier gepost worden!
Hier moet ik stiekum wel om lachenquote:Op zondag 1 juli 2007 01:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben overigens wel nog steeds van plan stil te gaan houden wat het wordt. Van plan he.![]()
![]()
Stinkie is daar ook heel lief over als ik dat tegen iemand zeg.Iets over dat mijn intenties altijd heel goed zijn maar dat er feitelijk niets van komt dus dat ze de volgende dag maar moeten bellen.
![]()
![]()
Laat je er toch zo een maken! -->quote:Op zondag 1 juli 2007 01:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat ik al te ver ben!![]()
Hoop dat je iemand vind die het wil doen. En hopelijk mag het resultaat dan ook hier gepost worden!
Hier niet echt een makkelijke bevalling, maar ik weet wel nog dat ik zaterdag om 12 u 'snachts nog aan telefoon tegen een vriendin zei dat ik nog steeds niks voelde en vier uur later begon het ineens uit het niets om de vijf minuten...quote:Op zondag 1 juli 2007 08:58 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Die voortekenen zijn er ook gewoon echt niet... dus tsja dan vallen ze ook niet te posten.![]()
Hihihi dat "even" bevallen. kan ik me daar ergens voor opgeven???
Beaker had er zo eentje geloof ik... zijn die bevallingen ergens in de winkel te koop? Doet er dan maar zoeen![]()
![]()
Leuk idee Freud! Ik hou het in gedachten als het zo ver is, dan mag ik je vast PM-en!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:18 schreef freud het volgende:
Over foto's van een zwangere buik...
dam kom je er vanzelf achter dat het voor jongens misschien makkelijk kammen is, maar dat je de leuke/stoere kleding met een lampje moet zoeken omdat de keuze achterlijk beperkt is.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:03 schreef hestria het volgende:
trouwens nog even over het jongen/meisje verhaal, met miesje hoopte en wist ik dat ze een meisje was. Maar als ze het me toen vroegen zij ik dat het me niet uitmaakte. Nu echter hoop ik dat het een jongen is en spreek ik dat ook uit hoor! zeg er wel bij dat een meisje ook heel leuk is omdat ik weet dat dat leuk is! maar lijkt me gewoon zo leuk om een meid en een jongen te hebben, om sóchtend niet het drama van haren kammen en staartjes maken te hebben! Om allemaal stoere jongenskleding te kopen!
Ok en spontaan kreeg ik na het plaatsen van dit berichtje harde buiken die steeds pijnlijker begonnen te worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 08:58 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Die voortekenen zijn er ook gewoon echt niet... dus tsja dan vallen ze ook niet te posten.![]()
Het zou wel tijd worden, hequote:Op zondag 1 juli 2007 14:06 schreef p_iglet het volgende:
Zou mini dan toch eindelijk zin hebben om naar buiten te komen??
Ik denk: "huh die is toch helemaal niet zwangerquote:Op zondag 1 juli 2007 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Freud, mss neem ik je aanbod nog wel aan, maar ik had stiekem ook Yoni in gedachten voor een serie.![]()
Kleertjes voor een jongen is dramatisch iddquote:Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dam kom je er vanzelf achter dat het voor jongens misschien makkelijk kammen is, maar dat je de leuke/stoere kleding met een lampje moet zoeken omdat de keuze achterlijk beperkt is.
bij jongens komt het gewoon altijd weer op hetzelfde neer, alleen in een andere kleur (heb je toch nog wat te kiezen)
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:45 schreef Mibos het volgende:
Kleintje ik hoop voor jou dat het nu na het strippen lekker doorzet. En anders een lekkere nachtrust meepakken en morgenvroeg beginnen en dan rond tien uur een verse Pindafoto hier plaatsen. Knuffels voor jou... en je lief
Er is over inleiden gesproken toen beeb erg aan de grote kant bleek te worden. Maar met de laatste metingen blijkt het gewoon dat pinda een enorme groeispurt had gehad en nu redelijk stilstaat qua groei. Dus dat het niet meer een reus wordt. Voor een eerste bevalling proberen ze daar toch op te letten en te zorgen dat je niet gelijk een 10 ponder eruit moet poepen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:40 schreef Gaoxing het volgende:
Kleintje, ik ben nou al een tijdje aan het lurken, en ik begin me nu af te vragen of je vk je steeds zo het gevoel geeft dat ze je gaan inleiden, of dat je iets teveel tussen de regels door leest. Ben je niet een beetje al te hard aan het hopen? Waarom zouden ze je inleiden? Voor zover ik uit je verhalen kan opmaken, is het stevig oncomfortabel, maar heb je geen noemenswaardige weeen, je bent niet ziek, en je bent niet over-datum.
Dat gevoel dat pinda eerder zou komen komt dus omdat ik rond week 32 al begon met rommelen en ze toen van alles hebben gedaan om pinda erin te houden. En toen werd geroepen 'we gaan zorgen dat je eerst die 37 weken haalt'.quote:Kom meisje, gooi je kop even om, ik weet zeker dat je dat goed kunt. Ik heb het gevoel dat je gedacht hebt dat Pinda zich rond de 37 weken wel zou laten zien, maar dat is dus niet gebeurt (en toe nou: het is je eerste kind...). Dat betekent niet dat iedere dag na de 37 weken er opeens een teveel is. Het betekent nog steeds dat je mogelijk nog bijna drie weken te gaan hebt. Stel je daar nou op in; leef je leven; geniet van je zwangerschap.
Gember helpt wel tegen misselijkheid en frambozenthee.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:05 schreef lotusparel het volgende:
Pepijn gefeliciteerd met je geboorte!
Ik ben zíek! Echt onbeschrijfelijk hoe misselijk ik ben. Ik heb nog niet een keer hoeven spugen (ik zou bijna jammer zeggen, want ik kan me nog herinneren dat ik me daarna altijd beter voelde) maar vanmorgen scheelde het weinig. Oh my ik hoop dat dit heel snel weer over is want dit is echt ellendig
Ze hebben toen toch niets gedaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 08:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat gevoel dat pinda eerder zou komen komt dus omdat ik rond week 32 al begon met rommelen en ze toen van alles hebben gedaan om pinda erin te houden. En toen werd geroepen 'we gaan zorgen dat je eerst die 37 weken haalt'.
dit klinkt niet zo liefquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
Ze hebben toen toch niets gedaan?
Mens wat een drama maak jij ervan zeg, het valt me op dat zodra er even doorgevraagd word met kennis van zaken dat het dan ineens allemaal hardstikke mee valt.
Maar hé waar bemoei ik me mee, het is jouw feestje, melk het maar helemaal uit ook.
O sorry.quote:
wat jij wil...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
O sorry.
Kusknuffelkroel dan maar.
O wat rot en o wat zielig en meid wat heb je het zwaar.
En wat vervelend dat je zo lang met weeën loopt.
Zo beter?
wat leuk gdaan!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
P_iglet en t_igger van harte gefeliciteerd met jullie zoon Pepijn...Heel veel geluk met zn drietjes toegewenst.
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
he, wat leuk, een kloon die zich ermee gaat bemoeien... gok ik zomaar... met zoveel postsquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
Mens wat een drama maak jij ervan zeg, het valt me op dat zodra er even doorgevraagd word met kennis van zaken dat het dan ineens allemaal hardstikke mee valt.
Maar hé waar bemoei ik me mee, het is jouw feestje, melk het maar helemaal uit ook.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het veel zwaarder hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef potterejandosie het volgende:
Aahh! Heb je speciaal een cloontje onder het stof vandaan getrokken om Kleintje aan te moedigen! Wat lief!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
pssst Anitra, tipje: www.animaatjes.nl Geweldige site vind ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
wat leuk gdaan!!!
Ik wil foto's!!! Nee ik ben niet ongeduldig
Kleintje als jij het nodig vind eens af en toe lekker te mopperen/klagen/zeuren noem het zoals je het wilt... dan doe je dat lekker. Dit is een topic over zwangerschap en soms is zwanger zijn echt niet zo leuk.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Maar moet ik dan zeggen dat ik het allemaal leuk vind? Moet ik dan zeggen dat het niet zwaar is als ik het wel zwaar vind. Een nacht niet slapen oke... dat kan. Maar niet slapen en pijn dat kan een mens weleens teveel worden, dan kan je overal een stuk negatiever tegenaan kijken. Misschien ben ik de uitzondering hierop!
En ja, qua medicatie hebben ze toen idd. niets gedaan om uk erin te houden. Maar complete bedrust en om de dag naar het ziekenhuis wil ik nou ook niet 'niets' noemen. Maar dat kan aan mij liggen. Ik voelde me verder goed en had toen ook graag andere dingen ondernomen i.p.v. alleen maar stil liggen.
Voor de goede orde... ja ik klaag af en toe. Maar volgens mij laat ik het ook duidelijk merken als ik het wel trek. Ik ben nog steeds dolblij met deze zwangerschap die ik na 1 maand proberen gewoon in mijn schoot geworpen kreeg. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik blij hoef te zijn met alle kleine klachten!
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het veel zwaarder hebben.
Er zijn altijd ergere dingen in het leven! Maar ik mag het toch wel zelf zwaar vinden???
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
O sorry.
Zo beter?
Er was toch al 3 cm ontsluiting?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Enne... mijn vk en de gyn hier noemen het pas weeën als er werkelijk ontsluiting ontstaat. Dus op dit moment loop ik niet met weeën want ze doen niets. Dus laten we het maar oefenweeën noemen!
Just for your information... die 3 cm zit er al wat langer. Die van afgelopen weekend hebben niets gedaan! Dus die worden geen weeën genoemd.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:39 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
Er was toch al 3 cm ontsluiting?
Ik wist niet dat dat ook weer kan verdwijnen.
zo lang je zelf niet bevallen bent, zwanger bent of enig verstand er van heb ga dan ergens anders spelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
O sorry.
Zo beter?
gefeliciteerd meid en nu lekker slapen en je laten verwennenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:00 schreef p_iglet het volgende:
zo we zijn met weer helemaal met zijn 3tjes thuis!!
Alles gaat prima. Bevalling was helaas niet super snel en turbo zoals hier ergens gesuggereerd werd. Maar het resultaat mag er wezen.
Overigens had de nieuwbakken papa zich een kilootje vergist en is pepijn 3690 gram... zeker geen heel kleintje dus, maar prima van gewicht voor ruim 41 weken.
Foto's en bevallingsverhaal volgen... nu eerst bijkomen en bijslapen. Ben al sinds gisterochtend 8.00 wakker.
Het is gewoon laf om onder een kloon te posten wie je ook bent en dan zo iemand uitkafferenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:07 schreef bibi het volgende:
[..]
Erg flauw om onder een kloon iemand belachelijk te maken
Waaaaaaaah zou het echt ****** zijn, dat zou lachen zijn als juist ZIJ commentaar heeft op anderen.
Wie is ******?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:07 schreef bibi het volgende:
[..]
Erg flauw om onder een kloon iemand belachelijk te maken
Waaaaaaaah zou het echt ***** zijn, dat zou lachen zijn als juist ZIJ commentaar heeft op anderen.
Als iemand zich wel laat kennen is het wel die kloon, hmmm eigenlijk laat diegene zich dan ook weer niet kennen...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef lcicle het volgende:
Overdrijven jullie niet een beetje? Laat jezelf niet zo kennen zeg..
Je zit heel dik mis, ben nog van alles aan het lezen, maar laten we vooral niet gaan speculeren over wie het is als je er zo falikant naast zit!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
zo lang je zelf niet bevallen bent, zwanger bent of enig verstand er van heb ga dan ergens anders spelen.
***** was het toch? of zit ik mis
Kleintje:*
Welcome back! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:00 schreef p_iglet het volgende:
zo we zijn met weer helemaal met zijn 3tjes thuis!!
Alles gaat prima. Bevalling was helaas niet super snel en turbo zoals hier ergens gesuggereerd werd. Maar het resultaat mag er wezen.
Overigens had de nieuwbakken papa zich een kilootje vergist en is pepijn 3690 gram... zeker geen heel kleintje dus, maar prima van gewicht voor ruim 41 weken.
Foto's en bevallingsverhaal volgen... nu eerst bijkomen en bijslapen. Ben al sinds gisterochtend 8.00 wakker.
Zeg dan!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:34 schreef amaranta het volgende:
BE, herkenbaar die wagenziekte
Hier gaat alles prima. Heb nu vakantie.
Misschien dat het toch maar eens tijd wordt om wat spullen te gaan kopen.
WIj twijfelen tussen de quinny buzz en de xplory. Tevens hebben we een ledikantje gezien met ingebouwde commode, die kun je zeg maar uitklappen aan het uiteinde van het wiegje. Is dat wat of is het beter om een aparte commode te nemen?
Ow, en we weten het geslacht. En iedereen mag het weten!
Vertel!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:34 schreef amaranta het volgende:
Ow, en we weten het geslacht. En iedereen mag het weten!
Niet zomaar een meisje, maar een meisje met staartjesquote:Op maandag 2 juli 2007 14:40 schreef Tan het volgende:
[..]
Vertel!
Edit: Te laat, een meisje dus! Leuk
Ik heb een man, die weet altijd een snellere weg. Incl. alle hobbels. En dan vind ie het raar dat ik pissig wordt als hij niet gewoon de normale weg volgt.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Oja, en die wagenziekte is hier ook erger tijdens de zwangerschap. Vooral in treinen en bussen.
Zijn wij met dezelfe man getrouwd?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een man, die weet altijd een snellere weg. Incl. alle hobbels. En dan vind ie het raar dat ik pissig wordt als hij niet gewoon de normale weg volgt.
Soms wens ik m een dagje zwangerschap toe.![]()
Even ter orde roepen die kerels want voor je het weet dendert die ook zo over de hobbels, drempels en kuilen als je weeen hebt en dan vervloek je hem zeker weten. De mijne wist niet hoe gauw hij naar het ziekenhuis moest rijden maar ondertussen was de rit bijzonder ongemakkelijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een man, die weet altijd een snellere weg. Incl. alle hobbels. En dan vind ie het raar dat ik pissig wordt als hij niet gewoon de normale weg volgt.
Soms wens ik m een dagje zwangerschap toe.![]()
Nee, mannen zijn in grote lijnen allemaal hetzelfde.quote:
De begin letterwas iig wel goed geloof ikquote:Op maandag 2 juli 2007 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je zit heel dik mis, ben nog van alles aan het lezen, maar laten we vooral niet gaan speculeren over wie het is als je er zo falikant naast zit!
Dit is bijna nog erger dan de originele post van potterejandosie.
Klim eens niet zo snel op de kast zeg met z'n allen. Laat zo'n kloon toch lekker in zijn of haar sop gaar koken. Nu krijgt die persoon alleen maar meer aandacht.
Beetje jammer van alle felicitaties zo.
Nee, zelfs met de beginletter zit je er heel flink naast.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
De begin letterwas iig wel goed geloof iken al heb ik het dan mis, laat Kleintje in haar waarde!
Maar goed het is zonde dat er 1 zo loopt te zeiken op iemand die het moeilijk heeft en als je da held ben doe je dat onder je eigen naam heel simpel.
Eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
Heel eerlijk gezegd ben ik het wel een heel klein beetje eens met wat er gezegd werd, maar dan meer in de vorm die Gaoxing gisteren koos.
[flauwgrapjemodus aan] Dan word het eens tijd dat je gaat bevallenquote:
Dus ik zou niet mogen komen b.v.?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
zo lang je zelf niet bevallen bent, zwanger bent of enig verstand er van heb ga dan ergens anders spelen.
****** was het toch? of zit ik mis
Kleintje:*
Ehm...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:39 schreef phileine het volgende:
[..]
Ja, laten we eens kijken wie er bovenaan de lijst staat om dat te regelen
Als dat het geval is dan vrees ik dat ik het niet haal om te werken tot 4 weken voor mn uitgerekende datum... (Ik was zelf 5,5 week te vroeg...) Ach we zien het allemaal wel... Voorlopig moet die kleine Frummel nog maar mooi een tijdje blijven zitten!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:53 schreef phileine het volgende:
DaviniaHR, voorzover ik weet is draagtijd erfelijk via de moeder. Bij mij en mijn zus klopte dat wel, we zijn allebei twee weken te vroeg geboren en al onze kinderen ook. Weet niet hoet het zit met geboortegewicht.
Dat ben ik dus weer niet met je eens. Tuurlijk, een zwangerschap kan inmens zwaar zijn, zeker de laatste maand MAAR klaag er maar op los want daar is dit topic voor is niet de bedoeling. Het hoeft niet allemaal jubeldejubel te zijn maar het hoeft wmb ook niet terug naar Gezeur en Geklaag, zoals dit topic een half jaar geleden nog heette bij velen.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:48 schreef Moonah het volgende:
klaag er, bij behoefte, op los (daar is toch immers dit topic voor).
Ja, nou is het inderdaad wel even klaar Kleintje! Hups bevallen jijquote:Op maandag 2 juli 2007 16:53 schreef Kleintje het volgende:
nou, genoeg hierover!
En volgens mij ook wettelijk verboden! Is het niet zo dat je om de 4 uur, 15 minuten iets anders moet doen? Dus bij 4 uur staan, ff lekker 15 minuten zitten, of bij 4 uur zitten, ff lekker 15 minuten je benen strekken en lopen (plassen, drinken, eten, aan je gat krabben...)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef Nijna het volgende:
Goed voor jezelf opkomen Tearsong! 10 tot 5 zonder pauze is laaaaaang.
Ik weet niet hoe het nu is, 5 jaar geleden was dit wettelijk zo geregeld. Leuk voor mijn toenmalige baas ook, we waren met 12 vrouwen zwangerquote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Er zal vast iets te vinden zijn op www.minszw.nl over je rechten als zwangere vrouw. Waarschijnlijk loont het om daar even te kijken. Wat leah zegt klinkt inderdaad bekend.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is, 5 jaar geleden was dit wettelijk zo geregeld. Leuk voor mijn toenmalige baas ook, we waren met 12 vrouwen zwanger.
Ik zag de bomen in het bos pas toen het kamertje eenmaal stond en ik alles een plekje kon geven.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, en nu die trip achter de rug is heb ik nu weer volop de tijd om heerlijk alleen maar bezig te gaan zijn met mijn buik en het 'ons' wat over een half jaartje gewoon uit 3 mensen gaat bestaan.![]()
Aankomend weekend de kinderwagen en het kamertje bestellen en dan ga ik ook maar eens ergens een lijst vandaan trekken van wat er nou allemaal nodig is want ik zie echt door de bomen het bos niet meer!
En verder wil ik nog even vermelden dat ik er stiekem heel erg trots op ben dat ik, ondanks 2 weken vakantie en nog eens 1 week van alleen maar restaurants en hotels erboven op, tot nu toe nog maar iets van 1-1,5 kilo aangkomen ben.
Heb ook gelukkig helemaal nog steeds geen trek in zoetigheid en kon daardoor heel makkelijk alle taartjes overslaan en me op het fruit storten enzo.
Oh, en appels... heel veel appels!Granny's!
Verder nog steeds nergens last van!
Behalve dat ik wat sneller last lijk te hebben van wagenziekte enzo.
Met als resultaat dat ik vorige week tijdens 2 uur toch wel wat turbulentie ook 2 keer over mijn nek gegaan ben in het vliegtuig!Voor het eerst in 10 jaar of zo!
Maar idd Lotusparel, het luchtte wel op een beetje.![]()
Ik hoop voor jou dat het snel beter wordt, maar ik vrees, gezien de duur van je zwangerschap dat je er nog wel even mee zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |